22.03.2013

O marcowej pielęgnacji włosów słów kilka + trochę prywaty

Ostatnio na blogu możecie zauważyć mały zastój, który spowodowany jest totalną rewolucją w moim życiu osobistym. Rok 2013 będzie dla mnie rokiem bardzo dużych zmian z którymi powoli próbuję się oswoić. Dojdą nowe role, nowe obowiązki. Pewnie i blog trochę na tym ucierpi. Mam nadzieję, że mimo wszystko uda mi się to pogodzić. Część z Was doskonale wie o czym piszę, a dla drugiej części będzie to spore zaskoczenie. Zdradzę Wam, że w zeszłym tygodniu dowiedziałam się, że zostanę mamą. Z jednej strony jest to radość, ale z drugiej niepewność, strach, tysiąc myśli na minutę. Chciałam się podzielić z Wami tą wiadomością, bo blog to w końcu część mnie. Czasami pojawiały się tu wpisy prywatne, a jeśli będę od czasu do czasu znikać przynajmniej będę miała na to usprawiedliwienie :) 

Przechodząc do głównego tematu opowiem Wam trochę o aktualnej pielęgnacji włosów. Niestety miesiąc marzec nie jest dla mnie łaskawy, zwłaszcza jeśli chodzi o skórę głowy. Do mycia włosów najczęściej używam szamponu neutralnego Natura Siberica, który jest najdelikatniejszy ze wszystkich posiadanych przeze mnie. Mimo to skóra nie jest w takim stanie jak być powinna, często jest przesuszona i swędzi. Chyba pora sięgnąć po coś leczniczego, aptecznego. Może macie coś godnego polecenia? Sporadycznie używam też szamponu Love2mix z ekstraktem z organicznej pomarańczy i papryczki chili. Po myciu chętnie sięgam po balsam marokański Planeta Organica, który dobrze wygładza i wyraźnie poprawia stan włosów. Od czasu do czasu stosuję maskę wygładzającą z Ziai, maskę BingoSpa z masłem shea i 5 algami i Ruską Banię z miodem i leśnymi jagodami [recenzja]. Z nowości doszła kuracja regenerująca Seboradin. Póki co użyłam maski i szamponu. Z maską pewnie się zaprzyjaźnimy, bo dobrze wygładza. Z kolei szampon raczej będzie dla mnie za mocny. Po pierwszym użyciu czułam nieprzyjemne ściągnięcie skóry i swędzenie. Rewelacją jest dla mnie maska z siemienia lnianego, o której pisałam Wam tutaj. Nic tak cudownie nie koi i nie nawilża skóry jak ona. 

Włosy w marcu są dość niesforne, wywijają się na wszystkie możliwe strony i falują. Może to sprawa hormonów? 



To byłoby na tyle. Wracam do pisania magisterki, bo od paru dni leży nietknięta. 

Pozdrawiam! 

179 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że moje włosy też w marcu nie mają lekko. Dlatego doskonale Cię rozumiem :) Życzę Ci, żeby wiosna dodała im trochę wigoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam nadzieję, że w końcu dojdą do siebie i włosy i skóra głowy :)

      Usuń
  2. Gratuluję . Zyczę CI aby następne miesiace były jednymi z najpiękniejszych w Twoim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy i tak są piękne,ale najważniejsze :Gratuluje Ci :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Już Ci pisałyśmy, że na pewno będziesz świetną (i jaką ładną! ;)) mamą! :)
    Włosom się nie dziw, hormony faktycznie mogły coś "namieszać". Też używam teraz tego szamponu Love2mix, bardzo go lubię, powoli się kończy, ale używam go od prawie dwóch miesiący codziennie, więc i tak nieźle się trzyma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki raz jeszcze :* Hormony u mnie totalnie wariują, widzę to też po swoim zachowaniu, raz się śmieję, a za chwilę płaczę :P

      Usuń
  5. Wow, Kochana, serdecznie Ci gratuluję! Życzę Ci na te miesiące dużo zdrowia, cierpliwości i radości! :*
    Jestem pewna, że świetnie poradzisz sobie z tą nową rolą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Mam nadzieję, że podołam :)

      Usuń
  6. Moje włosy falują niezależnie od miesiąca :). Twoje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :*** Dużo zdrówka dla Mamusi i Dzidziusia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!! Dbaj o siebie i odpoczywaj :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję-teraz najpiekniejsze miesiące przed Tobą,dbaj o siebie i o dzidziusia

