12.03.2013

Nowości, czyli zakupy i paczki z ostatnich dni

Dziś pokażę Wam zakupy z kilku ostatnich dni, jak i dwie paczki, które dostałam w ramach współprac. Skusiłam się na zakup płynu Luksja, który obecnie możemy kupić w promocji w Rossmannie za jedyne 7,99 zł. Tym razem wybrałam wersję Blueberry Muffin. Po tylu pozytywnych opiniach kupiłam również płyn micelarny BeBeauty (Biedronka, około 5 zł). Mam nadzieję, że okaże się dobrym i tańszym zamiennikiem płynu Bourjois.  


W czwartek przyszła do mnie przesyłka od L'Occitane, a w niej koszyk wraz z miniaturowymi bestsellerami marki. 







W piątek z kolei otrzymałam przesyłkę w ramach nowo nawiązanej współpracy z marką Hean. W środku znalazł się tusz Maxxi Lash Flexi oraz pomadka City Fashion Long Wear w pięknym odcieniu 162 Coral. W paczce zabrakło podkładu Studio Lift, prawdopodobnie błąd przy pakowaniu. 




Miałyście któryś z tych produktów? 

Pozdrawiam!

41 komentarzy:

  1. Czekam na prezentację pomadki. Oglądałam kilkakrotnie testery tej serii, ale jakoś nigdy nie mogłam się zdecydować - podobało mi się kilka kolorów, a pieniądze miałam na jeden :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na prezentację tuszu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa mój tusz! coś czuję, że będziesz zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem zapachu żelu pod prysznic z Luksji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest żel pod prysznic tylko płyn do kąpieli ;) ma trochę inne zastosowanie niż żel.

      Usuń
  5. Miałam tusz, ale niestety rozczarował mnie. Może dlatego, że moje rzęsy są dość krótkie i mało który tusz zrobi z nimi ładne wykończenie makijażu. Ale do testowania fajna rzecz :)) no i mam płyn micelarny z biedronki - WARTY UWAGI.

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na soczysty opis wody toaletowej Piwonia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ze szminki Hean będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. płyn do kąpieli mam czekoladowy, a kupiony przez Ciebie kusi samym wyglądem !

    OdpowiedzUsuń
  9. mam 2 pomadki Hean i bardzo je lubię :) przede wszystkim nudziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez kupiłam ten płyn do kąpieli tylko w innej wersji zapachowej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszyczek również trafił w moje ręce, podobnie jak płyny Luksji - choć ja skusiłam się na ciasto cytrynowe i wafelek karmelowy - szczególnie ten drugi podbił moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zakupki ;)
    Ja tez sie skusiłam na ten plyn bebeauty po tylu pozytywach, ale neistety u mnie sie nie spisal jak Bourjois (glownie przez podraznienie oczu ;( ) , ciekawa jestem jak u Ciebie sie spisze;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ten żel werbenowy z L'Occitane. Pięknie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam pomadkę z hean ale inny kolor, jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobno szminki Hean są dobre :) Koszyczek też dostałam i nawet już kilka miniaturek jest w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też muszę skoczyć po płyn do Biedry, bo kończy mi się mój obecny z Delii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię ten płyn z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Płyn micelarny z biedronki mam i naprawdę polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zakupy, pomadka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten micel z biedronki i całkiem mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny kolor pomadki! a płyn Luksji musi smakowicie pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  22. łaaaaaa czemu ja mam tak mało pomadek ? Ta mi się podoba :) + mam taki sam płyn do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. z tych produktów mam tylko miniatury L'Ooccitane w fazie testów:)

    OdpowiedzUsuń
  24. tego płynu micelarnego na początku w ogóle nie zauważyłam na zdjęciu, tak jaśniutko wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też kupiłam ten jagodowy płyn, cudnie pachnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pomadka ma cudny kolor, płyn jest świetny polecam Ci także cherry tart cudnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  27. O ja właśnie przed chwilą napisałam o tym micelu, jak dla mnie jest zamiennikiem tego z Burżuja :)
    Te płyny z Luksji mnie kuszą, ale taka wielka butla wystarczyłaby mi chyba na cały rok i zapach by mi się znudził :P

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja to bym mogła nawet sam koszyczek dostać :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem ciekawa tuszu, a pomadka wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam micel z biedronki i jest super. Fajny kolor pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nic nie miałam, ale spodobała mi się pomadka:)

    OdpowiedzUsuń
  32. micel z Biedry bardzo lubię ! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko mi się podoba i chciałabym mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. piękny kolor pomadki z tego co widzę jest matowa lub satynowa? coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wczoraj już miałam w koszyku ten żel z Luksji ale odstawiałam. Rozsądek wziął górę i przypomniałam sobie, że mam jeszcze 3 butle innych płynów:) Pomadka wygląda kusząco.
    Mam ten płyn micelarny z Biedronki i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  36. płyn z Biedronki cudo! bardzo go lubię, a jeszcze ta niska cena

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam ten tusz i byłam bardzo zadowolona, tutaj możesz zobaczyć efekt na moich rzęsach http://wodcieniachfioletu.blogspot.com/2012/09/recenzja-tusz-do-rzes-hean.html Jestem ciekawa jak u Ciebie się spisze

    OdpowiedzUsuń
  38. Pomadka ma przepiękny kolor! ♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...