10.05.2013

Kilka kosmetycznych nowości

Kilka dni temu wybrałam się na zakupy w celu uzupełnienia kosmetycznych braków. W Rossmannie do koszyka wpadł ulubiony samoopalacz w spreju marki SunOzon (8,99zł). W sezonie wiosenno-letnim jest dla mnie niezawodny. Przy umiejętnym rozprowadzeniu opalenizna jest równomierna, na pewno nie uzyskamy plam czy zacieków. Oczywiście ważne jest właściwe przygotowanie skóry przed aplikacją, czyli użycie peelingu. Kupiłam też nowość dla mnie - tusz Lovely Pump Up (8,99zł), jestem ciekawa jak się sprawdzi. Zaszłam też do Biedronki, kupiłam kolejną butelkę ulubionego płynu micelarnego BeBeauty (4,49zł). Mam zamiar dokupić jeszcze kilka sztuk póki są w sprzedaży. Niestety i do mnie doszła informacja o jego wycofaniu. Po raz kolejny znika z półek świetny produkt z którym wyjątkowo się polubiłam. Przy okazji wyjazdu do Lublina odwiedziłam Naturę. Skusiłam się na błyszczyk Essence stay with me (8,99zł) w pięknym koralowym odcieniu. Kupiłam też kolejną już paletkę do brwi Essence (10,99zł). Nowością jest dla mnie dwustronny pędzelek Catrice (11,99zł)


Miałyście któryś z tych produktów? 

Pozdrawiam!

60 komentarzy:

  1. ciekawie wygląda ten pędzelek z Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje się porządny :) Brałam go w ciemno, ale z tego co widzę ma dobre recenzje. Mam nadzieję, że się sprawdzi :)

      Usuń
  2. mam ten błyszczyk, myślę, że będziesz z niego zadowolona, ja bardzo go lubię! paletka była niezbyt dobrze dobrana do mnie kolorystycznie więc poleciała w świat, płyn polubiłam średnio a tusz i piankę muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyk już zdążyłam wypróbować, kolor jest świetny. Może trwałością nie powala, ale za taką cenę warto wypróbować :) Napaliłam się na te w wersji matowej, ale niestety nie było ich w tej Naturze.

      Usuń
  3. nie mialam niczego, samoopalacz chetnie bym przygarnela,ale boje sie ze mam naturalnie za jasną cere i bede wyglada karykaturalnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam jasną skórę i mi krzywdy nie robi. Czasami aplikuję go nawet dwukrotnie w ciągu dnia. Opala stopniowo, choć jak dla mnie już po pierwszym użyciu widać delikatny efekt.

      Usuń
  4. Miałam paletkę do brwi z Essence i zużyłam cały ciemniejszy cień. Płyn BeBeauty lubię bardzo i też mam zamiar kupić kilka póki są... ech:( Ciekawi mnie ten samoopalacz w sprayu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie :) Jasnego zużyłam jako cień do powiek :) Wielka szkoda że wycofują tak dobry i tani produkt :( Będę musiała wrócić do Bourjois.

      Usuń
  5. ja szukam fajnej paletki do brwi, ale ciągle tylko widzę ciemne :( te wydają się być fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że jaśniejszy cień powinien być w porządku. Przyglądałam się też paletce Catrice, miałam brać, ale trochę pożydziłam i wybrałam tańszą opcję :)

      Usuń
  6. muszę się zaopatrzyć w ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zdam relację czy warto go kupić :)

      Usuń
  7. Micel jest niezawodny, ciekawe czemu go wycofuja.

    Mialas moze ten sunozon, ale w kremie? bo czytalam wiele opinii pozytywnych :) ale boje sie ze bedzie tak jak zawsze czyli poamaranczowe kropki w miejscu cebulek po wloskach :/
    Ostatnio bylam w Rossmanach, dwoch i w ogole nie bylo serii samoopalaczy, jedynie mleczka do opalania :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z SunOzon miałam tylko sprej, jakoś nie mam przekonania do samoopalaczy w mleczkach. Miałam kilka z różnych firm i nie byłam zadowolona, większość długo się wchłaniała i kleiła. Przy tym tego problemu nie ma, wchłania się błyskawicznie i nie śmierdzi tak bardzo jak samoopalacz w mleczku.