    OdpowiedzUsuń
  10. to cudowna wiadomość, gratuluje i trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję:* Dbaj o siebie Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O! życzę Ci wszystkiego dobrego na ten czas oczekiwania :) i jak najmniej zmartwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widze ze rosyjskie kosmetyki królują ;) U mnie teraz idzie sznapon z efekem laminowania LOve2mix i jestem bardzo zadowolona ;)
    A wloski masz przesliczne <3 i zazdroszcze objętości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak :) Mnie bardzo kusi maska, pewnie za jakiś czas ją kupię :) Dzięki :*

      Usuń
  14. Hormony czy nie Ty i tak zawsze wyglądasz zjawiskowo :)

    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale nowina :) gratuluję nic dziwnego że masz obawy to wielka odpowiedzialność ale na pewno dasz radę jak prawie każda mama :)
    masz bardzo ładny kolor szminki jaka to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Na pewno jakoś sobie poradzę, mam spore wsparcie ze strony rodziny :)

      Manhattan Soft Mat 53M - jedna z moich ulubionych pomadek <3 Wybaczam jej to, że wysusza usta, kolor ma za to cudowny.

      Usuń
  16. Co jak co ale mamą to Ty będziesz przepiękną :) Jeszcze raz gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! :)

    Kuszą mnie te rosyjskie kosmetyki do włosów, zużyję moje zapasy i chyba coś sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*

      Nie wahaj się ani chwili, są naprawdę cudowne! :)

      Usuń
  18. Gratulacje! Możesz startować do miana najpiękniejszej mamy w blogsferze!
    A szampon love2mix uwielbiam, jeden z moich najlepszych szamponów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Hehe nie przesadzajmy :P

      Działanie szamponu na włosy też mi bardzo pasuje, ale dla mojej skóry głowy jest trochę za intensywny :(

      Usuń
  19. to nie zaskoczenie dla mnie, ale życzę Ci wytrwałości i cierpliwości, będziesz dobrą mamą :*

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję!!! wspaniała wiadomość :) spokojnie, te pierwsze miesiące są ciężkie, trzeba się oswoić z nowym ale potem będzie już tylko lepiej - a kiedy poczujesz pierwszego kopniaka rozpłyniesz się z emocji :) to wspaniały czas, życzę Ci wszystkiego najwspanialszego! my zaraz będziemy zaczynać 6 miesiąc, bardzo szybko leci ten czas w ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Wow to faktycznie jakoś strasznie szybko zleciało. Nie wiedziałam, że to już 6 miesiąc :) Mam nadzieję, że dobrze znosisz ciążę :) U mnie póki co różnie, bo mam straszne mdłości, ale na początku to normalne. Można wiedzieć do jakiego lekarza chodzisz? Ja wybrałam dr. Zakrzewską państwowo, po pierwszej wizycie jestem zadowolona, bardzo miła i delikatna babeczka.

      Usuń
    2. Oj mdłości mnie męczyły do 4 miesiąca więc wiem o czym mowa ;) ja chodzę do dr Patyry prywatnie ale nie bierze dużo tyle że długo się czeka bo zawsze są opóźnienia ale ogólnie złota kobieta, jak coś się dzieje to każe przychodzić i nawet złotówki nie weźmie :) tyle że jej pacjentki rodzą na Lubartowskiej a ja tam nie chcę i będę pewnie rodzić w Świdniku bo nasz szpital cieszy się dobrą opinią w kwestii porodów. Zakrzewskiej nie znam wiem tylko że w szpitalu pracuje i podobno na dyżurach nie jest zbyt przyjemna :D

      Usuń
    3. Do Patyry chodziłam przed ciążą, bardzo ją sobie chwaliłam :) Niesamowicie miła i delikatna. Chyba pójdę do niej zrobić USG, bo państwowo nie ma miejsc :/ musiałabym położyć się do szpitala na 3 dni żeby zrobić, głupota. Zależało mi na państwowej ginekolog, bo podobno jej pacjentki są lepiej traktowane później na porodówce, ale zobaczymy jak to jest w praktyce. Znajoma miała prowadzoną ciążę przez Patyrę i niestety została źle potraktowana w Świdnickim szpitalu. Pewnie wszystko zależy na kogo się trafi, polecam omijać Partykę, podobno bardzo nieprzyjemny lekarz.

