17.12.2012

Lżejsza o 10 cm, czyli o nieplanowym obcięciu włosów

Te z Was, które śledzą mój blogowy profil na fb wiedzą, że zdecydowałam się na dość drastyczne skrócenie włosów. Decyzja przyszła spontanicznie i mimo, że nie była planowana to jestem z niej zadowolona. Dobrze czuję się w krótszych włosach, jednak nigdy nie zrezygnowałabym z długich. Także to tylko chwilowa zmiana wyglądu. Włosy rosną mi dość szybko, więc zanim się obejrzę a będą poprzedniej długości. Na zimę z taką długością będzie mi po prostu wygodniej, będą szybciej schły. Przez zmiany temperatur włosy zaczęły się buntować, były przesuszone, puszyły się, brakowało im też gęstości na końcach. Teraz wyglądają zdrowiej i wydaje się że jest ich więcej. 


Przy okazji napiszę Wam, że grudzień jak i listopad to miesiące pod znakiem rosyjskich kosmetyków. Najczęściej stosowanym szamponem był szampon regenerujący Baikal Herbals, który spisuje się bardzo dobrze, ale przy codziennym stosowaniu skóra głowy zaczęła się nieco buntować. Najchętniej używanym balsamem był odżywczy Aleppo [recenzja], który jak wiecie uwielbiam i już planuję zakup innych produktów Planeta Organica. Poza tym nadal wcieram niezawodny lotion przeciw wypadaniu z serii Receptury Babuszki Agafii [recenzja]. Nowością jest dla mnie maska Ruska Bania z miodem i leśnymi jagodami. Póki co nie mam jeszcze wyrobionego zdania na jej temat. Z drogeryjnych kosmetyków często sięgam po maskę Joanny z miodem i cytryną [recenzja] oraz Ziaję do włosów niesfornych. Raz lub dwa razy w tygodniu staram się nakładać olej łopianowy z drzewem herbacianym Nevskaya Korona [recenzja] lub Amlę Dabur [recenzja]. 

Zdjęcie z ręki z zaskoczenia być musi :)

Pozdrawiam! 

48 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci w tej długości! Moim zdaniem zmiana zdecydowanie na plus, fryzura nabrała większego charakteru! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mi też póki co się podoba, dobrze czuję się w tej długości.

      Usuń
  2. Jesteś bardzo ładną dziewczyną, ale głos zupełnie do Ciebie nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm niezbyt rozumiem. Proszę w takim razie składać reklamację gdzieś wyżej :D

      Usuń
  3. Czasami przydaje się taka zmiana żeby odetchnąć, skoro włosy szybko Ci rosną, to nie ma problemu - ja niestety mam gorzej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze myślą nad delikatną zmianą koloru, niestety coraz więcej siwych włosów zaczyna się pojawiać :(

      Usuń
  4. Kochana, to bardzo odważny krok, ale opłaciło się - włosy odżyją, a Ty wyglądasz przepięknie :)! Wow, nie mogę się napatrzyć na Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne masz włosy:) Chciałabym tak wygladać na zdjęciu z zaskoczenia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To że z zaskoczenia to troszkę z przymrużeniem oka :P

      Usuń
  6. Ja też raz na jakiś czas odczuwam potrzebę porządnego cięcia końcówek :) Ostatnio zdecydowałam się również na jakieś 10cm tuż po wakacjach. Teraz już tylko kosmetycznie przycięłam 2-3 cm :)

    Ślicznie wyglądasz na tym zdjęciu "z zaskoczenia" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka zmiana czasami dobrze robi, niby nic a jednak czujemy się lepiej ;) Już nie mogłam patrzeć na te cienkie końcówki, teraz wydaje się że jest ich bardzo dużo.

      Dzięki :)

      Usuń
  7. mmmm cudownie :) zazdroszczę odwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają na zdrowsze, podobają mi się.:) I tak jak pisałam na FB - pięknota! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podobno spontaniczne decyzje są najlepsze. Bardzo ładnie wyglądasz w tej długości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, chociaż miały być trochę dłuższe, mamę poniosła wyobraźnia :) Dzięki :)

      Usuń
  10. Gratuluję odwagi ;) Mnie też kusi, żeby podciąć, ale z drugiej strony zapuszczam i niby nie są jeszcze w takim opłakanym stanie, więc póki się wstrzymam.
    Ślicznie wyglądasz i oczywiście nie mogę się napatrzeć na kolor ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mi też trochę było szkoda, ale z drugiej strony po co zapuszczać włosy jak końcówki wyglądały tak słabo. Teraz nabrały fajnej gęstości. Jak nie masz zniszczonych czy cienkich na końcach to pewnie nie ma sensu podcinać :)

      Usuń
  11. Wyglądasz uroczo :)Skoro szybko włosy Ci rosną, to do wiosny ponownie będziesz miała pewnie swoją dawną długość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też powinnam obciąć, ale nie chcę bo będę mieć za krótkie i tak je przetrzymuje. ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Słuszna decyzja - teraz wyglądają świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. włosy wyglądają na dwa razy gęstsze! chyba też przejdę się do fryzjera:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zawsze szkoda pieniędzy na fryzjera skoro podcinam na prosto. Mama się tym zajmuje :)

      Usuń
  15. Pięknie!!! Dobra decyzja. Ja swoje wczoraj podcięłam jeszcze o 5-6cm, więc jest już w sumie 20cm od lata i nie wiem czy jeszcze ich nie skrócę. Są teraz podobnej długości do Twoich. :) Ale niestety nie wyglądają na tak gęste jak Twoje. Szkoda mi ich, jednak nie miałam innego wyjścia przez wypadanie. Lepiej mieć krótsze, niż jeden cieniutki strączek do talii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Widziałam właśnie zdjęcia, wyglądają świetnie!

      Usuń
  16. Patrzę na 1 zdjęcie i myślę? Cóż ona zrobiła?! Patrzę na 2 i jestem zachwycona! Wyglądasz zabójczo w takiej długości! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie się układają :) Bardzo ładnie Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Czasami niestety wywijają się w drugą stronę, co widać na pierwszym zdjęciu, wolałabym odwrotnie :P

      Usuń
  18. I tak pieknie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz wydają się megagrube, ale trochę szkoda i tak, że obcięłaś :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no trochę szkoda, ale szybko odrosną :) Jakoś nie mam parcia na bardzo długie włosy, bardziej zależy mi żeby wyglądały zdrowo i miały ładną objętość. Przy wcześniejszej długości strasznie zbijały się w strąki.

      Usuń
  20. Wow! Faktycznie sporo skróciłaś :) Brawo za odwagę! Włosy wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie ale jak spojrzałam na inne zdjęcie Twoich włosów to aż mnie zabolało że ciachnełas:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tam przecież odrosną :) Wyjdzie im to na dobre :)

      Usuń
  22. Chciałabym żeby moje włosy już tak wyglądały :)Twoje są takie gęste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają tak, bo są puszyste ale gęste to one raczej nie są :)

      Usuń
  23. Fajnie, bo mniej suszenia. Ale z drugiej strony nie umiem chodzić w długości tak trochę za ramiona, bo włosy latają pomiędzy przodem a tyłem.

    Ja muszę podciąc też z 10 cm, ale to pewnie w Styczniu, bo teraz to się mogę nie dopchać, bo każdy się upiększa na święta czy Sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie Ci w takiej długości :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...