27.02.2013

Mini rozdanie Annabelle Minerals

Konkurs zakończony!

Dziś mam dla Was szybkie rozdanie próbek podkładów mineralnych Annabelle Minerals. Jakiś czas temu dostałam do przetestowania całą gamę kolorystyczną podkładów w formule matującej, jednak jak się okazało moja cera jest zwolenniczką tradycyjnych podkładów płynnych. Minerały nie do końca spełniają moje oczekiwania. Może któraś z Was ma ochotę je wypróbować? Jedna z Was może otrzymać całą gamę kolorystyczną w tonacji Natural, czyli 5 kolorów od najjaśniejszego Natural Fairest do najciemniejszego Natural Dark, który z powodzeniem może posłużyć w roli bronzera. Do zestawu dorzucę róż w kolorze Romantic. 


Zasady mini rozdania:
1. Rozdanie trwa od 27.02.2013 - 06.03.2013 
2. Warunki obowiązkowe:
     a) musisz być publicznym obserwatorem bloga beautyhairandfashion
     b) musisz zostawić komentarz pod tym postem w następującej formie:
          Obserwuję blog jako: 
          Mój adres e-mail: 
3. Wyniki zostaną ogłoszone dnia następnego, czyli 07.03.2013  
4. Wysyłka tylko na terenie Polski  


Powodzenia! 

233 komentarze:

  1. Obserwuję blog jako: kasia93
    Mój adres e-mail: kasia93@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję blog jako: makapaka
    Mój adres e-mail: extremalna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja bardzo chętnie :)
    Obserwuję blog jako: idalia
    Mój adres e-mail: idalia@windowslive.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jak: Neruda
    mail: neruda-bj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję blog jako: Chiaraa :)
    Mój adres e-mail: handzia20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie ma tu 2 najjaśniejszych odcieni z serii Golden wtedy bym się zgłosiła :D U mnie jak na razie podkłady płynne średnio się sprawdzają, a mineralki ciągle przede mną. Ostatnio z płynnych kusi mnie Max Factor Facefinity, ale boje się, że nie znajdę pasującego odcienia. W piątek ruszam na poszukiwanie testerów, a potem najwyżej kupię Annabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Place Of Woman
    e-mail: kass_1992@tlen.pl

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję blog jako: Czarna Wiedźma
    Mój adres e-mail: megami.honou@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję blog jako: Ewcia
    Mój adres e-mail: ewcia.1511@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo przydałoby mi sie, rozważam skuszenie sie na testy tych minerałów :)

    Obserwuję blog jako: elle
    Mój adres e-mail: ellisabeth@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję blog jako: strawberry
    Mój adres e-mail: strawberry.fasion.style@gmail.com

    ooo coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. akurat mój odcień więc się zgłoszę, mi bardzo służą :)

    Obserwuję jako: weronisiek
    e-mail: weronisiek@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję blog jako: imponderabilia
    Mój adres e-mail: zanka88@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję blog jako: Wieczna Marzycielka
    Mój adres e-mail: monika.toczek@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję blog jako: M.ina
    Mój adres e-mail: moje.spojrzenie.na.swiat@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję jako Ayati
    e-mail: pauli.a@g.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję blog jako: runzel
    Mój adres e-mail: runzelowelove@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję blog jako: Moniczkowo
    Mój adres e-mail: monia@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Magdalen
    Mój adres e-mail: magdalen999@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję blog jako: Anyczka
    Mój adres e-mail: anyczka86@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję blog jako: Nina
    mój adres e-mail: lian2nian@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję blog jako: Patrycja
    Mój adres e-mail: patrycjawasylczuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję blog jako: lovvekrovve
    Mój adres e-mail: dymek-16@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję blog jako: Asiaa
    Mój adres e-mail: xasiaaax@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się :)
    Obserwuję blog jako: weak-point
    Mój adres e-mail: weak.point.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję blog jako Paolcia-24
    Mój adres e-mail:paupop24@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuje blog jako: anel lena
    Mój adera e-mail: anel.about.everything@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję blog jako: Aleks Andra
    Mój adres e-mail: alesobi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję blog jako: car00lina
    Mój adres e-mail: kp13149@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako; MsGosia
    Mój adres e-mail: gogo15ja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuje jako: chodzpomalujmojswiat
    martiinka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo chętnie wypróbuję! :)
    Obserwuję blog jako: fellogen
    Mój adres e-mail: alekstymi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję blog jako: Madame Peacock
    Mój adres e-mail: pawie.piorka.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ja też jestem bardzo ciekawa tych minerałków :)

