11.06.2013

Nowości od Golden Rose

Wczoraj otrzymałam paczkę, która kryła w sobie kilka nowości od Golden Rose. Znalazł się w niej bezacetonowy zmywacz do paznokci z pompką, 2 lakiery z serii Holiday i 3 lakiery z serii Impression. Jestem szalenie ciekawa zwłaszcza pierwszej serii lakierów imitującej cukrową posypkę, które ostatnio robią furorę w blogosferze. Lakiery Impression zawierają z kolei drobne paseczki tworzące efekt piór zatopionych w lakierze. 










Seria Holiday składa się z 17 modnych odcieni o matowym wykończeniu. Lakiery o numeracji 51-60 to połyskujące drobinki brokatu, natomiast kolory o numeracja 61-67 to lakier o efekcie cukrowej posypki. Cena to 12,90 zł / 11,3 ml.


Seria Impression zawiera 18 długotrwałych kolorów. Cena to 12.90 zł / 11,5 ml. 


Lubicie lakiery Golden Rose? Która seria jest Waszą ulubioną? 

Pozdrawiam!

36 komentarzy:

  1. Seria impression wygląda przeuroczo! :) chętnie zgarnęłabym 06, 14 i 17.

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę tej paczki :) bardzo lubię lakiery GR, mają ,śliczne kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio kupiłam niebieski półmat tej firmy i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już wypróbowałam, piaski - rewelacja ! Za to piórka już mniej... Swatche obu możesz znaleźć na moim blogu :) Ale paczki i tak zazdroszczę! ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne lakiery! Szkoda, że mam taki słaby dostęp do golden rose

    OdpowiedzUsuń
  6. Od wczoraj nie mogę przestać się gapić na Holiday nr 58 na pazurach. Cudny jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jak ja uwielbiam Twoje zdjęcia :)) Lakiery są sliczne, czekam na pokaz na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się marzy 63 z Holiday, ale nie mogę dorwać jej stacjonarnie w Krakowie :( Tzn wiem, że jest w jednym miejscu, ale za sam dojazd tam zapłaciłabym koło 20 zł więc chyba będę musiała zamówić go przez internet..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta piórkowa seria jest boska!!

    OdpowiedzUsuń
  10. piórkowe wyglądają super :) ale chyba cięzko je zmyć, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  11. wyczekuję aż jakiś egzemplarz z piórkowej kolekcji do mnie trafi, śliczne cudeńka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta piórkowa kolekcja jakoś mi się nie podoba... Po prostu nie mój gust. Ale miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się seria Impression :)

    OdpowiedzUsuń
  14. strasznie podoba mi się lakier nr 66 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. marzy mi się ta 66, taka cukierkowaa mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mam ulubionej kolekcji, bo nie mam żadnego lakieru z tych serii, ale jak pokażesz na paznokciach to myślę, że szybko polubię ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie prezentują się lakiery z serii Impression.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbia tą firmę mają świetne rzeczy w niskich cenach, super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wole typowe piaski :) ale cany maja ostatnio kosmiczne w porownaniu z kiko, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. te piórkowe lakiery takie śmieszne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczności :) Ja lubię bardzo serię Rich Color, a ostatnio polubiłam też cukrowo posypkową :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie cudowne ;))

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się lakiery z serii holiday :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie zazdroszczę i życzę miłeg użytkowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. seria Holiday podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nic mnie jakoś nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  27. te piórka to całkiem ciekawa alternatywa na wakacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Te piórka są bardzo ładne ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  29. Seria impression wygląda bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  30. kolorki 63 i 66 są przesłodkie! ♥ Tym bardziej, że wyglądają jak cukrowa posypka :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...