06.05.2013

Moje podkłady + paczka od Joanny

Był wpis na temat mojej kolekcji róży i bronzerów, czas na podkłady. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię takie zbiorcze zestawienia. W temacie podkładów jestem raczej nudna, nie mam ich zbyt wielu, a jeśli któryś z podkładów szczególnie przypadnie mi do gustu stale do niego wracam. Tak jest w przypadku Revlona Colorstay, który od kilku lat gości w mojej kosmetyczce. Przy wyborze podkładu kieruję się właściwościami kryjącymi, lubię te średnio w kierunku mocno kryjących. Przy takich podkładach zazwyczaj rezygnuję już z korektora. Ważne jest dla mnie matowienie ze względu na mieszaną cerę oraz trwałość. Najczęściej kupuję te z niskiej bądź średniej półki cenowej, które często nie odbiegają niczym od tych z wyższej półki. Mimo, że moja cera raczej nie jest kapryśna to dobór podkładu nie jest najłatwiejszą sprawą. Być może dlatego, że jeśli chodzi o wygląd skóry twarzy jestem wymagająca. Zawsze dążę do tego aby wyglądała jak najlepiej. Dotychczas najlepszym podkładem okazał się dla mnie wyżej wymieniony Revlon Colorstay. Bardzo lubię też Pierre Rene Skin Balance i Bell Long Lasting. Właśnie tych produktów używam najczęściej. Kiedyś wiernie kupowałam Max Factor Lasting Performance, jednak z czasem przestał służyć mi tak dobrze jak na początku. Często wracałam też do Rimmela Lasting Finish 25h

1. Revlon Colorstay 180 Sand Beige. 2. Bell Long Lasting 02 Nude. 3.Mariza Oil Free 23 Beżowy.
4. Under 20 Anti Acne 120. 5. Hean Studio Lift 101 Light. 6. Golden Rose Liquid Powder Mineral Foundation 02. 7,8. Annabelle Minerals podkład matujący Beige Fair i Golden Light

1. Revlon Colorstay 180 Sand Beige. 2. Bell Long Lasting 02 Nude. 3.Mariza Oil Free 23 Beżowy.
4. Under 20 Anti Acne 120. 5. Hean Studio Lift 101 Light. 6. Golden Rose Liquid Powder Mineral Foundation 02

1. Revlon Colorstay cera tłusta / mieszana - podkład o którym pisałam wielokrotnie na blogu. Dotychczas jeden z lepszych podkładów jakich używałam. Dobrze matowi skórę, kryje i jest trwały. Zazwyczaj nie muszę sięgać po korektor, bo podkład zakrywa wszystko, co jest do ukrycia. W przypadku większych niespodzianek ratuję się dodatkowo dermacolem. Jedyną wadą podkładu jest to, że może podkreślać suche skórki. Musimy zadbać o dobre nawilżenie skóry przed jego użyciem. Podkład ten zawsze zamawiam na allegro, wychodzi o wiele taniej niż kupując go stacjonarnie. Po dokładną recenzję zapraszam Was tutaj

2. Bell Long Lasting - bardzo pozytywne zaskoczenie. Ostatnio używam go niemal codziennie. Kupiłam go jakiś czas temu w Biedronce za około 6 zł. Dość dobrze kryje, matowi, utrzymuje się kilka ładnych godzin bez poprawek. Nie wysusza, nie pogarsza stanu cery. Przyzwoity podkład godny wypróbowania. W zapasie mam jeszcze jedno opakowanie. Tutaj możecie zobaczyć jak prezentuje się na twarzy. 

3. Mariza Oil Free - dobry podkład, ale nie dla każdego. Sprawdzi się u dziewczyn, które nie potrzebują dużego krycia, a jedynie wyrównania kolorytu i zmatowienia. Używam go, gdy moja skóra ma lepszy dzień. Dla większego krycia nakładam dwie warstwy, gdzie absolutnie nie uzyskamy efektu maski, a krycie w tym przypadku jest już wystarczające. Podkład ładnie wtapia się w skórę, jest niewidoczny. Na pewno fajnie sprawdzi się latem. Kilka lat temu był to jeden z moich ulubionych podkładów. Teraz mam nieco większe wymagania, ale nadal lubię po niego sięgać. Tutaj więcej o nim. 