    Obserwuję blog jako: szo
    Mój adres e-mail: joa99@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako: Iwona
    E-mail: iwonager8@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję blog jako: MissAnifares

    Mój adres e-mail: anifares@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuje jako: Kosmetyki Panny Joanny
    Adres: joasia909@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję blog jako: Bi.
    Mój adres e-mail: imielskab@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako: nipaqui
    Mój adres e-mail: zuzannach@yahoo.com

    A ja właśnie myślę o wypróbowaniu minerałów!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako: Paulina C.
    Mój adres email: 15.paulina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję blog jako: Blanka
    Mój adres e-mail: unicorn8177@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję blog jako:Kolorowa
    Mój adres e-mail:kolorowa11a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję blog jako: wlosowo-kosmetycznie
    Mój adres e-mail: mooooniek@gmail.com
    Ja na razie jestem zmuszona malować się minerałami, ponieważ każdy podkład w płynie wygląda na mnie okropnie. Zaczęłam kurację retinoidami i w sumie tylko minerały nie wyglądają aż tak źle.

    OdpowiedzUsuń
  48. z ogromną chęcią biorę udział. :)

    One_LoVe
    34onelove@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję blog jako: Thori
    Mój adres e-mail: masjoan@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję blog jako: Trouble Maker
    Mój adres e-mail: beata_szu87@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję blog jako: Kosmetyczny Freak
    Mój adres e-mail: s.kowal92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję blog jako: ona
    Mój adres e-mail: onablog@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję blog jako: elizka_11111
    Mój adres e-mail: elizka_11111@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako Bella
    bellabeauty@wp.pl

    A kilka dni temu zastanawiałam się nad zamówieniem próbek tych minerałów ;-))

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję blog jako: Sylwia C
    mój adres e-mail:cebuleczka95@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo chciałam zamówić sobie te próbki,ale jakoś nigdy nie mogłam się za to zabrać:)
    a tu ... miła niespodzianka :)
    Obserwuję blog jako: Ola Fajna
    Mój adres e-mail: aleksandrapawlowska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuje jako: jakoś tam
    e-mail: jakostamm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako Balbina Ogryzek
    e-mail - anne1kathy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. obserwuję blog jako: un-usual
    mój adres e-mail: bzuzia89@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Kolor różu bajeczny!
    Obserwuję jako: Wojtek Majlajf
    E-mail: majlajfmr@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. obserwuję jako: JelOlaJ
    e-mail: jelolaj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję blog jako: anja
    Mój adres e-mail: ann.szreder@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo, bardzo chętnie zaopiekuje sie najjasniejszymi odcieniami ( Natural Fairest i Natural Fair ) :)
    Obserwuję blog jako: Seanaith
    Mój adres e-mail: seanaith@interia.pl

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję blog jako: unwisely
    Mój adres e-mail: ewcia_w08@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuje jako : Karolina_21
    Mój mail : karolinapolkoszek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję blog jako: CzekoladowaPyza
    Mój adres e-mail: jagodamusa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję blog jako: invicto
    Mój adres e-mail: invicto@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. czaje się od jakiegoś czasu na te podkłady.. oczywiście spróbuję szczęścia :)
    Obserwuję blog jako: poliii
    Mój adres e-mail: poliii1000@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuję blog jako: ilovemakeup
    Mój adres e-mail: ilovemakeup@windowslive.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Obserwuję blog jako: Selfescape
    Mój adres e-mail: selfescape11@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję blog jako: Madie
    Mój adres e-mail: madie1991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję blog jako: Lady_Mosquito
    Mój adres e-mail: xxkomarzycaxx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję blog jako: Agnieszka Ł
    Mój adres e-mail: agneszka21@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuję blog jako: Karina S.
    Mój adres e-mail: karina.s.987@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję blog jako: RedPearl
    Mój adres e-mail: aganda.pearl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. To i ja się dopiszę. :)
    Obserwuję blog jako: siempremarisol
    Mój adres e-mail: lennonka1630@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwuję blog jako:Karola
    Mój adres e-mail: karola198506@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Obserwuję blog jako: Magdalena
    Mój adres e-mail: pysia2330@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuję blog jako: Ruda_Henna
    Mój adres e-mail: ruda.henna@gmail.com
    :) Ciekawa jestem jak podkład sprawdza się w formie sypkiej.

