05.03.2013

Lumpeksowo + rozdaniowa przypominajka

Pokazuję Wam dzisiejsze zakupy lumpeksowe. Ostatnio coraz trudniej kupić coś fajnego, bardzo duża konkurencja, przez co lepsze ubrania znikają w trybie natychmiastowym. Wróciłam na tyle zmęczona, że nie miałam siły robić zdjęć na sobie. Pokażę innym razem w zestawach. 

Marynarka z baskinką Zara Basic 7 zł


Spódnica marmurkowa TU 10 zł 


Przy okazji przypominam Wam o trwającym do końca jutrzejszego dnia rozdaniu.
Już w czwartek ogłoszenie wyników :) 


Pozdrawiam!

40 komentarzy:

  1. Marynarka jest piękna!!! zapraszam w moje skromne progi;) aleksandra-uroda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super marynarka, na pewno sprawdzi się wielu stylizacjach, nie tylko tych eleganckich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Pewnie tak, ma dresowy materiał, a mimo to wygląda elegancko. Fajnie skrojona jest.

      Usuń
  3. Mis ię podoba spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie rzeczy cudne! Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie takiej marynarki mi potrzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze na prawdę, że Ty takie fajne ciuszki znajdujesz to zazdroszczę! Często w dniu dostawy, a prawie nigdy nie mogę znaleźć nic fajnego. Chyba czas poszukać nowych miejsc 'buszowania' :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna marynarka :) ogromnie podobają mi się ubrania z baskinką, ale niestety żadnych nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  8. ze względu na konkurencję adresy swoich ulubionych second handów trzymam w tajemnicy :)) przez to, ze ostatnio stały się coraz popularniejsze, coraz trudniej znaleźć jakąś perełkę. Ale czasem się to udaje i jutro pochwalę się swoimi najlepszymi łupami :)
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarka bardzo ciekawa! zazdroszczę Ci,że umiesz tak szukać, ja jakoś nic fajnego nie umiem znaleźć w takich sklepach

    OdpowiedzUsuń
  10. ajjj marynarka genialna ;D wręcz uwielbiam sh :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna spódnica ;) Ja dawno nie byłam w lumpeksie, muszę koniecznie w końcu wybrać się na rajd po lumpkach we Wro ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz co nie lubię Cię :p (żartuje) za te wpisy na temat łowów z SH, ale to na nie właśnie najbardziej czekam, aż się nie chce wierzyć, że takie perełki znajdujesz i w takich cenach. Jak zwykle piękne, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto było iść po takie dwie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne ciuszko :) jeszcze za takie grosiki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łaaał... Prześliczne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I znowu robisz mi ochotę,żeby pójść do sh!
    Piękne ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ta marynarka! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już bardzo dawno nie była w sh, będę musiała się wybrać może znajdę jakieś fajne wiosenne ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle świetne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. marynarka! <3 marzenie.
    nie narzekam, też zawsze coś mi się uda wypatrzeć, ale nigdy to na co poluję

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna ta marmurkowa spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...