4. Under 20 Anti Acne - podkład co do którego mam mieszane uczucia. Na twarzy wygląda dość naturalnie, ale lubi też wysuszać i podkreślać suche skórki. Nie do końca przemawia do mnie jego pudrowe wykończenie, wolę inny efekt na skórze. Być może lepszy okaże się latem przy większych upałach. 

5. Hean Studio Lift - kolejny podkład, który nie przypadł mi do gustu. Na jego niekorzyść przemawia fakt, że bardzo podkreśla suche skórki i zbiera się w załamaniach. Dość dobrze kryje i gdyby nie jego wady całkiem ładnie wyglądałby na twarzy. Niestety póki co nie mogę się do niego przekonać. Niebawem napiszę o nim trochę więcej. 

6. Golden Rose Liquid Powder Mineral Foundation - podkład, który ma swoje wady i zalety. Jest dość widoczny na twarzy nawet przy minimalnej ilości. Skóra po użyciu nie jest zmatowiona, błyszczy się i jest lepiąca. Na plus mogę zaliczyć dobre krycie. Jednak to dla mnie za mało żebym chętnie po niego sięgała. Używam go bardzo sporadycznie. 

7,8. Annabelle Minerals podkład matujący - nie jestem fanką podkładów mineralnych. Po kilkunastu próbach nadal nie wyglądają na mojej skórze tak, jakbym tego chciała. Dużym minusem jest to, że podkreślają pory i wchodzą w załamania. Krycie i trwałość też nie do końca mnie zadowala. Zdecydowanie bardziej wolę produkty płynne. Minerały uwielbiam jedynie w formie róży / bronzerów. Tutaj swatche wszystkich odcieni. 

Być może niebawem podzielę się z Wami moją podkładową listą życzeń, a tymczasem pokażę Wam zawartość dzisiejszej przesyłki, której sponsorem jest Joanna. W ramach współpracy dostałam do przetestowania szampon i odżywkę z serii Argan Oil


Zdradźcie jacy są Wasi podkładowi ulubieńcy. 

Pozdrawiam!

33 komentarze:

  1. nr 4 mam, straszny bubel, bardzo podkreśla suche skórki, mimo, że bardzooo dbam aby ich nie było i w ogóle go nie lubię :D
    używam na co dzień podkładu Annabelle Minerals - w wersji kryjącej, krycie idealne, żadnego włażenia w pory ale czasem jest dzień, że się warzy
    ale już w wersji matującej nie warzy się ;) tylko znowu krycie jest mniejsze, ale to kwestia dołożenia dodatkowej warstwy

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kosmetyki :)
    Odżywki i szamponu chętnie bym użyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ulubieniec jest już w Twoich zbiorach, Revlon CS, w wersji do skóry suchej i normalnej. Odcień buff 150

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo jestem ciekawa zestawu joanna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje :)
    Niestety nie mam żadnego z wymienionych przez Ciebie podkładów, jestem wierna mojemu Clinique :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem wielką fanką Revlona CS :)

    OdpowiedzUsuń
  7. używam Rimmel Match Perfection, ale nie jestem z niego zadowolona, bo krycie ma prawie zerowe, przynajmniej na mojej buzi. Natomiast swego czasu fantastycznie sprawdzał się podkład matujący z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ta seria Argan Oil więc czekam na Twoją recenzję :)!
    Revlon CS używam aktualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podkład z Bell i mnie również bardzo pozytywnie zaskoczył

