28.05.2013

Argan Oil, czyli o szamponie i odżywce od Joanny

Jako jedna z wielu dziewczyn otrzymałam zestaw kosmetyków Joanna z serii Argan Oil do przetestowania. W mojej paczce znalazł się szampon i odżywka. W skład serii wchodzi również maska, odżywka dwufazowa, serum na końcówki i jedwabisty eliksir. Wśród kosmetyków marki Joanna mam swoich faworytów - maska z miodem i cytryną, maska jajeczna, szampon wygładzający. Jeśli jesteście ciekawe czy seria Argan Oil do nich dołączyła zapraszam Was do recenzji. 




Szampon


Obietnice producenta                                                                                                                    

Pielęgnuje zniszczone i przesuszone partie włosów już w trakcie mycia. Doskonale wygładza włókna włosów, przywracając zmysłowy połysk i dodając im miękkości i witalności. Dzięki niemu Twoje włosy zyskają: Delikatną czystość, Odżywienie i wzmocnienie, Zmysłowy połysk, Regenerację zniszczonych partii, Ochronę przed puszeniem się. Cudownie krystaliczna konsystencja i piękny zapach szamponu sprawią, że mycie włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno. 



Dostępność i Cena                                                                                                                          

Sklep Joanna. Cena to około 6 zł / 200 ml. Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam Was na fb Joanny

Skład                                                                                                                                                  

Aqua (woda), Sodium Laureth Sulfate (detergent, substancja myjąca), Cocamidopropyl Betaine (substancja myjąca), Cocamidopropylamide Oxide (substancja antystatyczna), Cocamide Dea (substancja myjąca), Soyamide Dea (łagodna substancja powierzchniowoczynna), PEG-7 Glyceryl Cocoate (substancja stabilizująca i poprawiająca wygląd piany), Polyquaternium-10 (substancja antystatyczna), PEG-120 Methyl Glucose Dioleate (emulgator), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil (emulgator), Laureth-10 (substancja myjąca), Sodium Laureth-5 Carboxylate (detergent), Argania Spinosa Kernel Oil (olej arganowy), Sodium Chloride (chlorek sodu), Citric Acid (kwas cytrynowy, regulator pH), Disodium EDTA (konserwant), Parfum (zapach), Hexyl Cinnamal (składnik kompozycji zapachowych), Limonene (składnik kompozycji zapachowych), DMDM Hydantoin (konserwant), Methylchloroisothiazolinone (konserwant), Methylisothiazolinone (konserwant), CI:19140 (barwnik), CI:17200 (barwnik).

Moja opinia                                                                                                                                      

Szampon z dwóch testowanych produktów zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu. Opakowanie to podłużna, plastikowa buteleczka typowa dla większości szamponów Joanny. Konsystencja nie za gęsta, ani nie za rzadka. Szampon bardzo dobrze się pieni, dzięki czemu jest wydajny. Niewielka ilość pozwala na dokładne umycie włosów. Zapach bardzo przyjemny dla nosa. Przypomina mi produkty Garniera z awokado i masłem karite. Skład bardzo przeciętny. Z wartościowych rzeczy znajdziemy w połowie składu jedynie olej arganowy, reszta raczej chemiczna, typowa dla drogeryjnych produktów. Mimo to w działaniu szampon jest zupełnie przyzwoity. Dobrze oczyszcza włosy. Po użyciu są gładkie, sypkie. Nie stosowałam go codziennie, bo bałam się o podrażnienie. Używałam go średnio 2 do 3 razy w tygodniu, skóra głowy nie ucierpiała w żaden sposób. Jeśli lubicie szampony Joanny ten też powinien przypaść Wam do gustu. 

