16.02.2013

Nowości od L'occitane

Kilka dni temu otrzymałam długo wyczekiwaną przesyłką od L'occitane z nowościami z serii Wiśniowe Przedwiośnie. W kopercie znalazłam krem do rąk oraz mydełko. Słyszałam sporo pozytywnych opinii na temat kosmetyków L'occitane, sama nie miałam jeszcze okazji ich używać. Póki co mogę powiedzieć, że oba te produkty pięknie pachną, nic dziwnego bo zapach w składzie znajduję się na wysokiej pozycji. Krem zdążyłam już przetestować, pierwsze wrażenia są pozytywne. Zauważyłam, że szybko się wchłania i przyzwoicie nawilża. Poza tym podoba mi się jego opakowanie i gramatura, jest mały, czyli w sam raz do torebki. Oba produkty pochodzą z edycji limitowanej.  


Delikatny, subtelnie pachnący krem nawilża i chroni nawet najwrażliwsze dłonie.
Cena 29,90 zł / 30 ml. 

Mydło roślinne w kształcie motyla otula skórę dłoni i całego ciała wiosenną delikatnością.
Cena 15 zł / 50 g. 


Znacie produkty L'occitane, lubicie je? 

Pozdrawiam!

52 komentarze:

  1. szkoda, że firma nie traktuje wszystkich blogerek równo:) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nie wiedziałam, że L'Occitane już wysłało kosmetyki...

      Usuń
    3. No bez przesady. Chyba lepiej, żeby wysyłali partiami, a nie później cała blogosfera w jednym czasie zasrana tymi samymi postami.

      Usuń
    4. oczywiście, że tak:) ale mogli napisać, że wysyłają partiami:)

      Usuń
    5. Mogli każdej wysłać coś innego ze swojej oferty. Wtedy nie byłoby nudno. Albo zaproponować współpracę no nie wiem... 5 blogerkom?

      Usuń
    6. Cała ta współpraca okazała się jakimś wielkim żartem ;/

      Usuń
    7. Trochę nieładnie takie wiadomości pisać. Kamyczku ciesz się, że coś dostaniesz, a nie wylewaj swoich frustracji na blogu Anety...

      Usuń
    8. ale ja nie wylewam frustracji, po prostu napisałam jak jest. I przecież nie mam do Anety pretensji - życzę jej miłych testów:)

      Usuń
    9. Jak dla mnie Kamyczek ma rację. Jak się zdecydowali na współpracę z 50 czy 60 blogerkami to trzeba było od razu wszystkim wysłać. To nie jest jakaś maleńka firemka co się przeliczyła z kosztami. Tym bardziej, że reklamowali dwie różne nowe serie - połowa mogła dostać tą wiśniową, a druga miodową i by było ok. Teraz to wygląda trochę jakby jedne blogerki były lepsze, a inne gorsze. Ja nie byłabym taka pewna, że ta reszta faktycznie coś dostanie później. Tym bardziej, że to podobno będzie dopiero za miesiąc :/

      A co do przesyłki samej w sobie - czekam na pełną recenzję tego kremu ;)

      Usuń
    10. No dobra, może faktycznie jest coś prawdy w tym co piszecie. W ogóle mam wrażenie, że wszystkie blogerki z nimi współpracują... Coś czuję, że wyjdzie z tego niezła masakra.

      Usuń
    11. ze mną też nawiązali współpracę :O Nie dość ,że tak długo się nie odzywali to jeszcze to ;) Faktycznie mogli wysłać jednej połowie coś z tej serii miodowej a drugiej wiosenną kolekcję. Mam wrażenie ,że złowili do współpracy min 100 blogów do darmowej reklamy produktów. Ja właśnie nie wiem czy za miesiąc czy w ogóle bo w ostatniej wiadomości było ,że szykują się z wysyłką ale nie napisali co i jak. Nie mam żalu ,że wysyłają kosmetyki niektórym blogerkom ;) Ok. Tylko myślę dlaczego wysyłają swoje reklamowe broszurki nowych kolekcji , jak i tak w ogóle nie wysyłają żadnego kosmetyku ;) Dziewczyna to jest najdziwniejsza współpraca jaką miałam do tej pory :)


      Czekam z niecierpliwością na recenzję kremu :)

      Usuń
    12. Też mam podobne przemyślenia - są blogerki "równe" i "równiejsze", przynajmniej tak to wygląda na razie z zachowania firmy, bo ja nie miałam pojęcia, że jakiekolwiek kosmetyki zostały już wysłane... Rozumiem, że mogą wysyłać w różnym tempie, bo np. tak zrobił też Decubal, ale niech wtedy blogerki o tym wiedzą. A tutaj pan z firmy pisze przepraszające maile od czasu do czasu, napisał, że odezwie się wkrótce w sprawie przesyłek, patrzę, a tutaj już przesyłki do niektórych dotarły... Jeśli nie są w stanie wysłać kosmetyków wszystkim blogerkom, z którymi podjęli współpracę, to powinni ograniczyć ilość blogerek albo jasno przedstawić terminy wysyłek dla poszczególnych dziewczyn.