      Może stoją w innym miejscu? U mnie niemal wszystko z serii SunOzon stało na półkach między przejściami, a samoopalacze zupełnie gdzie indziej - na półce z balsamami / masełkami.

      Usuń
    2. Kurcze, wiesz ze w zasadzie nie patrzylam wlasnie na inne polki, jakos tak nawet przez mysl mi nie przeszlo ze samoopalacze moga stac gdzies indziej.. Dzieki za podpowiedz :)

      Usuń
    3. Znalazlam samoopalacze :) faktycznie staly obok balsamow :/ niestety tego w kremie nie bylo, byl balsam za 11zl i spray za 8zl, zdecydowalam sie na spray.. moze zrobilabys notkę jak go uzywasz? bo ciekawi mnie t :)

      Usuń
  8. Samoopalacz świetny! Miałem okazję próbować. Nie daje efektu sztucznej opalenizny.
    Nie wiedziałem, że ten płyn wycofują! Jeszcze go nie testowałem. Muszę kupić zanim znikną z półek : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, kolor jest naturalny, oczywiście jeśli nie przesadzimy z jego ilością :) Najlepiej wygląda na lekko opalonej skórze.

      Lepiej nie, bo polubisz i tak jak mi ciężko będzie się z nim rozstać :(

      Usuń
  9. płyn mam i wielbię i jutro ide kupic zapas :D i tusz do rzed tez uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) I ja zrobię większy zapas. Cały czas liczę, że to jakiś żart. Może zmieniają szatę graficzną, opakowanie, a płyn do nas powróci.

      Usuń
  10. nic nie miałam jeszcze ;-) a do samoopalaczy mam uraz, wolę juz być bledsza :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po samoopalaczach w mleczku też miałam, nigdy nie umiałam równomiernie tego rozprowadzić :P Z tym na szczęście nie mam problemu, strasznie lubię tą formę aplikacji niczym opalanie natryskowe :P

      Usuń
  11. Ten pędzelek jest ok dla grubych kresek, o wiele gorzej jest z narysowaniem cienkiej - obecnie używam go do brwi, Hakuro go zastąpił w robieniu krech. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kresek raczej nie będę go używać, no chyba że na dolną powiekę. Niestety mam dwie lewe ręce do wszelkich eyelinerów i za cholerę nie potrafię zrobić ładnej, prostej kreski :P Za każdym razem wychodzi mi inna, a jak już wyjdzie w miarę przyzwoita to po raz kolejny nie umiem takiej powtórzyć :P

      Usuń
  12. To naprawdę smutne, że tego micela wycofują :( Tusz za to jest świetny i na pewno przypadnie ci do gustu! Pędzelek przykuł moją uwagę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, oby :) Sporo pozytywnych recenzji zebrał. Liczę, że się polubimy. Jutro pierwsze testy :)

      Usuń
  13. Mnie kusi ta paletka do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam balsam samoopalający z SunOzon i jestem z niego tak samo zadowolona, jak Ty z wersji w spray'u. Też do mnie doszły słuchy o wycofaniu płynu micelarnego z Biedronki, a nie miałam szansy go do tej pory przetestować, dlatego kupiłam dwa egzemplarze. Zobaczymy, czy faktycznie to takie cudo, jak wszystkie zachwalają ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może zainwestuję w tę paletkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam tej paletki do brwi, ale mam już tak starą, że pora ją wymienić. Teraz używam cienia ze Sleeka. Micel z Biedry niedawno kupiłam, pierwsze opakowanie i spodobał mi się, a tu taka wiadomość... buuu

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tego tuszu do rzęs. Muszę się za nim rozglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam płyn micelarny z BeBeauty. Szkoda, że go wycofują - świetnie służył mi do zmywania makijażu...
    Szukałam takiej paletki do brwi w tak dobrej cenie, ale nie wiedziałam, że Essence ma ją w ofercie. Będzie moja. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja ulubiona paletka do brwi! :-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę pójść jutro do biedronki, zadziwiają mnie te posunięcia niektórych firm...;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam zaprezentowany przez Ciebie pędzelek z Catrice:) Polubiłam ten nietypowy aplikator:Widzę, że upolowałaś ciekawy odcień błyszczyka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. O paletce do brwi słyszałam ale osobiście nie próbowałam, natomiast płyn micelarny z biedronki znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam micel z biedronki i bardzo go lubię. Też już zrobiłam mały zapas.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się od dłuższego czasu zastanawiam nad paletką do brwi. A i wczoraj zakupiłam sobie Płyn micelarny z Biedronki po tym jak się dowiedziałam, że go wycofują. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. płyn z biedronki i tusz lovely bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. do brwi o wiele lepszy zestaw ma catrice. kolory nie wpadają w żółcienie. no i opakowane - niebo a ziemia. Bedąc w Naturze zwróć uwagę na nią, chyba ze juz miałaś...