      Usuń
  21. Gratuluję!:) ciąza to wpaniały czas oczekiwania ale narodziny jeszcze piękniejszy, życzę Ci dużo siły i radosnego oczekiwania na maluszka:) Pozdrawiam mama prawie 2- letniej dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Planowany poród mam na 6 listopada, strasznie szybko to zleci :)

      Usuń
  22. Gratuluję Kochana :* i spokojnie :) Na pewno i w tej roli się sprawdzisz doskonale :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Mam nadzieję, że dam radę! :)

      Usuń
  23. Co tam szampon i włosy.
    Gratulacje! :) Żeby mama i maleństwo były zdrowe. :]

    OdpowiedzUsuń
  24. Po pierwszej części wpisu nie mogłam już przeczytać reszty - ta informacja przyćmiła wszystko:) Gratuluję i myślę, że będą pojawiać się niedługo u Ciebie łowy z sh dla maluszka, zwłaszcza, że można znaleźć pełno kompletnie niezniszczonych ubranek:) Ale może wybiegam za bardzo w przyszłość:P Trzymajcie się obydwoje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak to na pewno. W lumpie do którego chodzę jest taki wybór dziecięcych ciuszków <3

      Dzięki :*

      Usuń
  25. Maska z siemienia lnianego zrewolucjonizowała moją pielęgnację włosów. Nic tak dobrze ich nie wygładza i nie radzi sobie z przesuszniem wrażliwego skalpu:) Włosy po użyciu glutka są sypkie niczym z reklamy salonu fryzjerskiego;)

    Życzę powodzenia w pisaniu magisterki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też sprawdza się idealnie. Muszę przygotować większą ilość i przechowywać w lodówce, chyba nic się nie stanie.

      Dzięki :*

      Usuń
  26. to cudowna wiadomość, gratulacje!!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje, trzymaj się zdrowo :*:)

    Twoje włosy wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję! dużo zdrowia i szczęścia, wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje! Trzymajcie się :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Serdecznie gratuluję!
    Powodzenia z magisterką :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wielkie gratulacje ! :* dużo zdrówka dla Ciebie i małej fasolki :)
    A włosy wyglądają świetnie, zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję! :) Twoje włosy jak zawsze wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bociek dolecial na wiosne :) Gratuluje i zycze duzo zdowia. Ah te Twoje piekne oczy... :)

    OdpowiedzUsuń
  34. serdecznie Ci gratuluję :-) !!!
    i chcemy być chociaż odrobinkę na bieżąco! :)

    wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Pewnie od czasu do czasu będę zdradzać małe szczegóły :)

      Usuń
  35. Gratuluję! To wspaniała wiadomość. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję i przesyłam od siebie pozytywną energię :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. gratulacje, na pewno będziesz wspaniałą mamą. :) informuj nas, jak tam Twój maluszek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Od czasu do czasu będę uchylać rąbka tajemnicy :)

      Usuń
  39. Gratuluje:) Zdrówka dla Ciebie:)
    a włosy masz śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję, zdrówka Wam życzę ;*
    A włosy masz piękne!

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję!!! Jakie to musi być piękne uczucie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Jeszcze oswajam się z tą myślą i póki co ciężko mi w to uwierzyć :) Pewnie na pierwszym USG dopiero dojdzie to do mnie ;)

      Usuń
  42. ja dziś ściełam, już nie mogłam sobie z nimi poradzić ;/

    OdpowiedzUsuń
  43. ładne masz te włosy :)
    i Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję! I trzymam kciuki, żeby wszystko się potoczyło jak najlepiej :) Szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  45. pięknie wyglądasz! gratulacje i dużo zdrówka i spokoju :-*

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję Kochana! :)
    Dużo zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję! :*

    A co do Twojej kapryśnej skóry głowy, myślałaś o kremowaniu, albo nakładaniu olejów? Powinno to nawilżyć skórę i trochę uspokoić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*

      Wszystko to działa ale bardzo krótkotrwale :( praktycznie od mycia do mycia.

