14.01.2013

Styczniowe włosy + aktualna pielęgnacja

Dzisiaj wpis o włosach, pokażę Wam ich obecny stan oraz to czym je pielęgnuję. Jak wiecie miesiąc temu zdecydowałam się na dość drastyczne skrócenie i myślę, że lepszej decyzji podjąć nie mogłam. Włosy odwdzięczają się coraz to lepszym wyglądem, są gładsze, mniej się puszą i znacznie rzadziej zbijają w strąki co wcześniej było moją zmorą. Uporałam się też z nadmiernym wypadaniem dzięki rosyjskiemu lotionowi przeciw wypadaniu [recenzja]. Rozważam zakup kolejnej buteleczki dla podtrzymania efektu, choć po głowie również chodzi myśl o wypróbowaniu osławionej kozieradki. 


Najczęściej stosowanym szamponem był regenerujący Baikal Herbals na zmianę z szamponem na brzozowym propolisie z serii Receptury Babuszki Agafii. Niestety oba produkty nie do końca spełniają moje oczekiwania, skóra głowy po jakimś czasie stosowania zaczęła się buntować. 


Najczęściej stosowaną odżywką był balsam Aleppo [recenzja], moje włosy go uwielbiają! Dawno nie miałam tak dobrego produktu do pielęgnacji. Z pewnością wypróbuję też inne kosmetyki Planeta Organica. Od czasu do czasu sięgałam też po balsam na brzozowym propolisie [recenzja], który powoli dobija już denka, podobnie jak Natura Siberica [recenzja]. Odżywka z Garniera była ostatnio trochę zapomniana. Myślałam, że zastąpi mi wycofaną Nutri-Gładki, jednak ta jest trochę słabsza od swojej poprzedniczki. 


Najczęściej stosowaną maską była nowość, czyli ruska bania z miodem gryczanym i ekstraktem z jagód. Już niedługo możecie spodziewać się jej recenzji. Od czasu do czasu sięgałam też po resztę masek, w zasadzie lubię je wszystkie. 


Jeśli chodzi o oleje to trochę brakuje mi systematyczności. Jeśli już sięgałam po któryś z nich była to Amla [recenzja] i olej łopianowy z drzewem herbacianym [recenzja]. Kokos lubię używać wyłącznie na skórę głowy, włosy niezbyt go lubią, są po nim spuszone. Z kolei Alterrę częściej używałam w roli produktu do pielęgnacji ciała. 


Lotion przeciw wypadaniu [recenzja] sprawdza się rewelacyjnie, zostało mi go zaledwie na góra dwa użycia. Już wiem, że mogę na nim polegać jeśli dopadnie mnie wypadanie. Od czasu do czasu robiłam maskę z siemienia lnianego [efekty], która ma bardzo pozytywny wpływ na moją skórę głowy. Szkoda tylko, że efekt ten nie utrzymuje się zbyt długo. 


Tak wygląda cały pielęgnacyjny arsenał. Kolekcja produktów nieco się uszczupliła, trochę udało mi się zużyć w ostatnim czasie. Czy to by oznaczało włosowe zakupy? :D 

Pozdrawiam! 

62 komentarze:

  1. jejjj całkiem zapomniałam, że masz krótkie włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. wloski wygladaja slicznie i widac ze sa w bardzo dobrej kondycji:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. twoje włosy są przepiękne! :) cudowna, błyszcząca tafla.
    apropo podcięcia - dla mnie jak najbardziej pozytywna decyzja ;) sama ostatnio podcięłam 3 cm, ale kusi mnie trochę bardziej drastyczna zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Czasami taka zmiana jest potrzebna. Zresztą teraz zimą jest mi o wiele wygodniej :)

      Usuń
  4. Włosy rzeczywiście wyglądaja na bardzo zdrowe;) Możesz powiedzieć co nie odpowiada Ci w szamponie na brzozowym propolisie? Własnie rozwazam jego zakup...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Co do szamponu to niestety swędzi mnie po nim skóra głowy i moją mamę również, a tak wrażliwej skóry jak ja nie ma. Poza tym szampon jest w porządku, dobrze myje, świetnie się pieni. Ponownie go nie kupię, bo moja skóra źle na niego reaguje. Zdecydowanie bardziej wolę szampony Natura Siberica (póki co miałam jeden i byłam zachwycona)

      Usuń
  5. powtórzę po raz setny, że masz śliczne włosy!
    Balsam Aleppo będę musiała w końcu kupić, ale na razie musze pozużywać zapasy:)
    U mnie ostatnio najczęściej używaną maską jest Ziaja Kakaowa, ponieważ przymierzam się do jej recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*

      Myślę, że będziesz z niego zadowolona. Chyba też masz tendencję do puszenia, a on genialnie sobie z tym radzi, świetnie wygładza!

