25.06.2013

Kilka kosmetycznych nowości

Dziś przychodzę z kilkoma nowościami, które dostałam i nabyłam w ciągu ostatnich kilku dni. Pierwszą nowością jest ziołowe czarne mydło Agafii, które udało mi się wygrać w rozdaniu u Kornelii . Mydło ma fenomenalny skład i mam nadzieję równie dobre działanie. Zawiera aż 37 najbardziej leczniczych ziół pielęgnujących zarówno ciało jak i włosy. Kolejne nowości to dwa produkty Bell, które kupiłam w Biedronce w trwającej jeszcze promocji. Skusiłam się na cienie i Lip Tint, który niestety okazał się bublem. Spodziewałam się, że będzie to ten sam osławiony kosmetyk. Podobne opakowanie kryje zupełnie inny produkt, w dodatku marnej jakości. Ma bardzo słabą pigmentację i nieprzyjemny smak. Odradzam Wam jego zakup. 

Ziołowe czarne mydło Agafii - 49.90 zł / 500 ml

Cienie Bell Fashion & Fun 02 - 9,99 zł 

Lip Tint Bell 13 - 6,99 zł 

Otrzymałam również przesyłkę od Joanny zawierającą 3 produkty do pielęgnacji ciała z serii Naturia - odżywcze masło do ciała z truskawką (9,49 zł), żel peelingujący pod prysznic z zieloną herbatą (6,49 zł) oraz żel pod prysznic z mango i papają (5,49 zł). Świetny prezent na jutrzejsze 26 urodziny :))

Miałyście któryś z tych produktów? 

Pozdrawiam!

40 komentarzy:

  1. O widzę,że paczuszka doszła! super :) jestem ciekawa jak się mydło u Ciebie spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem tego lip tintu na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tych cieni jestem ciekawa, bo ładnie się prezentują, cena niska, ciekawe czy warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow 26 urodziny,wyglądasz na wiele mniej,jak zaczęłam czytać twojego bloga(około rok temu)myślałam ,że ty kończysz liceum .
    W każdym razie życzę miłego testowania i Wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie słyszałam, że biedronkowe tinty to zupełnie inny produkt, niż ten do kupienia w normalnych drogeriach:)
    wszystkiego dobrego z okazji jutrzejszych urodzin!
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daj znać jak się spisuje czarne mydło, mam obecnie drugie (pierwsze innej firmy i te obecne również i widzę różnice) i mimo że nie idealne i cudów nie robi to używam regularnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam masło joanny, ale bardziej kocham kawowe ze względu na zapach :)
    Żele pod prysznic owocowe pięknie pachną, super na lato, ciekawa jestem tych peelingujących żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cienie z bell polecam każdemu u mnie świetnie się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarne mydło mnie bardzo zaciekawiło więc czekam na Twoją opinię :) widzę, ze masz urodziny tego samego dnia co moja córka :))) wszystkiego najlepszego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kupiłam też tego Bell Tinta, ale kolor różowy i jest straszny! nawet opakowanie mają trochę inne niż te w drogeriach a to ta sama firma :( cienie z Bell mam, ale te mniejsze i je bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. tint bardzo mnie ciekawi, szczególnie czekam na foto na ustach

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się ten zestaw cieni , moje ulubione kolory.. w innych tak jakoś kiepściutko wyglądam

    OdpowiedzUsuń
  14. te żele peelingujące mnie strasznie kuszą za każdym razem, kiedy je widze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nic z tych rzeczy nie miałam ;x czekam na recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jutro urodzinki? wszystkiego naj dla Ciebie i bobasa :*

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawi mnie to ziołowe czarne mydło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tint przypadł mi do gustu, ale sama czytałam mieszane opinie na jego temat ;)
    Mam ochotę na to mydło!

    OdpowiedzUsuń
  19. nie lubię Bell, pełno bubli miałam
    ale ich tinty mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Truskawkowe masło do ciała *o*

    OdpowiedzUsuń
  21. mam takie zestaw cieni z Bell, tylko w innej wersji kolorystycznej i przypadł mi do gustu tylko jeden cień, który jako rodzynek jest dobrze napigmentowany

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje wygranej ,również walczyłam o mydełko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam to masełko ślicznie pachnie kupuje w Auchan

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem ciekawa jak spiszą się te cienie z Bell, czekam na ich recenzje :)
    Miłego testowania kosmetyków Joanny, bardzo fajne wersje zapachowe, idealne na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa zawartość paczuszki z Joanny. Mnie też czeka paczuszka od nich ... ciekawe co w niej będzie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Koniecznie daj znać jak sprawuje się to mydło bo ma świetny skład i mam chęć je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tint z biedronki kupiłam, a żel peelingujący Joanny mam i bardzo lubię zielona herbata ma taki odświeżający zapach, a arbuz jest obłędny ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. z Tintu jestem zadowolona. Kupilam w biedronce. dzisiaj przetrwał na ustach od 11- 20. jest niezniszczalny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam żadnego z przedstawionych kosmetyków, ale wszystkie wyglądają bardzo kusząco i smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. To czarne mydło jest najbardziej intrygujące :) Czekam niecierpliwie na jego recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja jestem zadowolona z Lip Tintów, kupiłam wszystkie trzy i na trwałość nie narzekam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. miałam wielką ochotę na Tinty, ale widać, że zdania na ich temat są podzielone :P muszę się sama przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam zamiar kupić tego tinta, dobrze, że się nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne nowości ;)
    czekam na recenzje. Te żele z Joanny mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super blog i świetne posty! <3 świetnie czyta się Twoje recenzje!
    Będziemy tu często zaglądać!
    Zapraszamy również do polubienia nas na Facebook - MUA Make Up Academy Polska - już wkrótce nasza marka zawita na polski rynek!
    Zapraszamy do wspólnego odliczania i brania udziału w wielu konkursach, które dla Was szykujemy :)
    z pozdrowieniami MUA Polska

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...