24.05.2013

-40% na kolorówkę i pielęgnację twarzy w Rossmannie, czyli o moich zakupach

Pewnie jak większość z Was wybrałam się na zakupy do Rossmanna z racji trwającej promocji - 40% na kolorówkę i pielęgnację twarzy. Taka okazja nie zdarza się często, nie mogłam więc odmówić sobie kupna kilku kosmetyków. Do koszyka wrzuciłam krem Flos-Lek Happy Per Aqua (11,39 zł), który jak na krem drogeryjny ma całkiem fajny skład. Potrzebowałam czego dobrze nawilżającego do stosowania na noc, mój niezawodny krem odżywczy Baikal Herbals powoli dobija dna. Kupiłam również błyszczyk Rimmel Vinyl Gloss (11,39 zł) w pięknym, brzoskwiniowym odcieniu. Na ustach wygląda bardzo naturalnie, w sam raz do stosowania na co dzień. Uzupełniłam też zapasy ostatnio ulubionego tuszu Lovely Pump Up (5,39 zł). Świetny produkt w bardzo korzystnej cenie, zwłaszcza teraz. Koniecznie wypróbujcie! Skusiłam się na zakup pomadki Rimmel (11,39 zł) w kolorze zgaszonego różu. Bardzo lubię te pomadki, nie są drogie, a mają przyzwoitą trwałość i piękne kolory. Dorzuciłam też lakier do paznokci Wibo (3,59 zł), który bardzo często gości na stopach, uwielbiam jego kolor. 


Krem Flos-Lek Happy Per Aqua (11,39 zł)
Błyszczyk Rimmel Vinyl Gloss 290 Be a famous (11,39 zł)

Tusz Lovely Pump Up (5,39 zł)

Pomadka Rimmel 19 (11,39 zł)


Lakier do paznokci Wibo 253 (3,59 zł)



Pochwalcie się co wpadło do Waszych koszyków :) 

Pozdrawiam! 

45 komentarzy:

  1. Piękny kolorek tego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy :) niby niewielkie, ale jednak! ;) chce tą szminkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusz Lovely Pump Up też kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółty tusz od wczoraj króluje na wielu blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nakupiłam 8 lakierów Lovely i jeszcze kilka głupot ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. zainteresował mnie ten krem :) ja kupiłam tylko 3 drobiazgi :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje promocyjne zakupy Rossmann znajdziesz w najnowszym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszędzie te tusze, a ja jak na złość dopiero co kupiłam świeży tusz :P No nic wypróbuję go jak ten się skończy,na szczęście normalna cena też jest do zniesienia. Świetny odcień szminki, takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również zaopatrzyłam się w tusz Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie się rzuciły na ten tusz, więc nie mam co się dziwić, że w moim Rossmanie już żadnego nie było :D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam mnóstwo rzeczy, teraz chyba nie będę patrzeć na kolorówkę przez jakiś czas. U mnie przede wszytskim królowały usta, właśnie ładuję zdjęcia do siebie na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię tego błyszczyku, ma o dużo za duży aplikator :/ Ale pomadki Rimmel to jedne z moich ulubionych! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo udane zakupy :) ja własnie wybieram się do Rossmanna może też upoluję coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy, gratuluję :)
    Ja jeszcze w Rossmannie nie byłam..

    OdpowiedzUsuń
  15. zastanawiałam się dziś nad tym tuszem.. jestem ciekawa jak wygląda na rzęsach ;) mogłabyś pokazać/:>

    OdpowiedzUsuń
  16. wszyscy szaleją w rossmanie :D
    u mnie też nowy post z zakupami z Rossamana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Weszłam wczoraj z myślą, że dokupię jakiś drobiazg z kolorówki mamie do prezentu i oszalałam. Oczywiście dzień wcześniej skończył się mi fluid Bourjois 123 Perfect Foundation, więc to musiał być znak od opatrzności! Upolowałam też cudną paletkę Manhattanu (brązy matowe oraz opalizujące) i ich białą kredkę do linii wodnej oka, chociaż po użyciu stwierdzam, że biały kolor nie wygląda najlepiej, więc po takiej aplikacji "przyciemniam" biel cielistą kredką z Rimmela. Chciałam zaszaleć z czymś do ust, więc upolowałam pomadkę od Eveline Aqua Platinum nr 426, jest pięknie różowa, nietrwała, ale tania. Stwierdziłam, że takich kolorów nie nosi się na co dzień, więc po jedzeniu/piciu mogę odnowić kolor, a jeśli rzucę ją po dwóch użyciach, to nie będzie mi szkoda :) A dla mamy pomadka Heidi Color Last VIP w odcieniu spicy 008 od Astora, mam nadzieję, że się jej spodoba, bo wygląda przepięknie...

    OdpowiedzUsuń
  18. na błyszczyk i tusz chętnie bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tusz Lovely pump mam, i aktualnie używam :) jak za tą cene jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba kiedyś skuszę się na ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zastanawiałam się nad tymi pomadkami od Kate, ale w końcu padło na Apocalips, bo tych pomadek było już niewiele i w jakiś nieciekawych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  22. Błyszczyk z Rimmela wpadł mi w oko :) Lubię brzoskwiniowe odcienie na ustach. Nie miałam nic kupować, ale wszędzie widzę ten żółty tusz z Lovely i chyba się o niego pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie dzisiaj tak lało, że nie chciało mi się wychodzić z samochodu i iść do Rossmana:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szminka ma przepiękny kolor - jestem ciekawa jak się prezentuje na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja kupiłam w Rossmanie jedynie pomadkę Wibo Eliksir nr 02 oraz Peeling enzymatyczny dotleniający z Bielendy :) Miałam jeszcze chrapkę na ten zielony tusz z Wibo który baardzo lubię, ale nie miałam już kasy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie również wpadł ten tusz z Lovley :) Tyle się o nim naczytałam, więc musiałam kupić, za taką cenę to grzechem byłoby nie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomadka mi się mega podoba! Bardzo przetrzepany nasz rosek?

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zakupy ja też poszalałam i to chyba aż za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wszyscy zachwalają tak ten żółty tusz kurde :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zastanawialam sie nad tym tuszem ale jednak wzielam inny "XXL Lift Lash Volume" z Wibo, bralam na slepo ale moze akurat bedzie dbry :D

    OdpowiedzUsuń
  31. sama jestem ciekawa tej pomadki sygnowanej kate

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę, że kupiłaś moją ulubioną czerwień z Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  33. tez skusilam sie na pump up :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam słabość do błyszczyków i pomadek,więc wiadomo,co najbardziej mi się spodobało :) Extreme Nails uważam za jedną z lepszych serii Wibo,bardzo lubię ich lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  35. podobnie jak dziewczyny- w tusz lovely i ja się zaopatrzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. pomadka rimmela jest też moja :)
    Radi :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też kupiłam tusz pump up ;) 2 lakiery lovely i kilka innych pierdółek :) Ten krem fajnie wygląda, ale w moim Rossku go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam pomadki od Kate Moss.

    OdpowiedzUsuń
  39. ja w moim mieście mam tylko drogerie 'Natura' więc muszę się cieszyć nią ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...