27.05.2013

Muffinki orzechowe z karmelem, czyli o scrubie do ciała od Farmony

Dzisiaj mam dla Was recenzję orzechowego scrubu do ciała marki Farmona, który wodzi na pokuszenie wspaniałym zapachem, piękną szatą graficzną i zaskakująco dobrym działaniem. Peelingów do ciała używam regularnie, średnio dwa lub trzy razy w tygodniu, a po te o znikomym zdzierającym działaniu jak peelingi Alterra sięgam nawet codziennie. Peeling doskonale przygotowuje skórę do innych zabiegów pielęgnacyjnych. Pozwala na skuteczniejsze wchłanianie składników zawartych w balsamach czy innych produktów do ciała. Mi służy również do przygotowania skóry przed użyciem samoopalacza. Scrub Farmony bardzo pozytywnie zaskoczył już od pierwszego użycia. Znalazł się na podium tuż obok peelingu Wellness&Beauty z algami i minerałami morskimi, który do tej pory jest moim ulubieńcem. 


Obietnice producenta                                                                                                                    

Wyjątkowy kosmetyk o gęstej, kremowej konsystencji i kuszącym zapachu został stworzony do mycia i pielęgnacji ciała, dla osób, które dbają o zdrowy wygląd skóry i lubią pozwalać sobie na chwile przyjemności. Specjalnie opracowana, bogata receptura na bazie orzechów macadamia i karmelu doskonale wygładza ciało i poprawia koloryt skóry, a peelingujące drobinki i łupinki orzechów usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka, poprawiając mikrokrążenie i jędrność skóry. Regularne stosowanie Orzechowego scrubu do mycia ciała zapewnia uczucie wypielęgnowanej i jedwabiście gładkiej skóry, a wyjątkowo apetyczny, zniewalająco słodki zapach dodaje energii i pobudza do działania, wyraźnie poprawiając nastrój.




Dostępność i Cena                                                                                                                          

Sklep Farmona. Cena to 12,50 / 225 ml. 

Skład                                                                                                                                                  

Aqua (Water), Ethylhexyl Stearate, Polyurethane, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Glyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Cyclopenthasiloxane, Cyclohexasiloxane, Glyceryl Stearate,Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Macadamia Ternifolia Shell Powder,  Cera Alba (Beeswax), Caramel Colour E150d, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Disodium EDTA, Xanthan Gum, Sodium Hydroxide, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), BHA.

Moja opinia                                                                                                                                      

Bardzo dobry produkt o świetnych właściwościach zdzierających martwy naskórek. Opakowanie to odkręcany słoiczek o pojemności 225 ml. Jeśli chodzi o produkty do ciała jestem ogromną fanką tych odkręcanych, co daje nam możliwość zużycia kosmetyku do końca bez konieczności jego rozcinania. Konsystencja w sam raz, scrub nie jest ani za rzadki ani za gęsty. Drobinki są dość małe i jest ich dużo. Zapach jest ogromną zaletą tego produktu. Jak dla mnie jest przepiękny! Pachnie niczym orzechowe lody. Nie jest chemiczny. Sięganie po niego pod prysznicem to czysta przyjemność. Co do działania nie mam żadnych zastrzeżeń. Scrub spełnia swoje zadanie, doskonale usuwa naskórek. Skóra po użyciu jest gładka, miła w dotyku, dobrze przygotowana do przyjęcia innych kosmetyków pielęgnacyjnych. Scrub jest wydajny. Nie zauważyłam podrażnienia po jego użyciu mimo, że jest dość mocny. Nie mam się do czego przyczepić, no może jedynie do tego, że scrub jest trudno dostępny poza internetem. Tak czy inaczej w pełni spełnił moje oczekiwania. 

Plusy:
- wspaniały orzechowy zapach
- odpowiednia konsystencja
- świetne właściwości zdzierające
- bardzo wydajny
- skóra po użyciu jest gładka, miękka
- nie podrażnia
- niska cena

Minusy:
- trudno dostępny

Ocena: 5/5

Przy okazji pokażę Wam moją całą peelingową kolekcję


Pozdrawiam!

25 komentarzy:

  1. musi pachnieć obłędnie ;) spróbuję go gdzieś znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno pięknie pachnie, chętnie go kupię, jeśli go gdzieś znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda i zapewne pachnie smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda pysznie ! naszła mnie na niego ochota a i cena i opinia zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi być świetny. Czemu u mnie w okolicy takich nie ma!? :(

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ten peeling tez sie spisal super, jedynie zapach to nie moja bajka :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeszukiwałam stronę Rossmanna i znalazłam fantastyczny konkurs, w którym do wygrania są róże od Bourjois [ www.rossnet.pl/konkursy/konkurs/1358,6a7171be-823c-4bdd-b938-0b58b29bfca2 ] :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie pachnące peelingi :d

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze na niego nie natrafiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te słodkości od farmony :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  11. 5/5? Takiego hitu nie ominę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda rewelacyjnie i bardzo apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Farmona ostatnio podbija rynek tymi zapachami :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za tego typu peelingami, bo nie lubię takich zapachów, poza tym ma w składzie parafine. Zawsze mam po użyciu takich peelingów taką oblepiona skórę i czuję się jakbym nie myła się z tydzień :D Ale super, że u Ciebie się sprawdził i jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzmi kusząco jak spotkam go to wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz ochotę na zmianę ciuszków szafie ? Zrobić zakupy wiosenno -letnie ?
    Teraz masz to na wyciągnięcie rąk - wystarczy , że weźmiesz udział w moim konkursie , w którym do wygrania jest bon o wartości 100$ !: )

    http://ashplumplum.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

    pozdrawiam Joasia;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam go kilka razy w Rossmannie, ale jakoś nie zwrócił mojej szczególnej uwagi :) Ale skoro polecasz... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie nie ma tej wersji ani szarlotkowej:( Kupiłam jedynie peeling migdały+trufle, ale daje marcepanem i następnym razem wypróbuję inne o ile uda się upolować.

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie nuty zapachowe! na pewno przetestuję ten zdzierak, jak tylko pozbędę się kilku innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mm aż chce się zjeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. orzechowe lody z karmelem ♥♥♥ ale pychotki! :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...