15.03.2013

Żurawina i biała herbata, czyli o żelu Isana

Dzisiaj mam dla Was recenzję żelu pod prysznic od Isany z żurawiną i białą herbatą z limitowanej, zimowej edycji. Nie wiem dlaczego, ale żele Isany nigdy nie wzbudzały mojego zainteresowania. Zawsze sięgałam po Ziaję, kupowałam na zmianę różne wersje zapachowe. Po wypróbowaniu Isany pozytywnie się zaskoczyłam. Żel uwiódł mnie pięknym, lekko kwaśnym, soczystym i świeżym zapachem żurawiny. Spędzanie z nim czasu pod prysznicem było czystą przyjemnością. Jestem ciekawa innych zapachów, z pewnością obwącham je przy wizycie w Rossmannie. 


Obietnice producenta                                                                                                                    

Isana żel  pod prysznic Żurawina i Biała Herbata: to wzbogacony ekstraktami z żurawin i białej herbaty, limitowany zimowy żel pod prysznic. Zawarty w produkcie pielęgnujący kompleks pomaga nawilżyć skórę, zapobiegając tym samym jej przesuszeniu. Kosmetyk ma  subtelny owocowy zapach, który sprawia, że codzienny prysznic stanie się prawdziwą przyjemnością. Żel nie zastąpi odżywczo-regeneracyjnego działania masła czy mleczka do ciała, jednakże jego regularne stosowanie sprawi, że skóra nabierze miękkości i sprężystości. Kosmetyk nie zawiera parabenów.





Dostępność i Cena                                                                                                                          

Rossmann. Cena 3,99 zł/ 300 ml 

Skład                                                                                                                                                 

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Vaccinium Macrocarpon Fruit Juice, Camelia Sinensis Extract, Propylene Glycol, Sodium Lauroyl Glutamate, Benzophenone-4, PEG-3 Distearate, Sorbitol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Limonene, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Citric Acid, CI 16035, CI 16185, CI 477005.

Moja opinia                                                                                                                                      

Żel bardzo przypadł mi do gustu, przede wszystkim za sprawą pięknego zapachu. Opakowanie to przezroczysta, plastikowana butelka o pojemności 300 ml. Konsystencja żelu w sam raz, czyli nie za gęsta, ani nie za rzadka. Produkt dobrze się pieni, dzięki czemu jest wydajny. Nie wysusza skóry, ani jej nie podrażnia. Zapach jest zdecydowanie największą zaletą tego produktu. Słodki, a przy tym orzeźwiający, świeży, lekko kwaśny. Spędzanie z nim czasu pod prysznicem to czysta przyjemność. Żel spełnia swoje zadanie, dobrze myje, pięknie pachnie. Z chęcią sięgnę po inne warianty zapachowe. 

Plusy:
- piękny słodki, orzeźwiający, lekko kwaśny zapach
- dobrze się pieni
- nie wysusza, nie podrażnia skóry
- wydajny
- bardzo tani 

Minusy:
- brak 

Ocena: 5/5 

Lubicie żele Isana? Jeśli tak zdradźcie jaki jest Wasz zapachowy faworyt. 

Pozdrawiam!

36 komentarzy:

  1. a ja jakoś nie lubię żeli Isany... mają galaretowatą konsystencję i pachną jedynie w butelce, podczas mycia niestety nie czuję zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również nie lubię żeli Isany z tego względu iż mam na nie uczulenie a szkoda... ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zurawinke moze skusze sie na ten zel jak wykoncze moje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię kokosowy bardzo :) szukałam tego już jakiś czas temu, ale nie było..

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam mango i gruszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja także uwielbiam żele Isany, ojjj tak :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. też bardzo polubiłam ten żel i szkoda, że już go nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego i raczej nie planuję mieć chociaż czasem tęsknię za takimi zapachami pod prysznicem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam zapach tego płynu, jednak ostatnio znikną z najbliższej drogerii ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. mm już czuję ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sama uwielbiam żurawinę, więc pewnie bym się skusiła, pytanie tylko - czy dalej będzie dostępny, skoro to limitowana edycja? :(
    może się zapoluję na inne wersje zapachowe, skoro większość tak poleca żele isany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam jeszcze żeli isany ja używałam do tej pory tylko żeli ziaja głównie kozie mleko ale pomarańcza też mi się podobała chyba jednak kupię pomarańczę z ziaji polecam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jakoś nie lubię żeli z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te żele. Cudowne zapachy no i cena :) trudno powiedzieć, który jest najlepszy :) chyba jeszcze wszystkich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  16. żele z Isany są eksta! :)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wowo 5/5:D ja tylko go wąchałam i super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Żele z Isany sa cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam go, ale bardzo lubię zapach żurawiny, więc może się skuszę :) Cena też całkiem kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo go lubię, zapach prześliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. wyobrażam sobie ten zapach, chyba się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Trafilam dzis przypadkiem na Twoj blog i ciesze sie bardzo, bo bardzo mi sie tu podoba :) jestem pod wrazeniem Twoich zdobyczy w sh! Na prawde ladne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już dawno tych zeli nie widziałam... A chciałam kupić siostrze. Zapach moim zdaniem przeciętny. Gruszkowy i kokos pachną dużo ładniej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię *.* mój faworyt to gruszkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To będzie następny, jaki zakupię. Ciszy mnie ich cena i te piękne zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię żele z Isany, a moi farowyci to: żurawina i biała herbata oraz melon i gruszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używałam, ale zapach zachęca:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam zapach tego żelu, jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba mam pecha, bo za każdym razem, gdy jestem w Rossmannie, nie mogę trafić na tę wersję żelu pod prysznic:) Notki, które systematycznie pojawiały się na blogach, narobiły mi apetytu na ten produkt. Mam nadzieję, że jeszcze mi się poszczęści i trafię na żel o zapachu żurawiny i białej herbaty:)

    OdpowiedzUsuń
  30. niby zwykły żel pod prysznic, ale dzięki Twoim soczystym zdjęciom mam ochotę na ten produkt;)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...