21.12.2012

Świąteczne paczki od Rossmanna i Annabelle Minerals

Rossmann po raz kolejny zrobił przemiłą niespodziankę i obdarował blogerki świątecznymi paczkami wypełnionymi po brzegi kosmetykami do testowania. W paczce znalazły się również pierniki z logo Rossmanna, które niestety nie przetrwały transportu, a może to i dobrze, przynajmniej z czystym sumieniem mogłam je skonsumować, są przepyszne! Dostałam również świąteczne życzenia od pani Elizy i Moniki, za co serdecznie dziękuję :) 


Isana żel  pod prysznic Żurawina i Biała Herbata: to wzbogacony ekstraktami z żurawin i białej herbaty, limitowany zimowy żel pod prysznic. Zawarty w produkcie pielęgnujący kompleks pomaga nawilżyć skórę, zapobiegając tym samym jej przesuszeniu. Kosmetyk ma  subtelny owocowy zapach, który sprawia, że codzienny prysznic stanie się prawdziwą przyjemnością. Żel nie zastąpi odżywczo-regeneracyjnego działania masła czy mleczka do ciała, jednakże jego regularne stosowanie sprawi, że skóra nabierze miękkości i sprężystości. Kosmetyk nie zawiera parabenów.

Cena: 3,99 zł/ 300 ml


Wellness&Beauty masło do ciała Mandarynka i Jogurt: masło sprawdzi się szczególnie przy pielęgnacji skóry suchej i zniszczonej. Jego intensywnie owocowy zapach z pewnością przypadnie do gustu osobom lubiącym ciekawe i wyraziste nuty. Odżywcze masło Shea oraz cenny olejek Jojoba koją zniszczoną skórę i intensywnie nawilżają naskórek, chroniąc go przed nadmiernym wysuszeniem. Natomiast  pielęgnująca witamina E i gliceryna dodatkowo go nawilżają.


Cena: 10,29 zł/ 200 ml


Fusswohl rozświetlający lotion do nóg: ten delikatnie nabłyszczający kosmetyk, przyda się nie tylko na wielkie sylwestrowo-karnawałowe wyjścia. Dzięki zawartości odżywczych składników sprawdzi się również przy codziennej pielęgnacji nóg. Formuła kosmetyku zawierająca olej z orzechów makadamia i masło Shea pomoże utrzymać odpowiednie nawilżenie oraz sprawi, że skóra stanie się delikatna i bardziej sprężysta. Natomiast ekstrakt z jedwabiu nada skórze subtelnego blasku. Kosmetyk szybko się wchłania nie pozostawiając na nogach tłustej warstwy, a dodatkowo ma delikatny, jaśminowo-waniliowy zapach.


Cena: 7,79 zł/ 125 ml


Wellness&Beauty peeling Algi i Minerały Morskie: dzięki wyjątkowo drobnym kryształkom soli peeling skutecznie oczyszcza skórę, usuwając wszelkie zanieczyszczenia i martwy naskórek. Zawarty w produkcie olejek z migdałów odżywia skórę sprawiając, że staje się aksamitnie gładka. Peeling może się przydać do wykonania odprężającego masażu całego ciała, który jednocześnie poprawi krążenie i wygładzi skórę. Doskonale nadaje się na zimowy czas, kiedy to możemy pozwolić sobie na nieco mocniejsze złuszczanie naskórka, niż w lecie, gdy jest to równoznaczne z usuwaniem nawet nieznacznej opalenizny.


Cena: 13,99 zł/ 300 g


Saszetka zapachowa 




Świąteczną niespodzianką była dla mnie przesyłka od Annabelle Minerals zawierająca trzy próbki róży w odcieniu Nude, Honey, Romantic oraz kartkę z życzeniami. Bardzo dziękuję :) 


Pozdrawiam!

39 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nawet bardzo :) Świetna paczka, jestem pod wrażeniem!

      Usuń
  2. zawartość paczki od Rossmanna bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł miał Rossmann :) Pierniczki wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak też smakowały :P choć bardzo twarde były, musiałam moczyć w herbacie żeby pozostać z całym uzębieniem :P

      Usuń
  4. Nie ma to jak przyjemne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  5. dostałam te same paczuchy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten żel Isany wygląda kusząco. Zapach pewnie ładny :)
    No i niedrogi produkt.

    Jest co testować!

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem tego masełka do ciała :) uwielbiam mandarynki-więc pewnie zapach by mnie urzekł.

    ps. zapraszam na rozdanie do mnie -> http://kasiuleczkabiedroneczka.blogspot.nl/2012/12/swiateczno-noworoczne-rozdanie-u-kasi.html?showComment=1356099779641#c8017236238969538409

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie pachnie, ale czy do końca mandarynką hmm mi on jakąś gumą balonową pachnie :D

      Usuń
  8. a ja dalej nie umiem przekonać się do konturowania twarzy, wydaje mi się, że jeszcze bardziej będzie to podkreślało moje niedoskonałości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz źle dobrany kolor różu, bronzera? Najlepiej te o matowym wykończeniu, bo wszelkie rozświetlające, satynowe mogą podkreślać niedoskonałości.

      Usuń
  9. Ten żel z Isany musi pięknie pachnieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Annabelle Minerals mam róż w odcieniu Sunset i jestem nim zachwycona ;) Kolor bardzo naturalny, nie ściera się przez cały dzień i bardzo przyjemnie rozciera na skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie Sunrise? Też go mam i jestem oczarowana, jeden z ulubionych róży.

      Usuń
  11. A to miła niespodzianka :) A raczej 2 niespodzianki :D Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta paczka z Rossmanna skutecznie poprawiła mój humor, ja już zjadłam 1,5 piernika :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Pyszne są, tylko pieruńsko twarde :P

      Usuń
  13. gratuluję, ja również dostałam, czerwone pudełko jest piękne i zrobiło mi ogromną radość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mi też pudełko i jego zawartość sprawiły niesamowitą radość :) Bardzo miły gest ze strony Rossmanna.

      Usuń
  14. Różu Nude z AM mam już drugi słoiczek i kocham go miłością bezwarunkową:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten żel przede wszystkim za zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę tych Rossmanowych paczek, świetna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miły upominek :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten żel pod prysznic :) Przyjemniaczek!

    OdpowiedzUsuń
  19. Niespodziankę? To skąd Rossman miał Wasze adresy?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...