03.03.2013

Kąpielowy umilacz, czyli o odprężającej soli Mariza

Wspominałam Wam, że jestem ogromną fanką długich, ciepłych kąpieli? Nic nie relaksuje mnie bardziej niż kąpiel z dodatkiem zapachowych umilaczy. Na co dzień preferuję prysznic, jednak raz w tygodniu serwuję sobie odprężającą kąpiel z całym pielęgnacyjnym rytuałem. Lubię zarówno kąpiele z dodatkiem pachnących olejków, płynów jak i soli. Dziś opowiem Wam o odprężającej soli Mariza o zapachu lawendy.


Obietnice producenta                                                                                                                    

Sól z Morza Martwego to naturalna kompozycja minerałów, makro- i mikro- elementów (m.in.: magnezu, potasu, wapnia, żelaza, manganu) posiadająca wyjątkowe właściwości pielęgnacyjne. Kąpiel z jej dodatkiem regeneruje, oczyszcza i wygładza skórę, wspomaga redukcję cellulitu. Poprawia krążenie, łagodzi napięcie i zmęczenie. Aromat świeżych kwiatów lawendy działa odprężająco, uspokajająco, ułatwia zasypianie. Po kąpieli skóra staje się miękka i gładka w dotyku, o subtelnym zapachu. 

Sposób użycia: wsyp około 100 gramów soli do wanny pod strumień ciepłej wody i poczekaj do pełnego jej rozpuszczenia. Optymalny czas kąpieli to 15-20 minut w temperaturze nie przekraczającej 40°C. 



Dostępność i Cena                                                                                                                          

Sól możemy zamówić u konsultantek Mariza. Cena katalogowa to 6.90 zł / 200 g. Aktualny katalog możemy zobaczyć tutaj. Jeśli chcecie być na bieżąco zachęcam Was do polubienia Klubu Mariza na fb

Skład                                                                                                                                                  

Maris Sal (sól morska), Sodium Laureth-2-Sulfate (detergent), Parfum (zapach), Coumarin (składnik kompozycji zapachowych), Hexyl Cinnamal (składnik kompozycji zapachowych), CI 11105 (barwnik).

Moja opinia                                                                                                                                      

Sól jest bardzo przyjemna, zdecydowanie umila czas spędzony w kąpieli ładnym zapachem. Opakowanie soli to przezroczysty woreczek z ciekawymi ozdobnikami. Pojemność to 200 g, czyli jeden woreczek zgodnie z zaleceniami producenta wystarczy nam na dwukrotną kąpiel. Z tym samym wiąże się moim zdaniem wysoka cena produktu. Jedna kąpiel z dodatkiem soli kosztuje nas 3,45 zł. Sól jak to sól jest w formie kryształków, które pod wpływem ciepłej wody rozpuszczają się barwiąc bardzo delikatnie wodę na kolor liliowo-niebieski. Zapach jest bardzo ładny, długo wyczuwalny podczas kąpieli. Sól zmiękcza wodę, a tym samym skórę, choć to też zasługa ciepłej wody. Przyjemny produkt, jednak jak dla mnie za drogi jak na dwukrotne użycie. 

Plusy:
- bardzo ładny, odprężający zapach lawendy
- sól delikatnie barwi wodę
- szybko rozpuszcza się pod wpływem ciepłej wody
- zmiękcza wodę

Minusy:
- wysoka cena jak na produkt dwukrotnego użytku

Ocena: 3+/5

Lubie długie, ciepłe kąpiele? Jacy są Wasi kąpielowy umilacze? 

Pozdrawiam!

25 komentarzy:

  1. Nie lubię zapachu lawendy, ale kryształki wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sól dla mnie jest najlepsza z Farmony, lub tańszy zamiennik BeBeuaty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miaąłm nic marizy :) brak konsultantek u mnie :D ale lawendowe nuty lubie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapach lawendy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że lekko powyżej 3 zł za jedną kąpiel to wcale nie tak dużo. Tym bardziej, że własnie 2-3 kosztują jednorazowe saszetki w drogeriach. Za lawendą nie przepadam, a zdjęcia samej soli śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za zapachem lawendy...

    OdpowiedzUsuń
  7. wolę owocowe zapachy, zdecydowanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kąpiele w wannie, nie wyobrażam sobie bez niej weekendu. Na co dzień tak jak Ty wolę prysznic ale w weekend dodatkowo kąpiel z pianką :-) Rzadko używam soli, najczęściej wlewam do wody olejki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam długie i ciepłe kąpiele. Mój ulubieniec to sól z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo żałuję, że nie mam wanny, przez co nie mogę korzystać z takich boskich umilaczy :(

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam wszelkiego rodzaju umilacze do kąpieli :) najchętniej korzystam z olejków i z płynów do kąpieli, ale od czasu do czasu używam też soli ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No cena faktycznie nie zachęca, ale od czasu do czasu można sobie umilić kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobnie jak Ty lubię wylegiwać się w wannie:) Z tym, że codziennie pozwalam sobie na tę formę relaksu. Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie zakup umilaczy, ale ciągle o tym zapominam. Za solami moja skóra nie przepada, za to chętnie przyjrzę się olejkom:)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie tego typu sole robią za dekorację lub za odświeżacze powietrza haha

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię wszystko co cytrusowe i odświeżające- czy sól, czy puder czy płyn;) Ostatnio pływałam w Orginal Source pomarańczowo-imbirowym ;) długo po kąpieli czułam ten zapach jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. też bym chciała sobie raz na jakiś czas fundować takie relaksujące kąpiele w wannie pełnej piany :D ahh rozmarzyłam się... pozostaje mi jedynie cieszyć się z prysznica i marzyć o wizycie w domu rodziców, którzy wannę mają :D sasasasaaa

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam sole, zwłaszcza te lawendowe, ale stosuję je do moczenia stópek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mam tak samo. No i moje stópki je kochają :)

      Usuń
  18. Oj uwielbiam takie kąpiele! Długie, gorące i z umilaczami ; ))

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę zamówić tą sól, podoba mi się, a mam piękny słoiczek w którym prezentowałaby się uroczo w łazience :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja rowniez jestem wielka fanka goracych i dlugich kąpieli :) nie ma nic przyjemniejszego niz wylegiwanie sie w wannie pelnej piany czy tych cudnych pachnideł!

    OdpowiedzUsuń
  21. jakoś nie byłam nigdy przekonana do używania soli do kąpieli szczególnie tej barwionej i zapachowej jasne że zapach i kolor umila użytkowanie ale wolałabym sól bez tych sztuczności i po co ten detergent?

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham długie kąpiele w wannie! ♥ cudny zapach + ogromna ilość piany, to podstawa :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...