Plusy:
- dobrze oczyszcza
- świetnie się pieni
- bardzo wydajny
- przyjemnie pachnie
- włosy są gładkie i sypkie
- tani

Minusy:
- trudno dostępny
- kiepski skład

Ocena: 4/5

Odżywka 


Obietnice producenta                                                                                                                    

Regeneruje zniszczone i przesuszone włosy, a także rozdwajające się końcówki. Po jej użyciu włosy stają się jedwabiście miękkie, nabierają niesamowitegoblasku, sąlepiej odżywionei przestają się puszyć. Dzięki niej Twoje włosy zyskają: Odżywienie i wzmocnienie, Łatwość rozczesywania, Zmysłowy połysk, Regenerację zniszczonych partii, Ochronę przed puszeniem się. Cudowna konsystencja i piękny zapach odżywki sprawią, że pielęgnacja włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno. 



Dostępność i Cena                                                                                                                          

Sklep Joanna. Cena to około 6 zł / 200 g. 

Skład                                                                                                                                                  

Aqua (woda), Cetearyl Alcohol (emolient), Dimethicone (silikon), Glycerin (gliceryna), Quaternium-91 (antystatyk, kondycjoner), Cetrimonium Methosulfate (konserwant), Argania Spinosa Kernel Oil (olej arganowy), Triethanolamine (regulator pH), Parfum (zapach), Hexyl Cinnamal (składnik kompozycji zapachowych), Methylchloroisothiazolinone (konserwant), Methylisothiazolinone (konserwant), CI: 19140 (barwnik), CI: 17200 (barwnik). 

Moja opinia                                                                                                                                      

Odżywka niestety kompletnie nie przypadła mi do gustu z jednego prostego względu - bardzo obciąża włosy. Co dziwne moje włosy trudno obciążyć, przeważnie są puszyste i mają objętość. Po tej odżywce są bez życia, smętnie wiszą, szybko zbijają się w strąki, wyglądają na przetłuszczone. Opakowanie niemal identyczne jak w przypadku szamponu. Konsystencja dość gęsta, odżywka nie spływa z włosów i jest wydajna. Zapach taki sam jak w szamponie, miły dla nosa, długo wyczuwalny. W składzie znajdziemy olej arganowy, glicerynę. Poza tym silikon, który zapewne odpowiada za obciążenie. Działanie mocno mnie rozczarowało. Mimo obciążenia odżywka nie wygładza jakoś spektakularnie włosów, nie raz są po niej spuszone. Zaletą jest to, że ładnie nabłyszcza włosy i przyzwoicie nawilża. Niestety obciążenie ją całkowicie dyskwalifikuje. Zużyję ją jako pierwsze O w OMO. 

Plusy:
- gęsta konsystencja
- wydajna
- ładnie nabłyszcza
- przyjemnie pachnie
- nawilża
- tania

Minusy:
- bardzo obciąża włosy
- włosy tracą na objętości
- zbijają się w strąki i wyglądają na przetłuszczone
- czasami puszy włosy

Ocena: 2/5

I na koniec dzisiejsze włosy po użyciu szamponu i odżywki. Po tym zestawie wyjątkowo długo schły.


Używałyście serii Argan Oil? Jestem ciekawa Waszej opinii. 

Pozdrawiam!

40 komentarzy:

  1. Poluję na tą serię bo chciałabym ją przetestować za względu na miłość do Joanny i niedawną fascynację olejkiem argonowym (:

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie próbowałam ale moje włosy nie lubią kombinacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za tym zestawem. Moje włosy po nim w ogóle nie chcą się układać i każdy żyje własnym życiem. Masakra jakaś. Zużyję i więcej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to, moich też za nic w świecie nie mogłam ujarzmić.

      Usuń
  4. Miałam odżywkę i mam takie same zdanie co Ty - obciąża i spusza, ale zapach ma piękny, choć może się znudzić po czasie.

    Szampon i maska już mnie nie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach ma piękny to fakt :) Nawet po kolejnym myciu innymi kosmetykami nadal go wyczuwam.

      Usuń
  5. Super że tłumaczysz składy na polski :), mam z tej serii odżywkę w spreyu i nie zachwyca, coś mi się zdaje, że zawiera alkohol i chyba się rozstaniemy.

