22.01.2013

Usta koloru koralowego, czyli o pomadce Vipery 35

Jakiś czas temu wybrałam się do pobliskiej galerii w poszukiwaniu pomadki w ładnym koralowym odcieniu. Ostatnio lubuję się właśnie w takim kolorze na ustach. Na pomoc przyszedł mi Pan sprzedawca, który doradził pomadkę Vipery z serii Cream Color 35. Jest to kolor zdecydowanie bardziej wpadający w pomarańcz, niż czerwień. 


Obietnice producenta                                                                                                                    

Vipera szminka Cream Color opóźnia procesy starzenia skóry, wspomaga produkcję kolagenu, chroni przed wysuszającym wpływem mrozu i słońca. 



Dostępność i Cena                                                                                                                         

Osiedlowe sklepy, internet. Cena około 11 zł / 4 g. 

Moja opinia                                                                                                                                     

Całkiem przyjemna pomadka w pięknym, intensywnym kolorze. Opakowanie małe i poręczne, napisy na nim nie ścierają się. Zapach jest poziomkowy, choć na ustach mało wyczuwalny. Pomadka gładko rozprowadza się, nie daje mocnego krycia, raczej jest ono półtransparentne. Musimy nałożyć kilka warstw, żeby pomadka lepiej je pokryła. Daje wykończenie przypominające połączenie pomadki i błyszczyka. Niestety zdarza jej się podkreślać suche skórki, usta muszą być wypielęgnowane. Pomadka nie jest szczególnie trwała, dość szybko znika z ust, wymaga poprawek w ciągu dnia. Lubię ją raczej tylko ze względu na świetny kolor i zapach. 

Plusy:
- piękny odcień pomarańczy
- małe, poręczne opakowanie
- poziomkowy zapach
- dosyć niska cena

Minusy:
- średnie krycie
- podkreśla suche skórki 

- przeciętna trwałość 

Swatche                                                                                                                                            



Efekt na ustach                                                                                                                               




Ocena: 3+/5

Pozdrawiam!

38 komentarzy:

  1. kolor piękny ale minusy, które podałaś zniechęciły mnie skutecznie do tej szminki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej też ponownie jej nie kupię. Kolor jest świetny, ale poszukam takiego w innej pomadce :)

      Usuń
  2. Bardzo łądny kolorek .Szkoda , że ma też swoje minusy:(

    OdpowiedzUsuń
  3. jest śliczna! :) mam jeden kolor z tej serii, dawno go nie używałam, fajnie, że mi przypomniałaś o nim :) Kochana powiedz mi jak Ci się udaje uzyskać tak gładkie krawędzie na zdjęciach? Próbowałam ostatnio obrabiać zdjęcia według Twoich wskazówek i za nic nie mogę sobie z tym poradzić. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu akurat zdjęcia same w sobie były dość jasne, a w tym tło prawie białe wyszło, więc niewiele miałam do poprawki. Zdjęcia małych kosmetyków robię na parapecie, tam mam najjaśniej. Zawsze rozjaśniam tło tak samo, albo tą opcją Rozjaśniania (O), albo kontrastuję albo używam białego pędzla. W aparacie mam też opcję ustawienia balansu bieli, czasami z niej korzystam.

      Usuń
  4. w swoim minimalnym zbiorze pomadek posiadam właśnie i tą w kolorze chyba 30, jej odcień jest bardzo zbliżony do mojego naturalnego koloru i ogólnie jestem z niej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Może na wiosnę i lato lepiej się u mnie sprawdzi, wtedy nie mam aż takich problemów z suchymi skórkami to i nie będzie miała co podkreślać :)

      Usuń
  5. Kolor wygląda pięknie :) ożywia twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. polowałam na tę pomadkę długi czas, ale niestety tam gdzie widziałam kosmetyki Vipery tej pomadki akurat nie było. Chyba posłużę sie internetem:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tytuł posta skojarzył mi się z tym wierszykiem - połamańcem języka, gdzie było o tym, że król Karol kupił królowej Karolinie korale koloru koralowego - nigdy nie potrafiłam tego poprawnie wypowiedzieć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe właśnie o tym wierszyku myślałam jak pisałam tytuł :D

      Usuń
  8. Nie podoba mi się niestety, lubię szminki kremowe bez żadnych połyskujących dodatków. A tutaj jak dobrze widzę coś jest.

    Plus za zapach, bo jak sobie przypomnę 'aromat' szminek Rimmel...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie ma żadnych dodatków. Sama w sobie przypomina nieco formę błyszczyka, ale nie ma drobinek czy czegokolwiek :)

      Usuń
  9. Bardzo ładnie wygląda ta szminka , ma genialny kolor ;p Aż szkoda ze mam takie kreskowate małe usta xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kolor pomadki świetnie podkreśla Twoje piękne niebieskie oczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna pasuje Ci kolor
    choć wolę jak pomadki nawilżają, a nie wysuszają usta, a tym bardziej jak podkreślają suche skórki;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor jest naprawdę oszałamiający :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze w niej wyglądasz, a nawet bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz bardzo ładne usta :) Śliczny kolorek, wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor pomadki bardzo ładnie podkreśla Ci oczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna, ale wygląda troszkę jak błyszczyk :) taka jakby trochę wodnista na ustach

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kolor, ale co tam, dziewczyno jakie ty masz oczy! wow!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kolor i jakie piękne usta!! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo Ci pasuję ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może pomadka przeciętna, ale ładnie Ci w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I tak bardzo Ci pasuje lubię ten kolorek.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupiłam odcień 38, klasyczna czerwień. Mega trwała!

    OdpowiedzUsuń
  23. w koralowym kolorze jestem zakochana! ♥ a Ty wyglądasz w nim prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny makeup i przepiękna Ty :) Czemu zawdzięczasz tak cudowną cerę? Wygląda mi to na używanie kosmetyków znanych marek, takich jak podkład Revlon Colorstay. Mylę się? :) W super cenie, znaczniej niższej niż w drogeriach znajdziesz go tutaj: http://bellemonde.pl/kategorie/kosmetyka-kolorowa/revlon-colorstay-podk%C5%82ad-180-sand-beige-detail :) Jest też dostępny w wersji mineralnej. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo udane poszukiwania pomadki w tej galerii :) śliczny odcień szminki, a i piekny kolor oczu!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...