07.02.2013

Podkład Bell Long Lasting - pierwsze wrażenie + efekt na twarzy

Kilka dni temu do mojej kosmetyczki trafił podkład matująco-kryjący od Bell, głównie za sprawą wpisu Kulki, na której podkład zrobił pozytywne wrażenie. Początkowo kupiłam jedno opakowanie, ale po wypróbowaniu go na twarzy skusiłam się na zakup drugiego, zwłaszcza że podkład ten możemy kupić w Biedronce za 5,99 zł. Mój kolor to 02 Nude. Do wyboru mamy ich 5. Nude to ładny beżowy odcień, który w porównaniu z innymi moimi podkładami delikatnie wpada w róż, co na mojej twarzy jest zupełnie niewidoczne. Sam podkład fajnie stapia się ze skórą, z pewnością nie tworzy efektu maski, wygląda naturalnie i jest dość trwały. Krycie ma przyzwoite, nawet bez użycia korektora. Może nie ukryje bardzo dużych zmian, ale z niewielkimi przebarwieniami czy wypryskami jak najbardziej sobie poradzi. Podkład dobrze rozprowadza się na skórze, dobrze też  ją matowi, ale nie jest to płaski mat jak w przypadku np. Revlona. Używam go od tygodnia, nie zauważyłam zapychania czy pogorszenia stanu skóry. Oczywiście na dokładną recenzję jest za wcześnie, póki co są to moje pierwsze wrażenia. Jeśli jeszcze macie możliwość zakupu tego podkładu to mogę Wam go polecić, za taką cenę myślę że warto. 



Swatche                                                                                                                                            


Efekt na twarzy                                                                                                                               


A Wy skusiłyście się na jego zakup? Jesteście zadowolone? 

Przy okazji życzę Wam Smacznego tłustego czwartku!
Mój mija pod znakiem maminych faworków :) 




Pozdrawiam!

41 komentarzy:

  1. na Twoje buźce wygląda zachęcająco ! :)
    A te faworki mmmmmm :D chyba muszę zrobić je dzisiaj w końcu mamy tłusty czwartek ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go polubiłam! Używam go niemal codziennie, fajna odskocznia od cięższego Revlona.

      Usuń
  2. ja kupiłam aż 3 podkłady;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zaszalałaś :D Nie ma co się dziwić, świetny podkład za grosze. Też mogłam dokupić jeszcze jedno opakowanie. Ciekawe czy później będę miała szansę gdzieś go dostać, bo z chęcią kupię go ponownie.

      Usuń
  3. na takiej ładnej buzi chyba każdy podkład będzie wyglądał idealnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety tak nie jest, mam kilka podkładów które dobrze nie wyglądają. Podkłady z Loreala wyjątkowo źle u mnie wyglądają, Satin Smoothing z Golden Rose też się nie sprawdził, minerały z Annabelle wyglądają nieciekawie, mocno podkreślają rozszerzone pory.

      Usuń
  4. strasznie żałuję że go nie kupiłam w biedronce jak jeszcze był :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze jest szansa go kupić, u mnie zostało kilka opakowań, widziałam jeszcze najjaśniejsze odcienie.

      Usuń
  5. muszę zobaczyć czy są jeszcze u mnie, tyle że piszesz że wpada w róż a ja z kolei wolałabym odcień nieco żółty :-)

    faworki wyglądają mega apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się, że Ci się spodobał! ja używam go codziennie i bardzo go polubiłam. ostatnio kupiłam mamie odcień 03 i chyba będę musiała zrobić sobie zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki raz jeszcze za polecenie :* Moja mama też go kupiła i bardzo sobie chwali :)

      Usuń
  7. skusila bym sie na niego ale mam już zapas mojego faworyta :)))))
    I.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się mu przyjrzeć jeszcze go nie widziałam nigdzie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Bell mam tylko jeden niezawodny produkt, a do innych jakoś przekonać się nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak znajdę go jeszcze w biedronce to na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam najjaśniejszy i niestety za ciemny. ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dlatego ja się jeszcze nie skusiłam. obawiam sie że może być za ciemny :<

      Usuń
  12. Warto wypróbować za taką cenę. Ostatnio nawet widziałam ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja je dziś przeglądałam, ale się obawiałam wziąć :) ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kupiłam i jestem zadowolona, przy okazji zakupów w biedronce kupię jeszcze kolejne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wygląda na Twojej twarzy, aż się na niego skuszę, a co tam :D
    Ja też robiłam faworki i jeszcze mini pączki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja się nie skusiłam, bo nie mam dostępu do biedronki :) ale chętnie bym wypróbowała za taką cenę

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wygląda na Twojej twarzy, ale odnoszę wrażenie, że to jednak nie zasługa podkładu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. kusi mnie za każdym razem gdy jestem w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie! aż nie chcę się wierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj chyba go kupie , dla mnie też pewnie odpowiedni będzie odcień 02. Zdecydowanie musze wymienić mój podkład po teraz kosztuje prawie 50 zł a jeszcze 1,5 roku temu kupowałam og za 30 :(

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja jakoś nie mam zaufania do tak tanich podkładów, mimo że ten Bell prezentuje się całkiem przyzwoicie to chyba pozostanę przy średniopółkowych i minerałach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz super bloga, bardzo mi się podoba i piszesz super notki :) Ja też prowadzę bloga, ale to dopiero początki. Jak chcesz to wpadnij i gdybyś mogła to doradź mi co mogłabym zmienić lub ulepszyć:) http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/?zx=d25b0b6742827c49

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo naturalny efekt :) a faworki uwielbiam! :) mogłabym je jeść na śniadanie, obiad i kolacje :P i tak właśnie wczoraj było :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę zanotować, że to niezły podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam go od jakiegoś czasu w odcieniu 01, ale niestety jest dla mnie ciut za ciemny.
    Wrócę do niego wiosną, jak słoneczko lekko mnie opali :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie bym go kupiła, ale nie wiem który odcień... Cena naprawdę zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  27. mam nadzieję, że dorwę go jeszcze w mojej Biedrze, bo PRZEZ CIEBIE czuję się skuszona;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Na ładnej, to wszystko wygląda ładnie:)

    ale kusi kusi podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie niestety tworzy straszną maskę na buzi:) Na plus niska cena, ale nie jestem zadowolona z niego. Za to bardzo lubię jego brata "Multi Mineral, Mat&Cover"-u mnie na twarzy jest praktycznie niewidoczny, fajnie kryje, delikatnie matuje moją tłustą buzię. Wolę go od Revlona:)
    Pozdrawiam koleżankę z tej samej uczelni:)
    Studiujesz tam jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  30. Też kupiłam go w biedronce i go wprost UWIELBIAM <3!

    OdpowiedzUsuń
  31. również go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładnemu ładnie we wszystkim..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...