29.01.2013

Nowości lumpeksowe i rosyjskie

Dzisiaj znowu wybrałam się do ulubionego lumpeksu. Powoli wchodzą już lżejsze, wiosenne ubrania. Dostawa była ogromna i dość nisko wyceniona. Udało mi się kupić kilka rzeczy. Zakupy zaliczam do udanych!

Spódnica Tammy 15 zł



Bluzka Atmosphere 11 zł 



Legginsy Yd 9 zł


Legginsy Atmosphere 8 zł 


Spodnie Denim Co 10 zł



Przy okazji zaszłam do sklepu z rosyjskimi kosmetykami. Skusiłam się na zakup szamponu Love2mix  z ekstraktem  z organicznej pomarańczy i papryczki chili oraz balsamu marokańskiego Planeta Organica z olejem arganowym i czarną miętą. Jestem szalenie ciekawa tych dwóch produktów. Jako gratis dostałam urocze mini mydełko. 



Pozdrawiam!

79 komentarzy:

  1. Świetne łupy, jak zwykle zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry lumpeks, bo ciuchy naprawdę przednie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dzień dostawy można wyłapać świetne ciuchy. Zawsze chodzę na samo otwarcie :)

      Usuń
  3. wow te legginsy biało czarne z szarymi elementami genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne łupy mi nigdy nie udaje się znaleźć takich perełek ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. legginsy w norweski wzorek ostatnio strasznie za mną chodzą, a te rurki też śliczne i niezniszczone, niezły masz ten lumpek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną też długo chodziły i w końcu się udało :) Ciężko tylko będzie je z czymś zestawić.

      Usuń
  6. spódniczka, legginsy, spodnie♥ weź no, nie lubię Cię! :p :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczka i bluzeczka są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sama nie wiem czego Ci najbardziej zazdroszczę! wszystko wspaniałe *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Łupy wow ♥ Ale tych kosmetyków jestem baaaardzo ciekawa :D Będziesz testować jakoś niedługo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jasne, nie wytrzymałabym żeby nie użyć. Pewnie jutro pierwsze testy :D

      Usuń
  10. ja chyba zaraz się przejdę popatrzę co tam zostało, rano nie miałam siły żeby się wybrać :) bardzo podoba mi się bluzka i legginsy. a powiedz, jak ceny w LSZ? możliwe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jeszcze było coś ciekawego, bo dostawa dzisiaj była naprawdę spora. Ciężko było oglądać, bo wszystko na kupie wisiało.

      Ceny możliwe, takie same jak na stronie. Szkoda tylko, że balsamy na propolisach nie są tańsze, w Kalinie można je kupić za około 10 zł mniej niż tutaj.

      Usuń
  11. WOW..lgdzie takiego lumpka można znależć?

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Muszę tylko wykombinować coś pod nią, bo przód jest prześwitujący. Chyba nie wypada świecić stanikiem :P

      Usuń
  13. Legginsy ♥ szkoda że ja się dzisiaj do niego nie wybrałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzimy do tego samego lumpeksu? Nie wiedziałam :D

      Usuń
  14. Zazdroszczę legginsów! Ostatnio w nich żyję :)

    Mój rosyjski język ukochany! Jak dobrze zobaczyć znajome bukwy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną długo chodziły takie skandynawskie, nawet myślałam żeby na all zamówić, a tu proszę dzisiaj udało się takie znaleźć.

      Ja niestety nic pa ruski ni panimaju :P

      Usuń
  15. Zaniemówiłam z wrażenia. Tak świetnych rzeczy z lumpeksu jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobne spodnie te beżowe z Orsay'a :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie lubią tego typu spodnie, fajnie wyglądają niemal w każdym zestawieniu.

      Usuń
  17. spódniczka <3 I ciekawa jestem tych rosyjskich cudów- bede czekac na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Na pewno niedługo się pojawi. Mam nadzieję, że się sprawdzą :)

      Usuń
  18. Gdzie są takie lumpeksy?? Ja się pytam gdzie- co nie zerknę masz rewelacyjne te ciuszki- normalnie aż bym wlazła w ekran i je zabrała:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) Zazwyczaj w mniejszych miastach są lepsze lumpeksy, tak to niestety już jest. Ja chodzę zawsze do jednego, inne w okolicy nie są tak ciekawe jak ten.

