26.01.2013

Sigma Beauty Affiliate Program, czyli o nowej współpracy + Lawendowa Szafa

W połowie grudnia odezwała się do mnie Vincy z Sigma Beauty z propozycją współpracy, która polegać miała na dołączeniu do ich programu partnerskiego. Muszę przyznać, że początkowo miałam pewne obawy, sama nie wiem czemu, przecież to ogromne wyróżnienie dla mnie i dla mojego bloga. Chyba sama nie mogłam uwierzyć, że zostałam dostrzeżona i na siłę szukałam haczyków tej propozycji. Po dłuższej wymianie maili z przemiłą i jakże pomocną Vincy, która dzielnie odpowiadała na każdy mój mail zdecydowałam się przystać na ich propozycję. W podziękowaniu za dołączenie do programu Affiliate dostałam prezent w postaci pędzla. Wybrałam pędzel do podkładu F80, który przyszedł do mnie w zaskakująco szybkim czasie, bo już po tygodniu mam go u siebie. Jestem pod wrażeniem wykonania, wszystko jest dopracowane w każdym szczególe, a samo włosie jest niesamowicie miękkie i gęste. Paczka przyszła pięknie zapakowana, dołączona była do niej odręcznie napisana kartka oraz miniaturka cienia w kolorze Crush. 

Thank you so much Vincy and the Sigma Affiliate Team! 






Przy okazji napiszę Wam, że w mojej okolicy powstał kolejny sklep z rosyjskimi kosmetykami. Dzisiaj wybrałam się na otwarcie Lawendowej Szafy gdzie zostałam bardzo miło przywitana przez pracowników oraz Pana Zbigniewa ze sklepu Bioarp. W przyszłym tygodniu z pewnością wybiorę się na zakupy do nowego miejsca, gdzie jest możliwość zrobienia ich stacjonarnie jak i przez internet. Dzisiaj jeszcze nie udało mi się tego zrobić, bo akurat nie było tego, co planowałam kupić. Wyszłam z niespodzianką w postaci pachnącego mydełka. 


Pozdrawiam!

36 komentarzy:

  1. Sama nam chec na tdn pedzel. Mysle ze trzeba bedzie w koncu go zamowic:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz nakładać podkład pędzlem to pewnie będziesz niego zadowolona, niesamowicie miękki jest :)

      Usuń
  2. Hej, w jakim mieście mieszkasz?
    Jeśli można wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę pędzla i sklepu z rosyjskimi kosmetykami ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz dziewczyno szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy to bardzo duże wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyz jestem szczęściarą i pod samym nosem mam sklep z rosyjskimi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Duża wygoda mieć te kosmetyki u siebie, zawsze to odchodzą koszty przesyłki :)

      Usuń
  7. Gratulacje, ostatnio w jakimś filmiku instruktażowym zwróciłam uwagę na ten pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja bym chciała mieć taki sklep z rosyjskimi kosmetykami pod nosem albo chociaż w odległości 30km, gdzie bym mogła dojechać.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknij na stronę Bioarp, tam jest mapka z miejscami gdzie można te kosmetyki nabyć. Może akurat masz coś w swojej okolicy i jeszcze o tym nie wiesz :)

      Usuń
  9. ten pędzel mi bardzo przypomina mojego Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzisiaj się wybierałam do LSz bo mam blisko ale choroba pokomplikowała mi plany, super że będę miała możliwość zakupu takich pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powrotu do zdrowia życzę! A zakupy jeszcze nadrobimy :D

      Usuń
  11. właśnie szukam pędzla do podkładu, sigma mi się marzy, czekam na recenzję! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie za jakiś czas się pojawi. Póki co raz użyłam i jakiegoś wow nie było ;) Chyba po prostu wolę nakładać podkład palcami, pędzlem muszę się dłużej napracować. Wypróbuję go z różnymi podkładami.

      Usuń
  12. Ja też dostałam F80 i jestem z niego strasznie zadowolona jak na razie ;) Oby i Tobie służył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też liczę, że tak będzie choć pierwsze wrażenia po użyciu jakoś bardzo pozytywne nie były ;) Chyba zbyt duże oczekiwania miałam. Potestujemy i zobaczymy :)

      Usuń
  13. marzy mi się ten pędzel!
    mam blendig brush'a e25 z sigmy i jest rewelacyjny!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że te pędzle są takie drogie ;)

      Usuń
  14. pędzel super, marzy mi się nowy do podkładu...

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam stacjonarny dostęp do rosyjskich kosmetyków i powiem, że to wspaniałe. Mogę dokupić coś, co mi się skończy nie płacąc za przesyłkę :)

    Pędzel prezentuje się świetnie :)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :D Żałuję tylko, że nie mam dostępu do Natura Siberica, wypróbowałabym kolejny szampon.

      Dzięki :)

      Usuń
  16. Od dłuższego czasu czaje się na zakup nowych pędzli. Chyba powoli zacznę uzupełniać braki w kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tańszych pędzli bardzo lubię zestaw Sunshade Minerals, są równie miękkie i dobre jakościowo co Sigma. Nie widzę jakiejś większej różnicy w nakładaniu podkładu, a różnica w cenie jest kolosalna. Tamte służą mi nienagannie jakoś od lipca, tyle razy prane nadal wyglądają jak nowe.

      Usuń
  17. Mam ten pędzel jest świetny ;) Gratuluję współpracy bo te pędzle są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna współpraca, pędzel wygląda bardzo poręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemnie leży w dłoni, fajnie się nim operuje.

      Usuń
  19. marzy mi się taki pędzel, pozazdrościć :) bardzo przyjemny blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle dobrego słyszałam o tych pędzlach :) Oby Ci służył!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...