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zakupy, uwielbiam tą paletkę do brwi. U mnie jaśniejszy kolor prawie dobija dna.
    Z błyszczyka też jestem zadowolona, tylko mam jaśniejszy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi płyn z biedronki całkowicie nie podpasował, a było tyle pozytywnych opinii. Jestem więc wierna płynowi micelarnemu z Eveline :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie w biedrze jeszcze pełno micela więc zapasów jeszcze nie robiłam ale napewno zrobię bo bardzo go polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten tusz to bardzo dobry wybór :D

    OdpowiedzUsuń
  31. mam ten błyszczyk, tylko w innym kolorze. Ma nieco trudny aplikator i trochę się klei, ale za to ładnie pachnie :) no i nie mogę się doczekać, żeby dorwać w ręce ten nowy tusz lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie miałam żadnych z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też polubiłam ten płyn z Biedronki i muszę kupić póki jeszcze jest. A paletkę do brwi miałam, ale oddałam siostrze bo ja nie potrzebuję

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten tusz do rzęs mam i go uwielbiam. Fajny jest jeszcze hmmm chyba z Wibo w takim zielonym opakowaniu. A tego samoopalacza jestem bardzo ciekawa :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Tusz lovely to moje odkrycie życia:p Naprawdę, wytrzymuje spokojnie nawet 14h bez osypywania i pewnie wytrzymałby dłużej, ale nie wiem, bo po prostu go zmyłam:) uwielbiam go za wszystko, oby nie wycofali!

    OdpowiedzUsuń
  36. Co roku kupuję klasyczny samoopalacz (mleczko) Sun Ozon, jest niezawodny :) Widzę też błyszczyk Essence - jak nie przepadam za błyszczykami, tak tego używam chętnie :) Paletka do brwi Essence to mój hit, nie wyobrażam sobie makijaży bez niej! :) Jestem ciekawa pędzelka Catrice, kiedyś zastanawiałam się nad nim.

    OdpowiedzUsuń
  37. mam płyn micelarny, wiele osób się zachwyca, mnie nie satysfakcjonuje, szczypią mnie po nim oczy

    OdpowiedzUsuń
  38. mam płyn micelarny i tusz do rzęs, a co do samoopalacza to mam to samo, tylko w wersji balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. nie miałam żadnych z tych rzeczy, ciekawi mnie ten tusz.
    już tyle się naczytałam,że już tyle kosmetyków z Biedronki wycofali i kolejny. Co prawda żadnego za bardzo nie miałam okazji uzywac,no ale rzeczywiście szkoda, skoro takie dobre

    OdpowiedzUsuń
  40. u mnie ostatnio wpadły podobne nowości :) samoopalacz SunOzon (ale w mleczku), żółty tusz Lovely (już go kocham :D ) i pędzelek kulka, ale z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Słyszałam ,że ten tusz jest bardzo dobry jak wykończę swój to również po niego sięgne ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Miałam ten samooopalacz sun ozon, a w zasadzie mój tata go miał :) I był bardzo zadowolony :D
    A reszty nigdy nie miałam, chociaż chyba zaraz się wybiorę po ten płyn z be beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie używam niestety firmy Rossman bo testują na zwierzętach a szkoda bo samoopalacz by się przydał :C

    OdpowiedzUsuń
  44. witam serdecznie
    Mam płyn, zrobiłam zapas . Ale jak się skończy to jeszcze nie wiem na jaki inny się skuszę .

    OdpowiedzUsuń
  45. czy ten Candy Bar zmienił kolor jakiś czas temu? czy tak na zdjęciu wyszedł?
    A micela z biedronki nie cierpię.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...