      Czekam w takim razie na recenzję, ciekawi mnie ta maska :)

      Usuń
  6. Wloski sa przesliczne- szczerze zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super włosy! a'la olivia palermo;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ahhh uwielbiam jej włosy, a jeszcze bardziej jej urodę, piękna kobieta :)

      Usuń
  8. wspaniałe włosy ! <3 Lotion przeciw wypadaniu czeka na liście do kupienia, po intensywnym denku.... :) najpierw wykończę inne wcierki i chmiel jako pułkankę :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://mammahelenki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Lotion jest rewelacyjny, szczerze polecam :)

      Usuń
  9. lepiej mieć krótsze włosy a pełne zdrowia niż długie i schorowane;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie włosy (długość) są fajne jeśli są proste i nie trzeba ich stylizować. Mam podobnie ścięte i niestety w rozpuszczonych się nie pokazuję, bo wyglądają beznadziejnie... Ale do kondycji Twoich włosów też mi daleko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje niestety nie zawsze są takie proste, lubią się też wywijać i to zazwyczaj w drugą stronę, ale nie przeszkadza mi to. Ja z kolei w ogóle nie chodzę w związanych, jedynie po domu :)

      Usuń
  11. przeżyłam szok, widząc Twoje krótkie włosy, ale i tak są piękne. zazdroszczę blasku. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój włosowy arsenał też ostatnio zmniejszył rozmiary. Jak zużyję 2 oleje, to będę mogła rozejrzeć się za jakąś nowością. Na razie czeka mnie denkowanie:)

    Również używam Alterry z bambusem i papają:) Wiem, że niektóre dziewczyny uczuliła, inne z kolei uskarżają się na przyklap, ale ja ją uwielbiam, ponieważ zwiększa objętość moich włosów:) A mam je dość mizerne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ten szampon, choć nie mogę go stosować codziennie, wtedy przesusza mi skalp. Włosy są po nim fajne, właśnie jak u Ciebie mają faktycznie większą objętość.

      Usuń
  13. Czy to są wszystkie Twoje włosowe kosmetyki obecnie posiadane? Ja swój olejek z Alterry będę dopiero testować. Dawno już go kupiłam, ale jakoś nie mogę się zabrać.


    Włosy śliczne jak zawsze. Skrócenie im posłużyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Trochę ostatnio zużyłam, a kilka wyrzuciłam bo straciły termin ważności.

      Dzięki :)

      Usuń
  14. piękne masz włosy ,pomarzyć tylko o takich

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie po ścięciu Twoje włosy odżyły :) Mnie za niedługo czeka podcięcie końcówek. Mam ten lotion i też jestem z niego bardzo zadowolona :) Działa i jest bardzo wydajny zostało mi więcej niż połowa a stosuję go od ok miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lotion jest świetny, ale podobno tylko ten przeciw wypadaniu, inne już tak dobre nie są.

      Usuń
  16. cudnie się błyszczą i aż cieszą oczy:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę w końcu wypróbować maskę Kallos Latte :)
    Chyba namówię mamę, żeby mi podesłała słoik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest droga, więc warto spróbować :) Teraz trochę o niej zapomniałam, ale od czasu do czasu sięgam i sprawuje się świetnie.

      Usuń
  18. Po tym podcieciu zrobily sie takie gladkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, choć to akurat największa zasługa kosmetyków :)

      Usuń
  19. pięknie wyglądają, nawet skrócone, co widać dobrze im zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje włosy wyglądają bardzo zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz błyszczące włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z opinią na temat odżywki Garniera Lśniące i gładkie, jest zdecydowanie słabsza od Nutri Gładki. Czemu ją wycofali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ale wielka szkoda że to zrobili :( To była dla mnie jedna z lepszych drogeryjnych odżywek.

      Usuń
  23. Wygladaja jak nowe :)
    U mnie maniactwo wlosowe od stycznia wrocilo, kobiety chyba tak juz maja ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. a jak stosujesz glicerynę? jakie zauważyłaś efekty nawilżenie czy wysuszenie? bo mnie wysuszyła albo mi się tak wydaje
    a mogłabyś mi polecić krem na mocno wysuszoną skórę niczym nie dającą się nawilżyć ani olejkiem ani bogatym kremem łuszczy się niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuję ją podczas mycia, nakładam dosłownie dwie kropelki do maski lub odżywki. Nie można przesadzić z jej ilością, bo wtedy efekt może być odwrotny i tak jak piszesz może wysuszać włosy.

      U mnie świetnie sprawdza się żurawinowy krem Apis lub rosyjski odżywczy krem na noc Baikal Herbals - te właśnie stosuję jak mam mocniej przesuszoną skórę.

      Usuń
  25. Ależ Ty masz rewelacyjne włosy. Bardzo podoba mi się Twoja pielęgnacja. Kilka pozycji mam ochotę wypróbować :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...