15.04.2013

Wiosenna przesyłka od Rossmanna

Kilka dni temu otrzymałam kolejną świetną paczkę w ramach współpracy. Rossmann po raz kolejny bardzo pozytywnie zaskakuje. To już trzecia tak miła przesyłka. Zawsze trafiają się takie kosmetyki, których nie miałam okazji używać wcześniej. Tym razem pani Monika wysłała zestaw 6 kosmetyków wraz z lnianą torbą z logo marki. Bardzo lubię takie dodatki, czasami cieszą jeszcze bardziej niż kosmetyczne upominki. 



Isana kremowy balsam do ciała z olejkiem arganowym: moc olejków z orzechów: arganowego, Shea i kokosowego w połączeniu z witaminą E idealnie sprawdzi się w pielęgnacji i regeneracji bardzo suchej oraz wrażliwej skóry. Dzięki kremowej konsystencji balsam dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Ma subtelny, słodki zapach, a jego regularne stosowanie sprawi, że skóra będzie sprężysta i gładka. Cena: 7,99 zł/250 ml.


Isana Med żel pod prysznic z olejkiem pomarańczowym: dokładnie oczyszcza i nawilża naskórek, a zawarty w żelu olejek z egzotycznej pomarańczy odpręża i rozbudza zmysły. Żel delikatnie się pieni, a naturalne PH zapewnia skórze równowagę, nie wysuszając jej przy tym. Dlatego doskonale sprawdza się również przy pielęgnacji suchej i wrażliwej skóry. Cena: 5,79 zł/250 ml.


Alterra peeling pod prysznic pomarańcza i cukier trzcinowy: to połączenie egzotycznej świeżości owoców pomarańczy ze słodyczą cukru trzcinowego. Dzięki drobnym cząsteczkom peeling dokładnie usuwa obumarły naskórek, poprawiając przy tym krążenie. Gliceryna natomiast pozostawia skórę nawilżoną i miękką w dotyku. Kosmetyk jest bardzo delikatny, dlatego też można go śmiało stosować w codziennej kąpieli. Cena: 8,99 zł/200 ml.


Isana pianka do włosów ultra mocna: jeśli nie satysfakcjonuje nas objętość fryzury, to jest produkt, który odpowiada na nasze potrzeby. Piankę można użyć zarówno na wilgotne, jak i suche włosy. Pozwoli ona uzyskać efekt trwałej fryzury, a włosy pozostaną sprężyste i błyszczące przez cały dzień. Kosmetyk zawiera filtr UV, który ochroni włosy przed negatywnym działaniem promieni słonecznych. Pianka dostępna jest  w wersji mini – idealnej do wakacyjnej kosmetyczki. Cena: 2,99 zł/50 ml.


Fusswohl masło do stóp: to kosmetyk zapewniający intensywną pielęgnację suchym i zmęczonym stopom. Zawarte w produkcie masło Shea, olejek z awokado i wosk pszczeli sprawią, że skóra stanie się miękka i sprężysta. Z kolei cenna gliceryna nawilży skórę, a mięta i limetka przyniosą przyjemne uczucie chłodu i świeżości. Regularne stosowanie kosmetyku pozwoli nam uzyskać efekt zadbanych i gładkich stóp. Cena: 12,49 zł/200 ml.



Alterra mydło w kostce konwalia: podobnie jak wszyscy słynni perfumiarze, tak i Rossmann docenił kwiat konwalii i dodał go do delikatnego mydła, które oczyszcza i pielęgnuje skórę. Wśród składników mydła znajdują się cenne i oczyszczone olejki roślinne. Nie znajdziemy tu sztucznych barwników ani konserwantów oraz składników pochodzenia zwierzęcego. Cena: 1,99 zł/100 g.


Miałyście któryś z tych produktów? 

Pozdrawiam!