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnego z tych podkładów, ale już kilka razy przymierzałam się do zakupu Revlona. ;)
    Co do Joanny, używałam maski, serum i odżywki z serii Argan Oil, ale do gustu przypadło mi jedynie serum, maska i odżywka to takie przeciętniaki dla mnie, z resztą pisałam o tym u siebie, jak będziesz chciała to zajrzysz.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dla osob bez wiekszych problemow, burzuj healthy mix,polecam mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Revlon jest kultowy, jednak dla mnie odrobinę za ciężki... Lubię go tylko po zmieszaniu z innymi podkładami ;) Pozostałych z Twojego zestawienia nie kojarzę, chętnie wypróbuję Bell.
    A paczkę od Joanny też dostałam, cudnie pachną te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. równiez jestem fanką Revlonu, nawet mam ten sam kolor, co Ty, jak do tej pory to mój numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mariza- kremowy podkład z witaminą E. Zamówiłam z ciekawości, a tu miłe zaskoczenie. Co prawda nie kryje idealnie, ale tak jak piszesz- na lato w sam raz- nie jest za ciężki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja również lubię CS :)
    choć teraz przerzuciłam się na lżejsze, azjatyckie kremy BB :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow dla mnie to wielka kolekcja! Mam Revlona... którego zamierzam jutro oddać przyjaciółce. Mnie dostał się od mamy, bo kupiła za jasny. Użyłam 2 razy w ciągu pół roku ponad. Taka jest moja częstotliwość używania podkładów :) na codzień poprzestaję na odrobince prasowanego pudru i różu a i to nie zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Revlona używałam kilka lat temu, sprawdzał się dobrze. Teraz z tych mam Hean i mineralne, ale odkryłam zupełnie niedawno, że świetny jest najnowszy podkład od Maybelline (ten z niby efektem HD)- spory wybór kolorów, dobre krycie i przede wszystkim idealnie stapia się z cerą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam z tej serii argan oli jakieś coś do końcówek, ale jest kiepskie... Gdzie można kupić Dermacol?

    OdpowiedzUsuń
  19. Podkład z Revlona jest genialny :) Zdecydowanie mój faworyt ;) Pozostałych podkładów nie miałam okazji używać. Jestem ogromnie ciekawa jakby się u mnie sprawdził podkład Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam takie samo zdanie na temat annabelle :( Całe szczęście, że zamówiłam próbki, bo bym żałowała. U mnie najlepiej sprawdza się Lily Lolo i już mam kolejny egzemplarz. Minerałki to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. O też otrzymałam serię argan oil : szampon , odżywkę i maskę :) ciekawe jak się spiszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej serii z Joanny, ale jestem ich bardzo ciekawa :D
    a podkład z Revlona czeka u mnie na otwarcie - bardzo jestem ciekawa, czy u mnie też będzie tak miło przyjęty przez twarzyczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepszy podklad dla mnie to AA,musze miec ta serie z Joanny, czy ona dostepna jest juz w sklepach?

    OdpowiedzUsuń
  24. Skusiłabym się na ten Revlon:) Mam też ten podkład Hean, naprawdę niezły.

    Co do Joanny - mam ten szampon i jestem nim bardzo rozczarowana:(

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie również króluje revlon colorstay. Często sięgam po MAP, Ingrid,under20, Lirene. Jeśli moja skóra nie ma wyprysków i dużych śladów przepraszam się z minerałkami Annabell i bb kremami skin79 , Lioele i Isaknox.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię Colorstay i Healthy Mix, ale ostatnio najczęściej używam BB creamów ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. JAK DLA MNIE REVLON NAJLEPSZY;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  28. lubię podkłady z Bell ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Revlon super kryje, ale chyba troszkę za ciężki na dzień , tak myślę. Mój ulubiony to Estee Lauder double wear ,ewentualnie Lasting performance,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. U20 i Bell wydają się być zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obecnie sięgam po podkłady mineralne. Zaprzyjaźniłam się z produktem, który został wypuszczony na rynek przez EDM. Wcześniej miałam do czynienia z podkładem Golden Rose. Jeśli nałożymy go przy użyciu pędzla to daje efekt charakterystyczny dla kremów BB:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moje ulubione to właśnie revlon i bell :d świetnie kryją i matują

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...