09.12.2012

Pierwsza rocznica bloga - małe podsumowanie

Właśnie dzisiaj mija równy rok od założenia bloga, od pojawienia się pierwszego wpisu na nim. Długo zastanawiałam się nad dołączeniem do blogosfery, nie wiedziałam czy się tutaj odnajdę, czy w ogóle ktoś będzie chciał mnie czytać, czy nie zabraknie mi pomysłów. Ostateczna decyzja przyszła dość spontanicznie. Pierwszym postem jaki opublikowałam był post dotyczący mojej włosowej historii, który według statystyk cieszy się dużym zainteresowaniem. 

Odkąd pamiętam interesuję się tematyką urodową, blog jest dla mnie pasją i cieszę się, że mogę dzielić się nią z Wami. Nie chodzi tylko o sprawy związane z urodą, ale też fotografią i modą. Pisanie sprawia mi radość, z pewnością nie robię tego z obowiązku. Mam nadzieję, że nigdy nie przyjdzie kryzys i myśl o zaprzestaniu pisania. Pierwszy rok wspominam bardzo pozytywnie, poznałam tu mnóstwo wspaniałych osób, póki co tylko wirtualnie, ale mam nadzieję, że kiedyś to się zmieni. Cieszę się, że jesteście, że komentujecie, bardzo to doceniam. Każdy Wasz komentarz czytam, na większość staram się odpisywać. Dostaję od Was mnóstwo komplementów, za co serdecznie dziękuję. Zdarzają się też słowa krytyki, jeśli jest ona konstruktywna przyjmuję ją z pokorą. Mam nadzieję, że kolejny rok z Wami przyniesie jeszcze więcej niespodzianek i wyzwań. 

Może nie są to okulary z Firmoo, ale te z PS też są niczego sobie :)

Trochę statystyk


W ciągu roku zamieściłam 198 postów, zanotowałam 937 obserwatorów, pojawiło się 6723 komentarzy, 124 osoby polubiło mój profil na fb

Najczęściej odwiedzanymi wpisami były:

Najczęściej wyszukiwane słowa kluczowe:
1. Laminowanie włosów
2. Beautyhairandfashion 
3. Lumpeksowe zdobycze
4. Dtangler
5. Gładkie włosy 


Jeszcze raz dziękuję za to że jesteście, że czytacie, obserwujecie, komentujecie. Przy okazji dziękuję wszystkim firmom za podjęte współprace.   


Pozdrawiam!

86 komentarzy:

  1. Kochana, imponujący wynik, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę równie udanych kolejnych rocznic i dziękuję, bo czytam, lubię i czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych kolejnych lat blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Twój blog, wpisy lumpeksowe jak i kosmetyczne :D

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. imponujące osiągnięcia, oby tak dalej Piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow gratulacje! I oczywiście życzę jeszcze wielu, wielu lat w blogosferze ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! :) Na pewno z miesiąca na miesiąc będziesz miała nowych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Dzisiaj już 5 nowych osób przyszło, miło :)

      Usuń
  8. gratuluję tak imponujących wyników. naprawdę sobie zasłużyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super, świetne wyniki, gratuluję, oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!:* Mam cichutką nadzieję, że mi też uda się kiedyś osiągnąć taki wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale z Ciebie piękna Pani Mikolajowa:) gratuluję owocnego roku, moja rocznica też sie zbliża, ah, jak to leci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Twoja rocznica z tego co widziałam 21 grudnia, więc też niebawem :D

      Usuń
  12. Gratuluję i życzę kolejnych lat na blogspocie :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i powodzenia w dalszym blogowaniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super statystyki, ale i tak są za małe jak na poziom bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Trzeba się cieszyć z tego co jest :) Pewnie byłoby więcej gdybym robiła konkursy na losowanie, wtedy najwięcej chętnych do obserwowania przychodzi ;)

      Usuń
  15. Super :) Wszystkiego dobrego i dalszego owocnego blogowania :) Uwielbiam tu zaglądać. Idealnie wpisujesz się w moje poczucie estetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Lejesz miód na moje serce kochana :D

      Usuń
  16. życzę kolejnego udanego roku! :*
    świetny wynik jak na rok blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdeczne gratulacje i wszystkiego najnajlepszego! :*
    (Świetne zdjęcie. :D Gdzie jest taka opcja w ps? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Gotowej opcji nie ma, wystarczy nałożyć warstwę z okularami, które można znaleźć w google (Wayfarer glasses psd) odpowiednio je dopasować i gotowe :)

      Usuń
  18. gratuluję i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych lat i wiele radości z blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję.

    I dziękuje, że jesteś i kusisz różnymi kosmetycznymi specjałami;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  22. super! gratulacje tak ogromnej ilości obserwujących i wyświetleń :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę kolejnych, równie owocnych lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. moje gratulacje :) i teraz czekamy na 2 roczek :d

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluje serdecznie...nic dziwnego ze obserwatorow przybywa i firmy ustawiaja sie w kolejce do wspolpracy...bardzo fajnie prowadzony blog:)
    wlasnie dolacza 941 obserwator:)
    pozdrawiam i zycze powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciesze się, że jesteś i piszesz dla nas :*

    Gratulacje i trzymam kciuki za każdy kolejny miesiąc.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana, serdecznie Tobie gratuluję i życzę kolejnych tak udanych lat z blogiem! :-))

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje i życzę kolejnych lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolejnych rocznic i coraz to nowszych inspiracji na posty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. to ja dołączam do grona obserwatorów;) bo bardzo miło tu u Ciebie;))
    świetnie piszesz i życzę kolejnych lat blogowania:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję i życzę kolejnych pięknych lat z nami :))!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super blog:) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nadrabiam poweekedowe zaległości - gratuluję pierwszego roku :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...