39 komentarzy:

  1. świetne produkty, miłego testowania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś ten żel pod prysznic miałam, ale nie lubiłam nigdy Isany więc oddałam go komuś :-p

    OdpowiedzUsuń
  3. masło do stóp??? ciekawa jestem jak się spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba jest super! Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie testowałam nic z wymienionych rzeczy ale Tobie życzę miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. nic nie miałam, tym bardziej jestem ciekawa opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dziś dostałam - zobaczymy jak wypadną podczas testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja miałam piankę, niezla;) torba najpiękniejsza! make-hair-beauty

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba chyba najfajnieszka z tego wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super ta torba, gratuluje, a kosmetyków też nie miałam, chętnie bym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jak Ci się sprawdzą kosmetyki,
    ja z Isany nie jestem zadowolona wogóle a kilka rzeczy próbowałam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna torba, też taką chce :D

    OdpowiedzUsuń
  13. denerwuje mnie, że od jakiegoś czasu posty to same "paczki w ramach współpracy". zniechęca mnie to do odwiedzania Twojego bloga coraz bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram!

      Usuń
    2. miałam napisać to samo ! Jakiś czas temu trafiłam na Twojego bloga i od razu dodałam go do zakładki ulubione na pasku w przeglądarce, bo podobało mi się jak recenzujesz produkty do włosów. Ostatnio coraz rzadziej mam ochotę odwiedzać Twojego bloga, bo nie jestem pewna czy możesz być obiektywna co rusz rozpoczynając jakąś współpracę. Pozdrawiam !

      Usuń
    3. Widocznie słabo znasz mojego bloga skoro tak piszesz. Przeczytaj kilka współpracowych recenzji, czy aby na pewno były pozytywne. Wtedy możesz się wypowiadać o mojej obiektywności. Nigdy nie ukrywam wad produktów, nie piszę o nich w samych superlatywach. Ciąża czasami wyklucza mnie z blogowania, dlatego w chwili obecnej piszę o tym, o czym muszę. Mogłam pokazać paczki razem, ale wszystkie przyszły w innym dniu. Nie wiedziałam kiedy konkretnie przyjdą, dlatego tak wyszło.

      Usuń
    4. mi nie chodziło o charakter recenzji, bo same w sobie są fajne i mogę ocenić czy produkt będzie dla mnie odpowiedni i warty zakupu. przeszkadza mi, że ostatnia aktywność bloga opiera się tylko na prezentowaniu paczek ze współprac, a nie na merytorycznych postach na jakikolwiek temat. rozumiem Twoją sytuację, ale pokazywanie co rusz nowych współprac, raczej nie zastąpi tego co było kiedyś i zniechęca coraz mocniej.
      pozdrawiam

      Usuń
  14. Bardzo się polubiłam ostatnio z tym mydełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj chętnie bym przygarnęła takie cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ta przesyłka :) Bardzo lubię to mydełko konwaliowe!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna jest ta torba! I miło ze Rossmann docenia blogerki! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten peeling, a raczej nadal mam.
    Uwielbiam jego zapach. Ni jest mocny, więc tak jak pisze producent można go stosować codziennie.
    Mam wrażanie, ze jest mało wydajny, zobaczymy ile czasu będzie mi służył.

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem fajna zawartość paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja dalej czekam na swoją, super ta torba

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawi mnie masło do stóp i żel pod prysznic z olejkiem pomarańczowym, peeling nie wiem, ale ten z granatem mi zupełnie nie podszedł i był mało wydajny, więc coś czuję, że tan też taki będzie. Torba bossska, pozazdrościć :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście super kosmetyki ;) Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawi mnie zapach mydelka, bo lubie konwalie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam ogromne tyły i nie znam żadnego z tym produktów.. :(

    OdpowiedzUsuń
  25. torba jest świetna :) spodobała mi się chyba bardziej niż zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. peeling z Alterry chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie miałam, ale od dłuższego czasu czaję się na ten peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. rossmann ma świetne marki szczególnie alterra!

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam produkty Rossmanna ;) Przesyłka jak dla mnie bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Super! Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...