05.04.2013

Zakupy w Kokardi i paczka od Rimmel

Korzystając ze świątecznej promocji - 15% w sklepie Kokardi skusiłam się na zakup dwóch produktów. Pierwszym jest krem na dzień do 35 lat, który znam i uwielbiam. Używam go niemal codziennie pod makijaż i póki co spisuje się bez zarzutu. Drugim produktem jest dla mnie nowość - serum zwężające pory Organic Therapy. Po pierwszym teście muszę stwierdzić, że ma bardzo dziwną lepiącą konsystencję. Skóra po nałożeniu była błyszcząca i wszystko się do niej kleiło. Liczę jednak, że mimo to pozytywnie podziała na rozszerzone pory. Krem z 15% zniżką kosztował 13,51 zł (z 15,90 zł), a serum 20,01 zł (z 25,90 zł). Paczka przyszła w tempie ekspresowym. 


Rano otrzymałam również paczkę w ramach współpracy z marką Rimmel. Zawartość bardzo pozytywnie zaskoczyła, tym bardziej, że produkty zostały dobrane według wypełnionej ankiety, trafiają w dziesiątkę w mój gust kolorystyczny. W paczce oprócz czterech kosmetyków kolorowych znalazł się kubek, bardzo miły gest! Dziękuję Rimmel :) 







Pozdrawiam!

40 komentarzy:

  1. oczywiście ciekawią mnie cienie :D no i może błyszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sie z tym serum zwężającym pory nie polubiłam za bardzo :]

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ciekawa jestem pomadki i błyszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mnie też zdjęcia bardzo się spodobały :))

      Usuń
  5. czekam na swatche kolorowki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem na dzień tez poznalam i sie polubilam, nie spodziawałąmsie az tak dobrego matowienia;) Szkoda tylko ze nie ma filtrow :(
    Daj koniecznie znac jak sie serum sprawdzi po czasie;)
    I gratuluje wspolpracu-fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo ten odcień Apocalips jest genialny! :) A ten tusz widzę po raz pierwszy :) Kokardi ma świetne ceny tylko szkoda, że asortyment jest dość skromny.

    OdpowiedzUsuń
  8. pomadka i maskara prezentują się obiecująco!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje współpracy i udanych zakupów :)
    Bardzo ciekawi mnie to serum zwężające pory więc czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawi mnie ten błyszczyk z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow paczka od Rimmela godna pozazdroszczenia ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Same smakołyki :) Chociaż może nie to serum, jakby nie działało to takiej lepkości bym nie zniosła.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe jak spisze się serum

    OdpowiedzUsuń
  14. na tą szminkę mam ochotę od dłuższego czasu :D ahh to kuszące czerwone opakowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę współpracy z Rimmelem .

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy i bardzo ładne zdjęcia prezentujące je! Pomadka ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem ciekawa, jak dalej Ci się będzie z tym serum współpracowało :) bo mam na nie ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kubek jest cudowny:D Ja to jakoś zawsze za późno się dowiaduję o takich promocjach;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomadka - ciekawe jak wygląda na ustach?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję współpracy z Rimmel. Produkty super i ten kubek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cienie i pomadka. Co prawda akurat czerwień do mnie nie pasuje, ale ciekawi mnie Twoje zdanie na jej temat, czy warto. Rimmel ma jeszcze przyzwoite ceny, więc jakby za tym szła jakość to było super i może bym się pokusiła nawet o takie mazidło (oczywiście, jeśli byłby "mój" kolor). Cienie absolutnie moja gama :) Będę czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem bardzo ciekawa maskary i błyszczyka :) Zresztą błyszczyk ma dla mnie rewelacyjny design :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy szczegolnie kubeczek wpadł mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten krem do lat 35 wygrałam w rozdaniu Kokardi i jestem go mocno ciekawa! Na razie czeka w zapasach, bo nie chcę otwierać kolejnego produktu, ale na pewno go porządnie przetestuję :)

    Mój Rimmel prawdopodobnie już czeka na poczcie - ciekawe co mi się trafi :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Rimel napewno bedziesz bardzo z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobry krem na pory też by mi się przydał. Świetne produkty od RImmel.

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny ten kubek od Rimmel, no i Apocalips w bardzo ciekawym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja cieszyłam się najbardziej z kubeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No to się obłowiłaś, ale super rzeczy :) Cienie świetne,a kubek rewelacja :)))
    Jestem Twoją czytelniczką od początku, korzystam regularnie z Twoich porad dotyczących pielęgnacji, postanowiłam sama założyć swojego bloga, jeśli masz chęć zajrzeć i poczytać o przebojach z włosami to serdecznie zapraszam :) Pozdrawiam gorąco :***
    http://foreverglam30.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Paczka z Rimmela super! Zazdroszczę Ci możliwości testowania tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...