      Usuń
  19. U mnie takich nie ma :( te legginsy wzorzyste są mega, też takie chce :D
    Bluzka niebieska cudna, spódniczka jest urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Legginsy są genialne - zarówno te fioletowe, jak i te we wzorki! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Te fioletowe są bordowe, aparat trochę przekłamał ich kolor :)

      Usuń
  21. Chciałabym umieć znaleźć takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też myślałam, że nie umiem kupować w lumpeksach. Ważne żeby iść w dzień dostawy, bo wtedy jest szansa na znalezienie fajnych ciuchów i dokładne przeglądanie wieszaków.

      Usuń
  22. Trzeba przyznać, że te zakupy bardzo Ci się udały. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten Lumpeks to kopalnia skarbów!Tak ładnych rzeczy z lumpeksu jeszcze nie widziałam:)Ale masz szczęście,że masz w pobliżu taki skarb;)Pozdrawiam:)
    Sandra

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne rzeczy z sh!



    Zapraszam do mnie :)



    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne ciuszki :) Co do szamponu to bardzo go polecam :) Chwaliłam go nawet u siebie :D Mam nadzieję, że u Ciebie też się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajne zdobycze :)


    zapraszam :)
    http://nikusia1702.blogspot.com/
    możesz w komentarzu krótko opisać jak twój styl się zmieniał ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. bluzka swietna
    leeginsy nie moj styl i fason

    ja dzis bylam w moim ulubionym lumpeksie ale za kilo bylo az 35 zł a rzeczy mega fajne i nowiutkie torebki ale troche mi sie widzialo drogo a rzeczy mialam upatrzonych sporo wiec ladnie bym zaplacila

    jutro jest za 20zł za kilko wiec moze cos z moich perelek zostanie :))0

    pozdrawi

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się ta pierwsza spódnica :) sama chętnie bym taką kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale świetna spódniczka :) Super łupy jak zawsze! Chciałam ten szampon, ale na Kalinie wykupiony :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zakupy! Normalnie jakbyś była w H&M a nie w lumpeksie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana, jak Ci się sprawują te buty z futerkiem, które kupiłaś na Allegro? Pytam, bo na wiosnę chciałabym sobie sprawić od nich jakieś buty, a nie wiem, czy warto...
    Pozdrawiam i jak zwykle zazdroszczę świetnych łupów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czyli działa ten sklep? Bo ostatnio jak byłam w hurtowni to mówili własnie, że niedługo otworzą :) Mam ten balsam moroccan - piekny zapach, długo utrzymuje sie na włosach, ale moje puszy troche za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  33. lupy z lumpa WOW.wszytsko bym brala

    OdpowiedzUsuń
  34. O mamusiu ale śliczność <3

    OdpowiedzUsuń
  35. jeeeej leginsy z tym ala norweskim wzorem są boskie :D strasznie mi się podobają- mam rajstopy z trochę podobnym wzorem-uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  36. jeeju aż się nie chce wierzyć, że takie ładne rzeczy są w secondhandach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne zakupy :)
    szkoda, że w Warszawie SH są tak drogie, że czasem bardziej opłaca się robić zakupy w sieciówkach w galeriach handlowych :/

    OdpowiedzUsuń
  38. Spódniczka i pierwsze legginsy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  39. genialne lupy szczegolnie spodniczka i legginsy:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta spódniczka Tammy prezentuje się rewelacyjnie:) Lubię takie kwiatowo-łąkowe motywy:) Nie mogę doczekać się wiosny, ponieważ mam spory zbiór takich cienkich spódnic, które chętnie zakładam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Produkty do włosów zapowiadają się obiecująco. Pewnie pachną pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  42. bluzeczka z Atmo mnie urzekła, śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  43. cudowne fioletowe legginsy z atmo. !! takie lumpy sa kopalnia skarbów.
    Masz naprawdę ciekawe wpisy, bloga dodaje do ulubionych i zapraszam do siebie http://iviode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. ty to zawsze upolujesz świetne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...