29.05.2013

Zoom na usta, eliksir od Wibo 04 i 08

Przy okazji poprzedniej promocji -40% w Rossmannie skusiłam się na zakup dwóch nawilżających pomadek Wibo Eliksir w kolorach 04 i 08. Oba odcienie są dość odważne, rzucające się w oczy. Zazwyczaj mocniej zaznaczam usta, najczęściej sięgam po zgaszone róże czy odcienie koralu. Pomadki Wibo świetnie sprawdzają się w codziennym makijażu. Dobrze nawilżają usta, a ich aplikacja nie jest uciążliwa. Możemy zatem wielokrotnie poprawiać makijaż ust w ciągu dnia. Kto by pomyślał, że tak tandetne opakowanie kryje w sobie bardzo przyzwoitej jakości produkt. 


Obietnice producenta                                                                                                                    

Podkreślone i nawilżone usta: nie wysusza ust i dodatkowo sprawia, że stają się aksamitnie miękkie, trwalsza niż błyszczyk, najmodniejsze odcienie sezonu. Nabłyszczająca formuła pomadki zapewnia ustom nawilżenie nadając im soczysty kolor. W kolekcji znajduje się 8 modnych i klasycznych odcieni – wystarczy wybrać jeden z nich dla siebie i czarować pięknym uśmiechem. W palecie kolorów znajdą się odcienie różu, brązu i czerwieni. Lekka konsystencja pozwala na łatwe rozprowadzenie się koloru tworząc ochronną powłokę na ustach by prezentowały się nie tylko pięknie ale i zdrowo.




Dostępność i Cena                                                                                                                          

Rossmann. Cena promocyjna około 5 zł, cena regularna około 8 zł. 

Moja opinia                                                                                                                                      

Bardzo przyjemne pomadki w niskich cenach. Może nie są zbyt trwałe, ale za taką cenę nie ma co narzekać. Nie sprawiają trudności w aplikacji, więc bez problemu poprawimy makijaż w ciągu dnia. Opakowanie dosyć tandetne, napisy na nim szybko się ścierają. Konsystencja miękka, pomadka przyjemnie sunie po ustach. Ładnie nabłyszcza, nie podkreśla suchych skórek. Zapach miły dla nosa, lekko waniliowy. Na ustach nie jest długo wyczuwalny. Działanie bardzo pozytywnie zaskakuje. Pomadka świetnie wygląda na ustach, jest dość kryjąca. Efekt końcowy bardziej przypomina połączenie pomadki i błyszczyka. Ja jestem na tak, być może wypróbuję również inne wersje kolorystyczne. 

Plusy:
- nawilża i nabłyszcza usta
- nie sprawia trudności w aplikacji
- nie podkreśla suchych skórek
- przyjemny, waniliowy zapach
- bardzo niska cena
- piękne kolory

Minusy:
- tandetne opakowanie
- kiepska trwałość

Efekt na ustach                                                                                                                               

04


08


Ocena: 4+/5

Niebawem pokażę Wam moją całą kolekcję produktów kolorowych do ust. 

Pozdrawiam!

43 komentarze:

  1. Też je lubie, mam te, które Ty masz i jeszcze 02, moją ulubioną. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Soczyście wyglądają te odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W kółko ktoś chwali te pomadki :P Chyba i ja w końcu je wypróbuję, choć nie ukrywam, że opakowanie nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ósemkę i jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są :) Ja mam 06 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pomadki po prostu uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie mam żadnej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięęęękne zdjęcia! Ja też się na nie skusiłam, nieco w ciemno - wzięłam 05 i 08, a teraz chętnie podmieniłabym tą 05 na 04 :) Ale może przy małym przypływie gotówki po prostu dokupię sobie kolejne sztuki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te pomadki. Trwałość rzeczywiście nie powala ale jako takie "codzienniaki" są ok:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ajjj, miałam dzisiaj w ręce nr 04 i odłożyłam. Why? :(
    Może kiedyś kupię, obecnie mam 01 i 07 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba kolory wyglądają na Twoich ustach pięknie :) Ja mam jak na razie nr 02 oraz 09 :) Zapewne za jakiś czas skuszę się na czerwień i jakiś róż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, soczyste kolory. Odpisałam Ci o "syfie" w temacie: Second hand.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor 04 podbił moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. na pewno się skuszę na jakiś kolorek:D bo prezentują się rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też skusiłam się na jedną z tych pomadek podczas promocji -40% i już jest moją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te pomadki :) oczywiście podczas promocji kupiłam nową 08, a wcześniej miałam 05
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam kolor 04 ;) Dzielnie towarzyszy mi codziennie na biurku w pracy

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam 07 i nie polubiłam się z tym kolorem. Ale jestem bardzo ciekawa Twojej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam je :) mam 1,3,6,7,8 :)
    Dużo o nich mówię na moim kanale :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie cudnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądają świetnie, gdyby jeszcze dłużej się trzymały :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam te same kolory i jestem też bardzo zadowolona a trwałość 08 przedłużam matowiac ją

    OdpowiedzUsuń
  23. Podczas tej promocji myślałam że kupię kolejne Eliksiry ale niestety były bardzo przebrane

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie wyglądają na ustach, ale na żywo mnie nie powaliły i nie kupiłam ani jednej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. równiez mam odcień o8 ale jak dla mnie nietrafiony kolor zbyt intensywny ale ogolnie sa fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tyle się o nich naczytałam, że poprosiłam koleżankę o zakup. Strasznie ich jestem ciekawa. Zobaczymy, jak przyjdą...

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie pięknie prezentują się na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawa jestem tych pomadek muszę zaglądnąć do rossman bo ich nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam oba kolory a do tego jeszcze nr 5 i 7

    OdpowiedzUsuń
  30. Obie pomadki są cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Oba kolorki piękne i ładnie prezentują się na ustach ;)
    Już nie mogę się doczekać posta o całej kolekcji szminek ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam 04 i 06 :) jestem bardzo zadowolona z tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękne usta i śliczne kolorki ♥ :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...