    OdpowiedzUsuń
  80. obserwuje jako Atina
    anitabre@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuję blog jako: Marta Nie Powiem
    Mój adres e-mail: marta13030@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Obserwuję blog jako: robaszekk
    Mój adres e-mail: robaszekk@gmail.com


    Świetny pomysł to rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuję blog jako: Asia N.
    Mój adres e-mail: inthemiddleofthedark@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Obserwuję blog jako: Can you read my mind
    Mój adres e-mail: em.tara88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuję blog jako : Cookie
    Mój adres e-mail : eelcia1986@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Obserwuję blog jako: M.
    Mój adres e-mail: magdalena.anna.baran@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Obserwuję blog jako: anne-mademoiselle
    Mój adres e-mail: anna-maria-anna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuję blog jako: MaRuda
    Mój adres e-mail: nadine009@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Obserwuję blog jako: Anecka
    Mój adres e-mail: mineralna.amatorka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Obserwuję blog jako : Mylifeandmydream
    Mój adres e-mail: kas_kasialidz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. obserwuję blog jako: wybuchowy czajnik
    mój adres e-mail: zdruzgotana@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwuję blog jako: italiana
    Mój adres e-mail: naturalnapielegnacja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Nigdy nie miałam jeszcze do czynienia z minerałami, więc jest to doskonała okazja na ich wypórbowanie :)

    Obserwuję blog jako: April
    email: april.station@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Obserwuję blog jako: kafetka
    Mój adres e-mail: anastazja1923@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Obserwuję blog jako: kama000
    Mój adres e-mail: kama000@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Obserwuję blog jako: Pięknosfera
    Mój adres e-mail: pieknosfera@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Obserwuję blog jako: nskr
    Mój adres e-mail: nskr@.o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Obserwuję blog jako: kasiula990
    Mój adres e-mail: kasiula990@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Obserwuję blog jako: MrsGawron
    Mój adres e-mail: saragawron@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam tam małą pomyłkę.. :)

      Obserwuję blog jako: młodsza-siostra
      Mód adres e-mail: mlodsza.siostra.bloguje@gmail.com

      Usuń
  101. Obserwuję jako : Imprevisivel
    e-mail : kingablog@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. obserwuje jako: Kasia i Kosmetyki
    mój e-mail: bieedronka7@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Obserwuję blog jako: Joanna Berent
    Mój adres e-mail: asia.blog848@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy obserwuje jako Joanna , hehe ;)

      Usuń
  104. A ja uwielbiam minerałki, a tych z AM jeszcze nie miałam przyjemnosci testowac ;)

    Obserwuję blog jako: LaNińa
    Mój adres e-mail: exclusive1mln@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Obserwuję blog jako: gruszczynka
    Mój adres e-mail: analepka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. Obserwuję blog jako: Mania89
    Mój adres e-mail: marysia_99@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Obserwuję jako : larose750
    Mój adres e-mail : larose750@o2.pl
    Bardzo jestem ciekawa tych podkładów.

    OdpowiedzUsuń
  108. Obserwuję blog jako; ANNA ŁĄCZAK:)
    Mój adres e-mail: anulla227@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Obserwuję blog jako: energion1
    Mój adres e-mail: energion1@interia.pl

    :)

    OdpowiedzUsuń
  110. obserwuje jako: Carolina
    mail: cosmeticsandfashion@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. Obserwuję jako: Milka
    E-mail: cutenevillittledevil@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  112. O tak, lubię AM!

