31.05.2013

Paczka prosto z Lidla + makijażystka Lublin i okolice poszukiwana

Kilka dni temu otrzymałam od pani Magdaleny paczkę z produktami sygnowanymi marką Lidl. Znalazły się w niej kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy jak i kosmetyki kolorowe. Od 20 maja trwał tydzień Wellness&Beauty, całą ofertę możecie obejrzeć tutaj. Kilka z produktów zdążyłam już przetestować, największe wrażenie zrobiło na mnie masło do ciała. Jestem ciekawa czy równie dobrze sprawdzą się też inne produkty.

Pielęgnacja, a w niej sól morska do kąpieli, kąpiel dla stóp, masło do ciała, płatki do peelingu i nawilżone płatki kosmetyczne. 


Kolorówka, a w niej tusz do rzęs, 3 błyszczyki, podkład, 3 pomadki i 3 lakiery. 








Przy okazji zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Wielkimi krokami zbliża się dzień mojego ślubu. Od pewnego czasu poszukuję makijażystki ze Świdnika, Lublina bądź okolic. Niestety jak na razie bez skutku. Jest kilka świetnym makijażystek m.in Marta Banach czy Aleksandra Szymanek z Lublina, ale na ten dzień mają już zarezerwowane terminy. Będę ogromnie wdzięczna jeśli zechcecie podzielić się ze mną osobą bądź salonem godnym polecenia w moich okolicach. Na pewno wiele z Was korzystała z usług tutejszych makijażystek i ma jakieś zdanie w tym temacie. Zależy mi na osobie, która naprawdę zna się na rzeczy i której mogę zaufać :) Czekam na Wasze propozycję i z góry dziękuję. 

Pozdrawiam!

50 komentarzy:

  1. super kosmetyki, bardoz Ci gratuluję.
    przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam zbyt wielkiego doświadczenia z makijażystkami, ale całkiem zadowolona byłam gdy robiła mi go pani ze stoiska w galerii Venus, mam na myśli to przy schodach ruchomych. Trochę krępujące jest to że patrzą się wszyscy przechodzący ludzie no ale.. nie można mieć wszystkiego. :)
    I znalazłam już serię arganową, w galerii S na górze przy chińskim sklepie, niestety odżywki nie miała a jedynie serum i maski. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już znalazłam osobę, która pomaluje mnie w domu :) Znajomi dali mi namiar na makijażystkę ze Świdnika. Na pewno zdam relacje po ślubie :)

      Usuń
  3. Ja Ci polecam Anetę Błaszczak dziewczyna swietnie maluje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam do niej, niestety tą godzinę na której mi zależało miała już zajętą :/

      Usuń
  4. Jakoś mnie nie pociągają kosmetyki z Lidla, nie wiem czemu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kolorówka też nie, ale pielęgnacja jest niczego sobie. Masło zrobiło na mnie bardzo duże wrażenie, świetnie nawilża i pięknie pachnie.

      Usuń
  5. uwielbiam masła do ciała :) tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już mogę Ci je polecić. Używam od paru dni i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  6. Jestem ciekawa, jak sprawdzą się te Lidlowskie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo nie miałam nigdy kosmetyków z Lidla. Ciekawe jak się sprawdzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz będziesz mieć co testować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja masło do ciała CIEŃ dostałam od mamy z okazji dnia dziecka :D pięknie pachnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. polecam makijażystkę http://paulinashow.blogspot.com/ makijaże w pełni profesjonalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio kupiłam pomadkę i lakier o numerku 9. póki co jestem bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeny, nie wiedziałam, że w Lidlu mają takie ciekawe rzeczy! Muszę tam kiedyś zajrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten tusz do rzęs lidlowski, ale niestety u mnie się w ogóle nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na szczoteczkę też coś czuję, że nie będę z niego zadowolona.

