05.02.2013

Lumpeksowe zdobycze + cztery zestawy

Dzisiaj znowu wybrałam się na dostawę do lumpeksu. Niestety ludzi było na tyle dużo, że po chwili miałam ochotę wyjść. Ubrań też do groma, ale tak naprawdę mało rzeczy mnie zaciekawiło. Kupiłam dwie, które spodobały mi się najbardziej i w których wiem, że będę chodzić. Często też pytacie jak noszę się na co dzień, jak łączę ubrania kupione w lumpeksach. Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam kilka zestawów, gdzie większość ubrań pochodzi właśnie z sh. 

Bluzka 6 zł, komin 11 zł 


Zestaw 1

Bluzka (sh)
Marynarka Topshop (sh)
Spodnie Next (sh)
Torebka FE (sh)
Płaszcz New Look (sh)
Komin Lipsy London (sh)
Buty no name




Zestaw 2

Sweter H&M (sh)
Spódnica H&M
Torebka Bagitali (sh)
Buty no name



Zestaw 3 

Koszula no name
Bluzka no name
Jegginsy Internationale (sh)
Torebka Atmosphere (sh)
Buty no name



Zestaw 4 

Sweter no name
Jegginsy Internationale (sh)
Torebka FE (sh)
Buty no name



Pozdrawiam!

102 komentarze:

  1. Świetnie, że propagujesz modę na lumpeksy <3 Moja towarzyszko broni :P Śliczne zestawy, ten z jeansową koszulą rządzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje zdobycze też zawsze podziwiam, masz dobre oko do wyławiania perełek :* Dzięki :*

      Usuń
  2. Jeejku jaka Ty jesteś zgrabna i piękna!! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę mnie nie zawstydzać :P Dzięki :*

      Usuń
  3. masz świetne spodnie, wszystkie ! przeprowadzam się do Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, fajne ciuch potrawisz upolowac, ja nigdy nic nie znajduje w lumpeksach... o nie, przepraszam, mam z nich wiele PASKOW :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Paski bardzo opłaca się kupować w lumpeksie, też mam ich kilkanaście :)

      Usuń
  5. Świetnie dopasowane zestawy:), fajny też byłby zestaw koszula jeansowa plus ostatnie spodnie jegginsy, w końcu jeans rządzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Przydałaby mi się też jasna koszula, ale jak na złość widzę same duże rozmiary w lumpeksie.

      Usuń
  6. Świetne zestawy, każdy podoba mi się tak samo ;)
    Ja nie umiem grzebać w sh, czasem jednak uda mi się coś ciekawego upolować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A chodzisz w dzień dostawy? Kiedyś chodziłam w inne dni i przeważnie też wychodziłam z pustymi rękoma. Teraz idę tylko w dzień dostawy, fakt ubrania są wtedy droższe, ale jest dużo większe prawdopodobieństwo że coś ciekawego znajdę.

      Usuń
  7. Uwielbiam lumpeksy! :) Świetne zestawy.
    Jeśli masz ochotę to weź udział w rozdaniu, do wygrania bon na zakup biżuterii :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne stylizacje, wszystkie w moim guście , a szczególnie podoba mi ta brązowa torebka:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To jedna z moich ulubionych. Chyba najdroższa z tych zakupionych w sh, ale było warto.

      Usuń
  9. Świetne zestawy :) podoba mi się bluzka w kotki i ogólnie wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ostatnio mam fazę na ten motyw. W ogóle podoba mi się wszystko co w koty, jaskółki i konie <3

      Usuń
  10. jaśniutki sweterek jest świetny, bardzo mi się podoba, taki przyjemny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tylko strasznie wszystko od niego obłazi :/

      Usuń
  11. też chce takie lumpeksy w moim mieście! boskie ciuchy - masz nosa do sh, nie ma co ! podziwiam :) Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  12. ta bluzka jest urocza! wszystkie zestawy mi się bardzo podobają ale z Twoją figurą to chyba nie da się źle wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Gdybyś zobaczyła mój styl ubierania sprzed kilku lat to pewnie zwątpiłabyś i powiedziała że jednak można źle wyglądać :P

      Usuń
  13. ale Ci zazdroszczę, że w Twoim lumpeksie trafiają się takie fajne torebki i spodnie, do tego ten płaszczyk Super :) Ja u siebie mogę liczyć, że kupię tylko jakieś fajne bluzki i swetry. Za to mój mąż zawsze wychodzi obładowany :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie i legginsy przeważnie znajduję na działach dziecięcych, tam jakoś jest ich najwięcej. Płaszcz też jest właśnie z tego działu :) Kiedyś torebek było multum, można było kupić naprawdę świetne i firmowe, teraz jakoś jest ich malutko na dostawach.

      Usuń
  14. świetną masz figurę!:)
    bluzka z sh fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. w takim makijażu wyglądasz staro a nie jak młoda dziewczyna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdrośnica !

      Wyglądasz świetnie :) świetny sweterek z h&m :)

      Usuń
    2. No cóż, jakoś to przeżyję :D W końcu do najmłodszych już nie należę więc może to nie makijaż, a po prostu wyglądam staro :P

      Dzięki mamahelenki :)

      Usuń
  16. Świetne zestawy, a ostatni sweterek przepiękny czegoś takiego szukam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Sweter kupiłam na bazarze. Podobne, jak nie identyczne widziałam na all :)

      Usuń
  17. Ładnej we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Michelle Pfeifer :D

    Świetna ta koszulka z kotami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna kobieta, więc uważam to jako komplement :D Dzięki :*

      Usuń
  19. Zakochałam się w jeansowej koszuli!
    A bluzeczka którą dzisiaj udało Ci się upolować, jest urocza!!!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Koszula ma już kilka lat, świetnie się sprawuje, a kosztowała około 40 zł, kupiłam ją na bazarze.