    Obserwuję blog jako: stref.
    Mój adres e-mail: strefowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  113. obserwuję jako: tekashi
    mój adres e-mail: marvelouscupofcoffee@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Obserwuję blog jako: anooli
    Mój adres e-mail: ilona.skrzyniecka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Obserwuję blog jako: anununu
    Mój adres e-mail: akuczun1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Obserwuję blog jako: GotoPERFECTION
    Mój adres e-mail: lariras@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Obserwuję blog jako: Milena Bach
    Mój adres e-mail: ebueba96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Obserwuję jako : Agnieszka Błoch-Drzazgała ( denticoo)
    Mój mail: agnieszka2200@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Obserwuję blog jako:Karolina Wróbel
    Mój adres e-mail: wrobel_karolina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Obserwuję blog jako: koruSSia
    Mój adres e-mail: koruSSia@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  121. Obserwuję blog jako: time4yourbeauty
    Mój adres e-mail:womanworld@time4yourbeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Obserwuję blog jako: Katarzyna Góral
    Mój adres e-mail: merikhush@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Obserwuję blog jako: Słonecznik
    Mój adres e-mail: joanwi@interia.pl


    Po próbkach z któregoś Box'a pokochałam te minerały :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Obserwuję jako: meds
    Mail: agatakorn@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Obserwuję jako:ladyblackdress
    Mail: karolina.kotas1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  126. może u Ciebie poszczęści mi się przed urodzinami.
    Zwłaszcza, że właśnie minerałów szukam (moje wyszły, a producent wycofał formułę :( )
    Obserwuję blog jako: cocaron
    Mój adres e-mail: blog.wakeup@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  127. obserwuję bloga jako; Ewelina Adamus
    adres e-mail: ewel4924@o2.pl
    Pozdrawiam cieplutko;****

    OdpowiedzUsuń
  128. Obserwuje blog jako: eWeLa
    Mój adres e-mail: ewela990@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Obserwuję blog jako: Let's Talk Beauty
    Mój adres e-mail: letstalkbeauty.blogspot@gmail.com

    :*

    OdpowiedzUsuń
  130. Obserwuję blog jako: majka1503
    Mój adres e-mail: majka1503@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  131. Obserwuję blog jako: Gosia
    Mój adres e-mail: herself_and_i.blogspot@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  132. Obserwuję jako: MsKasiakas
    Mój adres e-mail: kasiakas86@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  133. Obserwuję blog jako: Aswertyna
    Mój adres e-mail: aswertyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  134. obserwuję jako Aleksandra B, mail : twojatequila@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. Obserwuję blog jako: Charlotte Petrova
    Mój adres e-mail: qaviera@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  136. Obserwuję blog jako: Patrycja J.
    Mój adres e-mail: pyati@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. Obserwuję blog jako: Ally
    Mój adres e-mail: ale.t@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  138. Obserwuję blog jako: kreska
    Mój adres e-mail: kinga2207@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  139. Obserwuję blog jako: minthairr
    Mój adres e-mail: minthairr@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  140. obserwuję jako: FlutterGirl
    mail: unsoberme@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  141. Obserwuję blog jako: dzastynna
    Mój adres e-mail: dzastynna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  142. obserwuje blog jako:DiKey
    mój adres e-mail: dorota_kursa@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  143. Obserwuję blog jako: dobiezka
    Mój adres e-mail: dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  144. obserwuję jako malina i cytryna
    mail: malinaicytryna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  145. zgłaszam się ;)

    Obserwuję blog jako: Kasia K.
    Mój adres e-mail: kasia13_93@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  146. Obserwuję blog jako: Julita
    Mój adres e-mail: julitaes2@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Obserwuję blog jako: dark_lady
    Mój adres e-mail: karolina1110@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  148. Obserwuję blog jako: theMonique
    Mój adres e-mail: scar_lett@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  149. Obserwuję blog jako: Maccabraa
    Mój adres e-mail: kamilaanh@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  150. Obserwuję blog jako: Anna
    Mój adres e-mail: anja.starus@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  151. Obserwuję blog jako: Dzwonek
    Mój adres e-mail: kate_1333@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  152. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  153. Obserwuję blog jako: oluchnaola
    Mój adres e-mail: oluchnaola@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  154. Obserwuję blog jako : iza_dm
    Mój adres e-mail : izadm@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  155. Obserwuję blog jako: Maslo
    Mój adres e-mail: k.maselkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  156. Obserwuję blog jako: natalia5299
    Mój adres e-mail: natalia5299@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  157. Obserwuję jako: PureMorning
    e-mail: pure-morning-blog@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  158. Obserwuję bloga jako Kachness
    Mój adres e-mail: merkuria69@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  159. Obserwuję blog jako: adrianna bielak
    Mój adres e-mail: bielakadrianna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  160. Obserwuję blog jako: amtoamto
    Mój adres e-mail: ann.szczesnowic@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  161. Obserwuję blog jako: Adkara
    Mój adres e-mail: adkara@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  162. Obserwuję blog jako: anaX
    Mój adres e-mail: anax012@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  163. Obserwuję blog jako: Lady GreenDream
    Mój adres e-mail: ladygreendream@gmail.com