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że kolejna mało fajna recenzja tej serii, nie będę się na nią kusić

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ochotę wypróbować tą serię, ale sporo nieciekawych opinii na jej temat czytam także raczej sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś uwielbiam kosmetyki i pewnie an własnej skórze będę musiała przetestować, a nóż widelec okaże sie,że dla mnie będzie seria strzałem w 10? ( pewnie nie,ale co tam xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować można zwłaszcza że nie kosztują wiele. Najwyżej zużyjesz odżywkę tak jak ja do OMO, szampon z kolei jest dobry więc nie będę miała problemu z jego wykończeniem.

      Usuń
  9. Do tej serii w ogóle nie jestem przekonana, od samego początku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szampon, jak dla mnie jest całkiem ok, natomiast odżywka mocno przeciętna, praktycznie nic z włosami nie robi :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że ta odżywka się nie sprawdziła, dobrze że o nich napisałaś bo zastanawiałam się nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z tej serii kupiłam maskę do włosów, mam nadzieję że się dobrze sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam jeszcze tych produktów, ale po wielu przeczytanych recenzjach raczej po nie nie sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdzie się na nie nie natknęłam, ale jakoś nie żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. może na odżywkę się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja po zakupie dwufazowej odżywki szerokim łukiem omijam pozostałe produkty z tej serii :D Czy tylko mi się wydaje czy Twoje włosy sporo ostatnio urosły? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe :) Nawet nie zwróciłam na to uwagi. Pewnie hormony dały im takiego kopniaka.

      Usuń
  17. Oj, dobrze, że zajrzałam, bo odżywka z tej serii chodziła za mną już od czasu, gdy weszła na rynek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gapa ze mnie.. ale gratuluję dzidziusia! :* Dopiero dziś nadrabiając zaległości na Twoim blogu wyczytałam, że będziesz mamą i ujrzałam ten cudny BRZUSZEK :D
    Jeszcze raz, serdeczne gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. słyszałam że ten szampon jest dobry

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje włosy pięknie się błyszczą!
    Nie skuszę się jednak na ten zestaw...

    OdpowiedzUsuń
  21. Wcale nie wyglądają źle, nie widać moim zdaniem, by zbijały się w strąki lub były obciążone.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tą serię i jeszcze dodatkowo maskę, ale na razie czekają w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  23. Polecam tez z tej serii eliksir regenerujący. Też dostałam do testów i jestem z niego mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta seria zbiera złe opinie.
    Jak zwykle piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przejrzałam większą częśc Twojego bloga bo przypadkiem na niego trafiłam i bardzo mi się spodobał. I okazuje się że jesteśmy z jednego małego miasta. :) Czy trafiłaś może u nas na tą serię Joanny? Sama się za tym rozglądam ale ani w Rossmannie, ani we fryzjerskim nie widziałam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz jaki zbieg okoliczności :)) Nie widziałam niestety u nas tej serii. Wiem, że sporo kosmetyków Joanny jest w Astorze, może tam mają tą serię?

      Usuń
  26. właśnie będę próbować tej serii kosmetyków do włosów, razem z maską :)
    ciekawa ich bardzo jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niezbyt fajne efekty dają te kosmetyki, a szkoda, bo zapach bardzo mi się podobał, gdy wąchałam w sklepie i zastanawiałam się, czy kupić.

    OdpowiedzUsuń
  28. ja widziałam go w kilku sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubie te firmę jest tania,polska i ogolnie dostępna lecz ja odstawilam produkty do wlosow i ciala z slsami,slesami i tablica mendelejewa w skladzie:)Mam problem ze skora głowy(świąd,łupiez,luszczyca:( )i myje teraz wlosy mydlem allepo.jest poprawa.Ale na odżywke popatrze bo skora po mydle fajna,ale włosy troche mi zmatowiały.Świetny blog.GaGa

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam zamiar kupno kilku produktów z tej serii i właśnie miałam dylemat, czy postawić na szampon czy odżywkę :)

    P.S. Bardzo ładna szata graficzna, będę wpadać częściej ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. miałam tą odżywkę, ale nie sprostała moim włoskom i oddałam kuzynce, którą zadowoliła i dodała jej pięknego blasku :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...