      Usuń
  20. jestes moją idolką jeśli chodzi o zakupy z lumpka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmmm.. Ty to masz szczescie do tych wszystkich spodni :) ale jestem nudna w tych komentarzach :D
    Zestaw drugi i ostatni baaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Fakt, udało się upolować kilka fajnych par. Najlepsze, że wszystkie kupuję bez mierzenia i chyba tylko jedne okazały się za duże.

      Usuń
  22. Piękne zestawy - wszystkie!!
    Urzekła mnie Twoja marynarka z pierwszego zestawu. Wpatruję się w nią już z 10 minut. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mogłaby być tylko o jeden rozmiar mniejsza, rękawy są na mnie za szerokie, ale nie wiem czy opłaca mi się ją nieść do krawcowej.

      Usuń
  23. Ostatnio w SH dorwałam bardzo podobne spodnie do tych kremowych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow - świetne zestawy - w Twoim SH są same perełki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie same, czasami trzeba się naszukać żeby znaleźć coś ciekawego :) Ostatnia dostawa była słabiutka, ciuchów bardzo dużo, ale tak naprawdę nic konkretnego.

      Usuń
  25. Fajne zestawy. Zazdroszczę, ale to od dawna wiesz:) PS. Figury też zazdroszczę:P

    OdpowiedzUsuń
  26. łaaaaaaaaaaaaaaaał coś niesamowitego, wszystko z SH a wyglada superowo
    I.

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz świetny gust :) Śliczne zestawy i piękna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiekne stylizacje! Podziwiam Cię, że umiałaś takie perełki znaleźć w lumpeksie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ostatnio strasznie duża konkurencja i dużo handlarzy. Jeszcze rok temu chyba niewiele osób wiedziało o tym miejscu, bo było o wiele łatwiej o ubrania.

      Usuń
  29. Bardzo mi sie podobaja Twoje zestawienia- są bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne łupy! Szczególnie wpadła mi w oko dżinsowa koszula, ja ciągle nie mogę znaleźć idealnej... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tą kupiłam na bazarze. Mierzyłam też sporo koszul w sieciówkach, ale nie leżały tak dobrze. Teraz szukam jasnej, liczę że znajdę taką w lumpeksie chociaż zdecydowanie łatwiej o większe rozmiary, małych koszul jest niewiele :/

      Usuń
  31. Świetne te zdobycze!

    I lumpeksy masz fajne z takimi cenami, w mojej okolicy lumpeksy tak się cenią, że nie chce się tam wchodzić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Śmieszy mnie to, że niektóre lumpeksy narzucają takie ceny nieraz podobne do tych co w sieciówkach. Sama widzę, że ceny w lumpeksie do którego chodzę są wyższe niż np. rok temu ale jeszcze na tyle przystępne że można tam kupować.

      Usuń
  32. Ładnemu we wszystkim ładnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne i oryginalne stylizacje ;)
    Widać - nie trzeba wydać majątku, by wyglądać zjawiskowo! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To prawda, sama podziwiam ludzi którzy potrafią ubrać się za niewielkie pieniądze.

      Usuń
  34. Jestem pełna podziwu że potrafisz coś wyszukać w lumpeksach. Ja generalnie mam problem z znalezieniem tam czegoś odpowiedniego. Nie cierpie jak musze przeglądać coś co lezy na kupie ;( tylko z wieszaka. Wiem, jestem dziwna i duzo trace ;( Świetne zestawy stworzyłaś. piękna ta 'nowa' bluzka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Doskonale rozumiem co masz na myśli. U mnie na szczęście ubrania wiszą na wieszakach, oczywiście do pewnego czasu, bo później większość z nich ląduje na podłodze. Tak czy inaczej wiszą na tyle ciasno, że ciężko jest przeglądać swobodnie wieszaki, ręce nieraz odmawiają posłuszeństwa ;)

      Usuń
  35. Udało się wyszukac perełki. Masz idealną figurę i świetnie we wszystkim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ty to zawsze coś wymacasz w tych sh, ja albo jestem ślepa albo nie umiem szukać :P ale jutro się wybieram, może akurat uda się coś upolować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że udało się coś i Tobie upolować :D

      Usuń
  37. jakie piękne legginsy i spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jej, ale świetne ciuchy wyhaczasz! Stylizacje bardzo w moim guście.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Miło mi, że się podobają :)

      Usuń
  39. Ty to zawsze coś ciekawego wyhaczysz w sh :) Wszystkie zestawy super, najbardziej podoba mi się ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  40. aż nie chce mi się wierzyć, że tyle ciekawych ciuchów można kupić w lumpeksach:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Najbardziej przypadł mi do gustu zestaw ze spódniczką i sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ten zestaw, choć od swetra spódnica mi obłazi :/

      Usuń
  42. Grunt to dobry sh!
    PS: Nie mogę oderwać oczu od tej rudej torebki.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zazdroszczę takich cudownych łupów z sh!

    OdpowiedzUsuń
  44. ojej... bluzka w kotki świetna!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie !!! Zakochałam się w pierwszych spodniach i leginsach z 3 i 4 zestawu !! Są cudowne poszukuje takich dłuższa chwile i niestety bez rezultatów :(

    OdpowiedzUsuń
  46. ten ostatni zestaw dodaje ci takiej świeżości- ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zestawy :) Jesteś taka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczny sweterek kremowy i super koty na bluzce:D

    OdpowiedzUsuń
  49. A ja się nie mogę napatrzeć na Twoją figurę... <3 Ach, jakbym chciała przytyć choć 5 kg!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...