09.02.2013

Decubal i Vitamex-farm, czyli o nowych współpracach

Wczoraj odwiedził mnie kurier z dwiema paczkami, które otrzymałam w ramach nowo nawiązanych współprac. Pierwsza to współpraca z marką Decubal, natomiast druga z Vitamex-farm

Marka Decubal jest ekspertem w dziedzinie pielęgnacji suchej, bardzo suchej i atopowej skóry. Działa od ponad 30 lat, a jej kosmetyki możemy kupić głównie w aptekach. W asortymencie Decubal znajdziemy 11 kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy. Dzięki uprzejmości Pani Julii mam możliwość przetestowania wszystkich tych produktów, a tym samym podzielenia się moimi wrażeniami z Wami. 

Jako posiadaczka skóry wrażliwej muszę zwracać szczególną uwagę na dobór produktów do pielęgnacji. Mimo, że moja skóra wygląda na bezproblemową w rzeczywistości niestety taka nie jest. Niemal przez cały rok mam problem ze skórą powiek, jest sucha, zaczerwieniona i swędzi, a okresowo borykam się z przesuszeniami twarzy, ciała i skóry głowy. Jakiś czas temu męczyłam się też z okołoustnym zapaleniem skóry, na szczęście pani dermatolog od razu zdiagnozowała problem i przepisała odpowiednie leki. Mam nadzieję, że dermokosmetyki okażą się pomocne dla takiej skóry jak moja. 





1. Face Wash - nawilżająca pianka do mycia twarzy
2. Intensive Cream - intensywnie odżywczy i regenerujący krem do skóry suchej i atopowej
3. Face Vital Cream - wypełniający i rewitalizujący krem do twarzy
4. Lips & Dry Spots Balm - balsam do ust i miejscowo zmienionej, popękanej i suchej skóry
5. Eye Cream - ujędrniający i regenerujący krem pod oczy
6. Face Cream - odżywczy i intensywnie nawilżający krem do twarzy


7. Body Cream - odżywczy i silnie nawilżający krem do ciała
8. Clinic Cream - odżywczy i nawilżający krem do skóry suchej i atopowej
9. Shower & Bath Oil - olejek pod prysznic i do kąpieli
10. Anti-Itch Gel - łagodzący i kojący żel przeznaczony do skóry podrażnionej
11. Hand Cream - nawilżający, zmiękczający i ochronny krem do rąk 


Szwedzka firma Vitamex-farm, która działa na Naszym rynku od ponad 10 lat zaoferowała mi przetestowanie suplementu diety na włosy i paznokcie "Wyciąg ze skrzypu polnego + drożdże + witaminy". Produkt zawiera wysoką dawkę wyciągu ze skrzypu polnego oraz niezbędne dla włosów i paznokci biotynę, selen i lizynę – których niedobór powoduje wypadanie włosów oraz PABA- której niedobór powoduje siwienie. Całość dopełniają drożdże będące źródłem łatwo przyswajalnych witamin z grupy B, mikroelementów i aminokwasów. Do przetestowania otrzymałam dwa opakowania mieszczące po 100 tabletek każde. Przez miesiąc zażywać będę dwie tabletki dziennie, następnie jedną. 








Używałyście któregoś z tych produktów, a może któryś szczególnie Was zainteresował? 

Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. wszystkie te produkty są bardzo ciekawe :)) Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Testuję Decubal, pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne szczególnie kosmetyki do twarzy pasują mi rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałby mi się na pewno krem regenerujący do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję.Mnie szczególnie zainteresowały tabletki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na obie współprace również się zdecydowałam :) Fajnie to zaprezentowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Decubal już testuję 3 tydzień, pierwsze 2 recenzje będą na dniach :) zachwycona jestem, szczególnie balsamem do ust i pianką do twarzy :)

    tabletki drożdżowe ze skrzypem łykam teraz, ale Humavit ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zwykły skrzyp z apteki za 12 zł ma 50mg skrzypu w tabletce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję ,że dermokosmetyki Ci pomogą ;) Ja też dostałam je do testowania i mam nadzieję ,że się sprawdzą :) Jestem ogromnie ciekawa tych suplementów diety ;) udanego testowania ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że produkty od Decubal pomogą Ci uporać się z suchością powiek. Wiem, jakie to dokuczliwe i nieprzyjemne uczucie. Na dodatek nie sposób zakamuflować ich fatalnej kondycji, bo reagują pieczeniem na korektor... Na szczęście ten problem już za mną. Od tej pory zwracam większą uwagę na kremy pod oczy, po które sięgam. Łatwo nimi zaszkodzić tak cienkiej skórze...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta pianka do mycia twarzy może być ciekawa :) ale nigdy nigdzie nie wiedziałam tych produktów :)

    http://lifeandpassion88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzję suplementu. Zwłaszcza niewielka dawka mnie zainteresowała. Humavit każe łykać nawet 6 sztuk dziennie :/ Czekam na opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie słyszałam jeszcze o marce Decubal, a na mroźną zimę wydaje się idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki Decubal są świetne, pomijam jego "bezzapachowość" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogę spodziewać się recenzji 2 i 6 w najbliższym czasie? Planuję kupić któryś z tych kremów i szukam jakiejś rzetelnej opinii. A jeśli nie na blogu, to czy mogłabyś chociaż parę zdań podesłać mi na maila: i.am.lady.cookie@gmail.com?

    Będę bardzo, bardzo wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja Droga, gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...