    Uwielbiam podkłady mineralne, a o Annabelle Minerals wiele słyszałam dobrego i marzy mi się znalezienie odcienia dla siebie!
    pozdrawiam zielono :)

    OdpowiedzUsuń
  164. Obserwuję blog jako: bruneteczka01
    Mój adres e-mail: bruneteczka@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  165. Obserwuję blog jako: Ann
    Mój adres e-mail: anusia.vip@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  166. Obserwuję blog jako: Soemi87
    Mój adres e-mail: soemi87@o2.pl

    Bardzo bym się cieszyła z wygranej, ponieważ jeszcze nigdy nie używałam podkładów mineralnych. To by była miła odmiana :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  167. A ja się nie zgłaszam, bo wiem, że na mojej suchej cerze by się nie spisały. Mimo wszystko ten róż wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  168. Obserwuję blog jako: kamilalewoniuk
    Mój adres e-mail: kamilalewoniuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  169. obserwuję blog jako medelinee
    adres e mail : magdalenaczajkowska@inbox.com

    OdpowiedzUsuń
  170. Obserwuję blog jako: terkina7
    Mój adres e-mail: nikolettak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  171. obserwuję bloga jako: Veritas.
    Mój adres e-mail: kasi.pilarczyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  172. Obserwuję blog jako: Justek
    Mój adres e-mail: justyna90k@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  173. obserwuję bloga jako: andziaa87
    Mój adres e-mail: ona_25a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  174. obserwuję bloga jako: mssunflower
    moj adres email: daria.berak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  175. proszę niech to będę ja :P

    obserwuję jako: kosme-freak
    e-mail: cyska153@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  176. Obserwuję blog jako: Nena
    Mój adres e-mail: nenabeautyblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  177. Obserwuję blog jako: Aiko
    Mój adres e-mail: aiko12@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  178. Obserwuję blog jako: kubekczekolady
    Mój adres e-mail: phideaux18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  179. Obserwuję blog jako: Monika
    Mój adres e-mail: monika3554@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  180. Obserwuję blog jako: Sofina Sofina
    Mój adres e-mail: Sofina06@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  181. Obserwuję blog jako: TruskawkowyDżem
    Mój adres e-mail: edziuchna52@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  182. obserwuję jako : amajewska
    mail: olka__13@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  183. Obserwuję jako: Madzia Cz
    Mój adres e-mail: czmadzia7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  184. Obserwuję blog jako: Cecylia Szamburska
    Mój adres e-mail: cecylia.szamburska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  185. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  186. Obserwuję blog jako: Ladybird
    Mój adres e-mail: killerladybird@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  187. chętnie wezmę udział :)
    Obserwuję blog jako: optymistka.
    Mój adres e-mail: wymarzony_swiat@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  188. Obserwuję blog jako: Martyna P.
    Mój adres e-mail: maartii@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  189. Obserwuję bloga jako: Rose lipstick
    Mój adres e-mail: agnieszkaxx014@gmail.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  190. Obserwuję blog jako: mia.vico
    Mój adres e-mail: ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  191. Obserwuję blog jako: guiltypleasures
    Mój adres e-mail: nat_alia89(at)o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  192. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  193. Obserwuję blog jako: natalia s
    Mój adres e-mail: nskr@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  194. Obserwuję blog jako: Nimva
    Mój adres e-mail: nimva@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  195. Obserwuję blog jako: whaha8989@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  196. Obserwuję blog jako: jenifer ko
    Mój adres e-mail: jeniferko7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  197. Spróbuję szczęścia :-)

    Obserwuję blog jako: bloGosia
    Mój adres e-mail: toszi@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  198. Obserwuję blog jako: Kasienka23
    Mój adres e-mail: nefretari23@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...