27.12.2012

Poświąteczny wpis zdjęciowy

Dzisiaj przygotowałam dla Was poświąteczną fotorelację. Mam nadzieję, że spędziłyście ten czas w przyjaznej, rodzinnej atmosferze. U mnie święta zleciały szybko, ale intensywnie. Częściowo spędziłam je w domu, a częściowo u chłopaka. Nie czuję przejedzenia, choć świątecznych smakołyków nie brakowało. Wszystko jednak było z umiarem i w granicach rozsądku. 

Nasza choinka to zbiór wszystkich bombek, jeszcze tych z czasów dzieciństwa. 





Pyszne mamine wypieki, wśród których znalazły się: przekładany piernik, szarlotka po królewsku, sernik z rosą, rafaello i 3bit. Mniam! 


I jeden ze świątecznych makijaży.

Użyte kosmetyki:
Podkład Revlon Colorstay 180 Sand Beige
Odrobina korektora Miss Sporty Liquid Concealer 001 Light
Puder ryżowy Mariza
Bronzer Debby 02
Cienie Sleek Au Naturel
Kredka Miss Sporty Eye Pencil 02
Tusz Lovely Spectacular Me
Paletka do brwi Essence
Odrobina pomadki Celia Witaminowa 1
Błyszczyk Golden Rose Shimmer Gloss Lipgloss 61



Pozdrawiam! 

73 komentarze:

  1. Mniam, jakie wypieki! *.*
    Bańki cudowne- dawniej moja choinka też była taką mozaiką. Teraz niestety mamy jedynie małą choineczkę, na której mieści się ledwo kilka aniołków. Poza tym sporo baniek nam się rozbiło, kiedy x lat temu choinka nam się przewróciła xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam choinkę przewróciły trzy koty, które z lubością na nią wskakiwały. Choinka wtedy z lubością spadała, a bombki z lubością się tłukły. Witajcie w świecie kotów i choinek. :D

      Piękne zdjęcia i piękna choinka! Ja w Wigilię o północy ubierałam babci choinkę. Trzymałam bombki, które kupował mój dziadek, bombki, które wieszały na choinkach moja mama z siostrą jeszcze jak były małe.. :)

      Usuń
    2. Hehe u mnie kiedyś tata wiązał choinkę do karnisza, chyba bał się że z siostrą ją przewrócimy przy okazji wyjadania z niej cukierków :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ojj tak :D Do dzisiaj jeszcze je podjadam :)

      Usuń
  3. choinka przepiękna, bogato zdobiona i kolorowa. u nas także wieszamy bombki stare jak świat :D
    a ten efekt bokeh cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Stare bombki mają swój klimat :)

      Usuń
  4. po tych świętach i objadaniu juz nawet wypieki nie powodują u mnie wzmożonej ślinki choc wyglądają smakowicie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe tak to już jest ;) Pewnie za parę dni zmieniłabyś zdanie :)

      Usuń
  5. u mnie na święta też na choince są wszystkie bombki nawet te stare ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem fanką twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale narobiłaś smaku tymi fotkami z ciastem *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja coś nie mogę przekonać się do choinek. Od kiedy tylko pamiętam, to ich nie lubiłam... Za to do ciast mnie namawiać nie trzeba:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja choinki bardzo lubię, a zwłaszcza wgapiać się w zapalone światełka, jakoś mnie to relaksuje.

      Usuń
  9. Piękny makijaż :)
    Ciasta wyglądają pysznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas sernik nie doczekał rosy, został całkowicie pochłonięty raz dwa :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Szalona choinka mnie powaliła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciasta wyglądają bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Choinka prezentuję się wspaniale. A Ty pięknie wyglądasz, bardzo Ci do twarzy z czerwienią na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie w domu też wiesza się różne bombki, nawet z czasów dzieciństwa mojej mamy ;) moim zdaniem takie kolorowe wyglądają o wiele ładniej niż w ozdobach w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś pewnie też będę miała choinkę w jednym kolorze, ale póki co w domu rodzinnym nie zamierzamy zmieniać bombek, te nam się podobają :) Zdecydowanie mają swój klimat, przypominają nam czasy dzieciństwa :)

      Usuń
  15. Piękne zdjęcia, bardzo klimatycznie :)). A makijaż niezwykle Ci pasuje :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bombka z kotami urzekła mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perełka :D Też ją uwielbiam. Mam jeszcze świetne bombki w kształcie bałwanów, zapomniałam je sfotografować.

      Usuń
  17. piękna choinka :) u mnie w rodzinnym domu też jest masa przeróżnych bombek, pamiętających dawne czasy (niektóre są starsze ode mnie!) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To identycznie jak u mnie, pewnie większość z nich jest starsza ode mnie. Odkąd pamiętam te bombki były u nas, tylko choinki się zmieniały :P

      Usuń
  18. Piernik, mniammmm mój ulubieniec :)) Piękna choinka i śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Też uwielbiam piernik pod każdą postacią, mniam!

      Usuń
  19. Mmniam ! :)
    + świetny błyszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna, kolorowa choinka :) ładnie Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna choinka,piękne bombki,piękna Ty i cudna koronkowa bluzka/sukienka?;-)Ostatnio uwielbiam koronki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* To bluzka z H&M, ma już kilka lat :) Ja też strasznie lubię wszystko co koronkowe :)

      Usuń
  22. hehe zdjęcie bombki, w której odbijasz się z aparatem wymiata! choinka też pięknie, bogato ozdobiona, szkoda, że już po świętach i niebawem trzeba będzie je rozebrać...

    ps. zapraszam na rozdanie u mnie http://kasiuleczkabiedroneczka.blogspot.nl/2012/12/swiateczno-noworoczne-rozdanie-u-kasi.html będzie mi bardzo miło jak weźmiesz w nim udział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Pewnie jeszcze z miesiąc postoi, jakoś koło lutego zawsze rozbieramy.

      Usuń
  23. zjadłabym tego piernika przekładanego

    OdpowiedzUsuń
  24. wow na choince wiele ciekawych bombeczek mozna znaleść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, niektóre z tych starych są genialne :)

      Usuń
  25. Na stole same pyszności. ;)
    Świetnie wyglądasz w takim świątecznym wydaniu. Wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Tobie też wszystkiego co najlepsze :*

      Usuń
  26. Ale ty jesteś piękna!!! Makijaż perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile wypieków :) A takie choinki z duszą są najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  28. Odbicie w bombce <3 HAHAH wspaniałe

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...