      Usuń
    13. Dla mnie to w ogóle cyrki były jeśli chodzi o kontakt firma a blogerka. Wiele dziewczyn pisało do nich bo w ogóle się nie odzywali a oni nawet nie odpisywali. Po prostu zrobili nam piękną przesyłkę na "powitanie" :D Napiszę im ,że nie jestem zainteresowana współpracą w dalszym stopniu jak tak to ma wyglądać ;) Ich strata :))

      Usuń
    14. Dziewczyny to skoro tak bardzo nie pasuje Wam sposób "wysyłania" produktów przez tą firmę to bądźcie konsekwentne i napiszcie e-maile, że nie chcecie od nich nic i po problemie. Tak bardzo narzekacie, to po co czekacie na paczki od nich? !

      Usuń
    15. Nie wiem jak inne osoby, ale ja czekam na paczkę, ponieważ według mnie współpraca nie polega na odnoszeniu korzyści tylko przez stronę proponującą. Skoro ktoś z firmy pierwszy się do nas odezwał, to chyba naturalne, że możemy spodziewać się jakiejś przesyłki :) Ja jestem cierpliwa. Czekałam ponad 2 miesiące na ruch z ich strony. Teraz (jeszcze) spokojnie obserwuję rozwój wydarzeń. Ale nie wygląda to profesjonalnie...

      Usuń
    16. Dziewczyny doskonale rozumiem Wasze oburzenie. Niestety nie wiem czym kieruje się firma wysyłając produkty tylko części blogerek. Mam nadzieję, że w końcu i Wy dostaniecie swoje paczki i mimo wszystko współpraca zakończy się pomyślnie, chociaż niesmak pozostanie ... Mnie trochę zirytowało, że paczka przyszła jako zwykły list rzucony do skrzynki, mało profesjonalne podejście.

      Usuń
  2. jesteś już drugą dziewczyną u której czytam o nich :) daj znać jak się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania :) Mydełko jest urocze!

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie drogi ten krem do rąk...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ceny są raczej zaporowe, mam nadzieję że chociaż adekwatne do jakości ;)

      Usuń
  5. Mmmm, ta seria musi cudnie pachnieć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, pachnie pięknie i zapach dość długo się utrzymuje.

      Usuń
  6. Nigdy nic nie miałam z tej firmy. Podoba mi się bardzo szata graficzna kremu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, choć trochę kojarzy mi się z klejem :P

      Usuń
  7. Nie znam tej firmy. Ale już czuje tą Wiśnie <3 Śliczne opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają fajnie, ale raczej nie wydałabym 30zł na 30ml kremu do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej też nie, zwłaszcza że te tańsze są równie dobre.

      Usuń
  9. Ładnie wyglądają :) To mydełko jest śliczne! :P

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam tej marki, ale to mydełku wygląda pięknie :) lubię takie gadżety ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale chętnie się z nią zaprzyjaźnić :) Jednak mydełko prezentuje się rewelacyjnie! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo cudeńka ;)
    chętnie bym powąchała, ale może dostanę to samo... :D oby ;)

    nie narzekajcie dziewczyny, grzeszycie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że niedługo dostaniesz :)

      Usuń
  13. jestem strasznie ciekawa kremu do rąk! czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie za jakiś czas się pojawi ;) Póki co intensywnie testuję :)

      Usuń
  14. mydełko ślicznie wygląda, jestem bardzo ciekawa żeli:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem kremu, różany okazał się fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podoba mi się opakowanie kremu, zwłaszcza zakrętka. Wygląda jak pasta do zębów ;)
    Za to jestem bardzo ciekawa odczuć przy stosowaniu mydełka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam przyjemność już wąchać tą serię,cudna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mialam jeszcze kremu z tej firmy,ale ta linia zapachowa mogla by mi sie spodoba,moze sie skusze ;)
    zapraszam do siebie na bloga
    bedzie mi milo
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  19. Mydełko wygląda uroczo:))

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne! ♥ na pewno się skuszę, bo mydełko jest prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. opakowanie i nazwa kuszą strasznie ale cena kremu odstrasza,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Mogę się jedynie domyślać, jak cudownie pachnie : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Trafiłam na Twojego bloga przez przypadek, szukałam informacji na temat laminowania, pisałaś o tym kiedyś :)
    No i postanowiłam spróbować- nie żałuję! :) Na pewno jeszcze dziś,albo jutro napiszę o tym w poście :) Wspomnę oczywiście,że to wszystko dzięki Tobie :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie gadżety kosmetyczne. :) Świetnie nadają się na jakiś dodatek do prezentu (takie urocze mydełko itp.) :)

    Poza tym mam do Ciebie pytanie. :) Jak zrobiłaś to, że po każdym poście jest obrazek - u Ciebie kokardka? Świetnie oddziela to posty, bardzo mi się to podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądają przepięknie. Może skuszę się na opakowanie kremu do rąk! : ))

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mogę się doczekać wypróbowania tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widziałam już ten zestaw, ale jakoś ta tubka mnie nie przekonuje, wydaje się nieporęczna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Produkty pewnie ładnie pachną, ale dla mnie trochę za duża cena za taki mały krem do rąk

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...