      Usuń
  14. Jeśli chodzi o makijażystkę to ja polecam salon Agatę Mamcarz (salon Duet na ul.Olejnej) - robi piękne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie! Przyglądałam się już wcześniej temu salonowi, opinie ma bardzo dobre. Być może wybiorę się tam na makijaż na sesję plenerową. Na ślub już chyba znalazłam dziewczynę, która przyjdzie do mnie do domu.

      Usuń
  15. nie raz przechodziłam koło kosmetyków w lidlu, ale nigdy mnie nie skusiły ;) więc jestem ciekawa Twoich opinii :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Daj znać jak masło bo bardzo jestem ciekawa kusiło mnie ale wkońcu nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masło rewelacja! Bardzo dobrze nawilża i pięknie pachnie.

      Usuń
  17. Kiedy wychodzisz za mąż? Gratuluję ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co niech dokładny termin zostanie tajemnicą ;) Dzięki :)

      Usuń
  18. Świetna paczka, najbardziej ciekawią mnie te płatki do peelingu

    OdpowiedzUsuń
  19. ale cudne odcienie, świetna paka,

    OdpowiedzUsuń
  20. żel do mycia twarzy - rewelka, ale pomadka berry coctail juz strasznie słaba jak dal mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie malowała Aleksandra Szymanek i byłam umalowana przepięknie, to były najlepiej wydane pieniądze w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie chciałam do niej pojechać, ale zanim się obejrzałam już nie było wolnych godzin :( Tzn. była jedna ale na 7.30, wolę zrobić makijaż po wizycie u fryzjera.

      Usuń
  22. Niestety nie znam nikogo ze Świdnika i Lublina, bo pochodzę z innej części Polski...
    Ale super kosmetyki w Lidlu,bede musiala się wybrac. Szczegolnie jasna szminka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa, jak spisze się kolorówka wyprodukowana dla Lidla:) Ten czerwony błyszczyk wygląda niezwykle kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam ten proszek do kąpieli stóp tylko miętowy jest świetny, mega odprężenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. PaulinaShow :) wystarczy spojrzeć na jej wiecznie perfekcyjny makijaż :D ja jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Olga Zalewska http://montowniawizerunku.pl/ gorąco polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Patrycja Sprawka:) miła, sympatyczna i mi i mojej mamie wykonbywała makijaż na slub w domku u mnie. Wcześniej miałam mieć makijaż w Lublinie ale po namyśle zmienimiłam i byłam bardzo zadowolona z niej. a znalałam ją w necie i tez się bałam jak to wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam to masło w wersji kokosowej od dawna i bardzo lubię. Niezwykle wydajne. Kolorówka jednak w Lidlu jakoś mnie nie kusi. Nie mam do niej przekonania.

    OdpowiedzUsuń
  29. Może Justyna z loveandgreatshoes :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow co za zawartość ;) ciekawi mnie masełko do ciała najbardziej :D
    No i oczywiście kolorówka i jej trwałość ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciakawa paczka. :) Czekam z niecierpliwością na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam maselko o zapachu mango. Pięknie pachnie, nawilża i ta pojemność :) Cudenko :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://konwaliabeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Polecam Ci Anetkę Błaszczak :)) dla mnie jest rewelacyjna, 4 razy korzystałam z jej usług, raz razem z Mamą i obie byłyśmy zachwycone, zawsze wychodzę od niej mega zadowolona, tworzy piękne makijaże, korzysta ze świetnych kosmetyków, makijaż trzyma się całą noc, bez żadnych poprawek! A w dodatku jest świetną osobą :)) Na swój ślub również będę korzystała z jej usług, bo jestem pewna, że zrobi to świetnie:)

    Stała Twoja widzka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. :) ciekawe jak z tymi pomadkami będzie

    OdpowiedzUsuń
  35. sugar rose - przepiękny róż! ♥ :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie się to wszystko prezentuje :)
    W sprawie makijażystki niestety nie potrafię pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolorowki nie znam,natomias miałam masełko kokosówe w dodatku w promocji kosztowało 2,99..do teraz mam te pudeleczko-sloiczek.bylo super!GaGa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...