18.06.2013

Efekt laminowania z maską Love2Mix Organic

Dziś opowiem Wam o masce do włosów Love2Mix Organic z efektem laminowania, którą testują już dłuższy czas dzięki uprzejmości pani Marioli ze sklepu Triny.pl. Jeśli podobnie jak ja jesteście posiadaczkami niesfornych, puszących się włosów koniecznie musicie ją wypróbować. Maska genialnie wygładza włosy bez ich obciążenia. Po użyciu włosy są zdyscyplinowane, miłe w dotyku i pięknie lśnią. Na jej niekorzyść przemawia jedynie dość wysoka cena, ale zaskakująco dobra wydajność mi to rekompensuje. 



Obietnice producenta                                                                                                                    

Maska zaprojektowana specjalnie do głębokiej odbudowy struktury włosów zniszczonych, nawilża je i nadaje im zdrowy połysk. Na powierzchni włosów powstaje warstwa ochronna, tworząc efekt laminowania, która wygładza je, i ułatwia rozczesywanie. Wysokie stężenie organicznego oleju awokado i wyciągu z mango zapewniają intensywne odżywienie i wzmocnienie włosów, dzięki czemu są mocne i zdrowe. Maska chroni włosy przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas korzystania z suszarki do włosów lub lokówki. Zawiera wyłącznie certyfikowanych składniki organiczne. Nie zawiera SLS, parabenów, olei mineralnych, ftalanów, glikoli, lanoliny. Posiada unikalny efekt laminowania włosów. Każdy włos jest otoczony folią ochronną, dzięki czemu staje się grubszy, zdrowszy i pełen blasku. Ma uwodzicielski, tropikalny aromat.

Sposób użycia: Rozprowadzić równomiernie maskę na czystych i wilgotnych włosach i skórze głowy. Po 1-2 minutach zmyć ciepłą wodą.




Dostępność i Cena                                                                                                                          

Maskę możemy zamówić na stronie sklepu Triny.pl w cenie 27,50 zł / 200 ml. 

Skład                                                                                                                                                  

Aqua with infusions of Organic Mangifera Indica (Mango) Fruit Extract (organic mango extract), Organic Persea Gratissima (Avocado) Oil (organic avocado oil), Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Cetyl Ether, Divinyldimethicone / Dimethicone Copolymer, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Bis (C13-15 Alkoxy) PG-Amodimethicone, Hydrolyzed Wheat Protein (wheat proteins), Hydrolyzed Rice Protein, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid, Lycopene.

Moja opinia                                                                                                                                      

Kolejny rosyjski produkt, który zauważalnie poprawia wygląd moich włosów. Maska świetnie wygładza, ujarzmia niesforne włosy bez ich obciążenia. Opakowanie to miękka, podłużna tubka o pojemności 200 ml. Maska mimo niewielkiej pojemności jest wydajna. Konsystencja odpowiednia, nie za rzadka ani za gęsta. Maska nie spływa z włosów. Zapach bardzo przyjemny dla nosa, owocowy. Maska pachnie mango, a zapach ten dość długo wyczuwalny jest na włosach. Co do działania maski nie mam zastrzeżeń, robi to co robić powinna. Bardzo dobrze wygładza włosy. Po jej użyciu są miękkie, lśniące, dobrze się układają i świetnie rozczesują. Maska dobrze nawilża i odżywia włosy. Dla mnie to produkt pewniak, sięgam po niego zawsze wtedy, kiedy chcę żeby moje włosy wyglądały nienagannie. 

Plusy:
- bardzo dobrze wygładza włosy
- po użyciu są miękkie, lśniące
- nawilża i odżywia
- ułatwia rozczesywanie
- pięknie pachnie
- wydajna

Minusy:
- dosyć wysoka cena


Ocena: 5/5 

Używałyście tej maski lub innej Love2Mix? Jak Wasze wrażenie? 

Pozdrawiam!

28 komentarzy:

  1. w takim razie jest to maseczka idealna dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale planuję mieć ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz chcę ją jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna chcę ją kupić, niestety cena trochę mnie odstrasza. Na szczęście znalazłam ją stacjonarnie, więc zaoszczędzę parę zł. na przesyłce... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dłuższego czasu mam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam straszna ochote na nia- napewno sie pokusze przy nastepnym pobycie w pl :D

    OdpowiedzUsuń
  7. używam i bardzo lubię jej działanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam szampon z tej serii i jestem ciekawa jak sprawdziłby się w duecie z tą maską bo sam nie jest jakiś super..
    Jeśli o maski love2mix chodzi mam perłową i jest cudowna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, super, muszę ją kupić!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam szampon i po maskę pewnie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te wszystkie recenzje tych kosmetyków osłabiają moją "silną" wolę. W końcu się poddam i kupię tę maskę. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ją i jestem mega zadowolona ,teraz myślę o wersji z jagódkami.

    OdpowiedzUsuń
  13. mialam z szamponowego brata tej maski i tez bylam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja kocham tą maskę, ten kosmetyk to jeden z moich KWC :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak, bardzo porządna maseczka, a ten zapach - prawdziwe mango.

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze nie miałam nic z tej serii , faktycznie mogłaby być tańsza

    OdpowiedzUsuń
  17. Użyłam dopiero raz, bo od niedawna jestem jej posiadaczką:)

    Trochę kosztuję, a ponoć dużo osób narzeka, że się nie sprawdza i puszy zamiast wygładzać, jednak u mnie chyba będzie ok, bo włosy były ladnie ułożone, wygładzone, ale nie oklapnięte.

    OdpowiedzUsuń
  18. juz od dłuższego czasu sie na nia czaje ,jednak ta cena..

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam, ale skłąd mówi do mnie - chętnie poznam to cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie używałam jeszcze tych kosmetyków, ale muszę kiedyś je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie jest aż tak straszna ta cena ;) ja bym chętnie wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie produkty "pewniaki". Czaję się na nią już dłuższy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  23. tyle dobrych opinii, chyba i ja kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...