      Usuń
  48. Gratuluje zostania mama. W moim zyciu do najpiekniejszy choc trudny okres :-)))
    Wlosy marcowe piekne. Moje tez robia co chca i jak chca... Ot taka chyba uroda marca :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Włosy są w rewelacyjnym wizualnie stanie :)
    Co do pogodzenia mamusiowania i bloga, mnie sie to nie udalo, moj pierwszy blog ucierpial. Przez pierwszy rok nie dawalam rady, ale ja nie mialam zadnej pomocy :) Teraz jak Nina siedzi z iPadem i bajki oglada to mam chwilkę ;-) hehe
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Na początku na pewno będzie trudno pogodzić dziecko z blogowaniem. Mam nadzieję, że czytelniczki wybaczą zastój :) Na pewno będę się starać żeby tu zaglądać jak najczęściej :)

      Usuń
  50. rewelacyjnie wyglądasz, zarówno Ty, jak i Twoje włosy. No i gratulacje z okazji bobo! :)))

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję:) mimo wszystko Twoje włosy wyglądają ładnie, ale to fakt hormony u wielu kobiet robią różne dziwne rzeczy z kobietami (z tego co zaobserwowałam i wiem od koleżanek, bo ja jeszcze osobiście mamą nie jestem).

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratulacje :D ps. masz piękne rysy twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratulacje! Z całego serca... Wiem, że niezbyt często tu ostatnio komentuję, ale na swoje usprawiedliwienie mam tylko... 5-miesięczną córeczkę :) Bo czytam Cię praktycznie przy każdym nowym poście, z telefonu, jak Mała się karmi albo zasypia. Bycie mama to bardzo satysfakcjonujące zajęcie, ale też bardzo absorbujące. Stąd też poniekąd zastój na moim blogu. Zresztą już za kilka miesięcy sama się przekonasz :) A jeśli chodzi o włosy to w trakcie ciąży nic się z moimi nie zrobiło. Po ciąży w sumie też. Ale każda kobieta przechodzi ciążę inaczej, więc nie to nie powinno być Twoim wyznacznikiem. Jeszcze raz gratulacje i życzę Ci, abyś miała przy dzidziusiu więcej wolnego czasu niż ja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Bardzo miłe to co piszesz :) Od razu podnosi na duchu! Sama jestem ciekawa jak to będzie, co będzie z blogiem, jak uda mi się to pogodzić. Pewnie wpisy będą pojawiać się rzadziej, ale z blogowania rezygnować nie zamierzam o nie nie :)

      Usuń
  54. Moje gratulacje dla Ciebie i Tatusia! Super! Trzymam mocno kciuki za wspaniałe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratulacje!! :)
    Jak weźmie geny mamusi, to będziesz miała pięknego bobasa :)
    a resztą się nie przejmuj, przyjdzie w odpowiednim momencie :)

    pozdrawiam, Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Tatuś też niczego sobie hehe :P

      Usuń
  56. Gratuluję! :) A włoski i tak są prześliczne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję moja droga :)) Na pewno będziesz świetną mamą :) Co do włosów to nawet takie powywijane wyglądają u Ciebie bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratulacje dla przyszłej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyłączam się do gratulacji i życze dużo zdrówka :)

      Usuń
  59. wielkie gratulacje :) i mnóstwo dobrego, dużo siły i optymizmu na nadchodzący czas :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Pięknie wyglądasz, gratuluję! :))

    Leae

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję i życzę dużo zdrówka! Ja osobiście bardzo się tego boję... ale damy radę:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Serdeczne gratulacje! Hormony wiele zmieniają w ciele kobiety. Podczas mojej ciąży włosy z falowanych zrobiły się proste, z czego akurat się cieszyłam :)

    Piękne chwile teraz Cię czekają!

    OdpowiedzUsuń
  63. Wow cudownie!
    życze żeby wszystko bylo w porządku, cieszę się razem z Tobą ponieważ oglądam Cię już baaardzo baaardzo dawno ;*
    Gratulacje z całego serca :)

    I zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)
    paulinowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Cześć :) Jeju, co za wiadomość! Z całego serca Ci gratuluję. Ja już bardzo chciałabym zostać mamą, odpuściłam kilka obowiązków, dałam sobie trochę luzu i mam nadzieję, że wkrótce moje marzenie się spełni :) A Tobie i maluszkowi życzę duuużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :* I Tobie też życzę w takim razie owocnych starań :))) Liczę, że niedługo pochwalisz się szczęśliwą wiadomością :)

      Usuń
  65. Jestem Twoim 1300 obserwatorem!:)

    Gratuluję!
    Zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Kochana, bardzo Ci gratuluję :-*

    OdpowiedzUsuń
  67. super, gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  68. gratuluje kochanie:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję i cieszę się razem z Tobą! :*

    OdpowiedzUsuń
  70. Dawno tutaj nie zaglądałam, a widzę że szykują się ogromne zmiany! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  71. Powodzenia kochana!:) Zgadzam się ze złotowłosą - będziesz najpiękniejszą mamą w blogosferze:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...