19.06.2013

Jubileuszowy ShinyBox czerwiec 2013

Przed południem odwiedził mnie kurier z długo wyczekiwanym, jubileuszowym pudełkiem ShinyBox. To właśnie w czerwcu ShinyBox obchodzi swoje pierwsze urodziny. Pani Agata zaproponowała mi status Ambasadorki Marki ShinyBox, a tym samym możliwość podzielenia się moją opinią z Wami. Inicjatywa ShinyBox polega na możliwości przetestowania wysokiej jakości kosmetyków, polskich i zagranicznych marek. Oferta zawiera 3 pakiety - możliwość subskrypcji w cenie 49 zł za miesiąc, pojedynczy ShinyBox w cenie 49 zł za miesiąc lub pakiet ShinyBox na 3 miesiące (139 zł), 6 miesięcy (265 zł) lub 12 miesięcy (539 zł). Marka daje nam również możliwość zbierania punktów ShinyStars, gdzie za 100 ShinyStars otrzymujemy 1 pudełko ShinyBox. 

Czerwcowe pudełko zawiera 5 produktów, w tym 4 z nich są pełnowymiarowe. Gratisem do zawartości jest pilniczek do paznokci. 


Organique Odświeżający krem do stóp - 27 zł / 75 ml - produkt pełnowymiarowy
Bogaty w naturalne wyciągi krem do stóp wykazuje działanie antyseptyczne, przeciwpotne i odświeżające. Długotrwale nawilża, wygładza i odżywia skórę, bez uczucia lepkości. Zapobiega pękaniu pięt.


KMS California Hairplay makover spray - spray odświeżający - 87 zł / 250 ml - próbka 75 ml.
Kosmetyk dla każdego, kto chce na sucho oczyścić włosy i nie zburzyć fryzury. Absorbuje nadmierną ilość sebum i dodaje fryzurze trwałości na kolejny dzień. Idealny dla szybkiego odświeżenia fryzury oraz pomocny między myciem włosów. Zawiera specjalną mąkę ryżową - to właśnie ona pochłania sebum i dodatkowo tworzy teksturę. 


Dermo Pharma maska kompres 4D - 6,99 zł / 21 g - produkt pełnowymiarowy
Super efektywna maska kompres 4D na płacie włókninowym. Formuła doskonale zbalansowanych składników aktywnych o jakości farmaceutycznej. Maska dostępna w trzech rodzajach; aktywne oczyszczanie i redukcja trądziku, efektywna regeneracja i wygładzenie oraz intensywne nawilżenie i dotlenienie.


Green Pharmacy peeling do ciała - 16 zł / 300 ml - produkt pełnowymiarowy
Zawiera naturalne kryształki soli. Delikatnie złuszcza naskórek oraz poprawia mikrokrążenie, sprawiając, że Twoja skóra staje się gładka i miękka. Relaks dla ciała i zmysłów. Dostępny w kilku rodzajach.


Paese szminka w płynie Manifesto - 17,90 zł / 6 ml - produkt pełnowymiarowy
Łączy w sobie silne krycie pomadki i łatwość aplikacji błyszczyka. Głębokie, czyste pigmenty zapewniają widoczny kolor. Zawarty w szmince koktajl witaminy A,E,C wspomaga odżywienie i pielęgnację ust.


Przyznam, że miałam nieco większe oczekiwania co do pudełka urodzinowego. Spodziewałam się, że będzie więcej produktów z wyższej półki. Marka postawiła na produkty z niższej i średniej półki, jednak prawie wszystkie są pełnowymiarowe. Każdy z nich jest dla mnie nowością, z chęcią je przetestuję i podzielę się wrażeniami z Wami. 

Pozdrawiam! 

23 komentarze:

  1. pudełko bardzo fajne, warte swojej ceny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pomadka chyba będzie fajna ;) , ciekawa jestem jak wygląda na ustach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest cudowny, ale dość odważny :) Na plus też trwałość, mimo jedzenia i picia wytrzymała na moich ustach kilka godzin.

      Usuń
  3. Oczywiście ciekawość wzięła górę i zerknęłam na Twój post, żeby zobaczyć co znajduje się w pudełeczku- tym samym niespodzianki przy otwieraniu mieć nie będę :P Usprawiedliwiam się tym, że swoje pudło zobaczę dopiero w weekend, po powrocie do domu;)) Mam nadzieję, że rodzina przyjmie kuriera i odbierze przesyłkę ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też zawartość nie była niespodzianką :P Oczywiście musiałam podpatrzeć na innych blogach co kryje zawartość.

      Usuń
  4. całkiem fajne to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie tak samo myślę jak Ty, zużyję, ale spodziewałam się czegoś innego

    OdpowiedzUsuń
  6. hym myślałam, że będzie szał, a tutaj w sumie nic ciekawego. Co innego zapowiadali jak zaczynali swoją przygodę, a co innego wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też spodziewałam się czegoś ciekawszego, a tu "zwykłe" produkty dostępne raczej dla każdego. Jak na urodzinowe pudełko mogli przygotować coś wyjątkowego :)

      Usuń
  7. Zgadzam się z Tobą. Jubileusz powinien być z hukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Średnie wg mnie to pudełko ;) Ale pewnie wsyztsko procz szminki bym uzywala ;)
    Najbardzije czekam na recenzje tego kremu z Organique ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi szminka chyba najbardziej przypadnie do gustu, mój kolor :)) W działaniu też przyjemna, bardzo trwała jest.

      Usuń
  9. Widzę, że wszystkie niemal mamy takie samo zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie, urodzinowe pudełko powinno mieć marki z wyższej półki, a niekoniecznie pełnowymiarowe...

    OdpowiedzUsuń
  11. kiepsko chyba... za to zmobilizowałaś mnie do chodzenia po lumpeksach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. JAK NA URODZINOWE WYDANIE TO NIE DO KONCA UDANE :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey ;). Mam pytanie. Jeśli chciałabym stosować twój sposób na proste włosy (szampon Alterra papaja i bambus, maska Lorys Snake Oil, balsam Green Pharmacy i odżywka Garnier Nutri-Gładki) to mogłabym go stosować codziennie czy to mogłoby zaszkodzić włosom? I czy ten sposób da efekt prostych włosów bez stosowania maski?

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post! I'm your new follower! I hope to see you in my blog sometimes. Thanks! :) Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...