18.12.2012

Lumpeksowo

Dzisiaj po raz kolejny wybrałam się na dostawę do lumpeksu. Niestety była dość kiepska i wyjątkowo mała. Zgarnęłam dwie rzeczy i szybko uciekłam do domu.

Często pytacie mnie jak kupować w ciuchlandach, jak udaje mi się znaleźć takie ubrania, czy mam na to jakiś sposób. Zachęcam Was do obejrzenia filmiku loveandgreatshoes. Od siebie dodam, że całym sekretem jest chodzenie na otwarcie w dzień dostawy. Wtedy jest największe prawdopodobieństwo, że uda nam się znaleźć coś naprawdę fajnego. Staram się w miarę dokładnie przeglądać wieszaki, nie szukam po wzorze czy kolorze, ani nie idę z myślą kupienia czegoś konkretnego, na ogół kupuję to co mi się po prostu podoba. Szczupłym osobom polecam też przeglądanie ubrań na dziale dziecięcym., większość spodni i legginsów mam właśnie stamtąd. Zerknijcie na forum wizaż na dział modowy, tam dziewczyny polecają lumpeksy warte uwagi. 

Sweter Next 10 zł 


Marynarka dresowa New Look 8 zł (nowa 175 zł)


Pozdrawiam! 

36 komentarzy:

  1. Najgorsze są lumpeksy z fajnymi ubraniami za kosmiczne ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj tak! ostatnio znalazłam w takim fajną koszulę z H&M za 40zł, nie wzięłam bo taka cena w sh to "lekka" przesada!

      Usuń
  2. Też udaje mi się znaleźć świetne ciuchy w takich sklepach, ale często nie na moją figurę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ostatnio udało się znaleźć w lumpeksie sweter Marks&Spencer za dwadzieścia złotych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego w moim SH nie ma takich fajnych rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ale łupy!
    ta marynarka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, jak chce się coś kupić wyjątkowego i oryginalnego to trzeba iść w dzień dostawy i czasem odczekać te pół godziny w dłuuuugiej kolejce. Ja to jednak uwielbiam, dla adrenaliny i oczywiście fajnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piekny sweterek a marynarka świetnie leży:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajna marynarka! Super w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech...wczoraj przeszperałam dwa lumpeksy i niestety wyszłam z niczym... Jakoś chyba słabo szukam ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. sweterek jest fajny :)) słodkie te kuleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ta znowu coś wynalazła :D. Podoba mi się ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwyciłam się sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek jest uroczy :) Masz rękę do wyszukiwania super rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja dzisiaj wreszcie przypadkiem zaszłam do lumpa i zgarnęłam 3 sweterki po dyszkę, chyba też się wciągnę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdobycze! Największą uwagę zwrócił jednak sweterek :) Mój ulubiony lumpeks jest niestety w remoncie i nie mam gdzie teraz buszować :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam kilka takich perełek! Kupiłam sukienkę Dolce&Gabanna za 20 zł, Timbalandy za jakieś 16 zl i bluzkę Oscar de la Renta za 10 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super okazje:) Marynarka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny masz lumpeks!

    Sama kupowałam dużo w lumpach lata temu, gdy ceny tam były niskie. obecnie w tych lumpeksach najbliższych ceny takie, jak ktoś napisał - używane rzeczy z sieciówek i po 50 zł... W owych sieciówkach na wyprzedażach można kupić taniej nowe rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz racje, ale ten Twój lumpeks w dzień dostawy jest wyjątkowo tani :)

    Ceny używanych ciuchów wystrzeliły w górę, bo coraz więcej ludzi kupuje w takich sklepach. Coraz więcej majętnych ludzi, a przynajmniej ja widzę buszujące w lumpeksach wymalowane i odstrzelone panienki w futerkach, podjeżdżające wielkimi samochodami.

    W moich lumpeksach pominę już to, że ceny są wyższe - mam co prawda taki jeden, gdzie ceny są zbliżone do Twoich (troszkę wyższe), ale towar w dniu dostawy jest nieporównywalny z tym co Tobie udaje się upolować... naprawdę. Nawet jak jestem w dzień dostawy to nie udaje mi się zdobyć nic pokroju twoich ciuchów.

    Ja się chyba chwilowo wciągnę w outlety;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziwne, że w dzień dostawy tak tanio... W moim rejonie można pomarzyć o takich cenach. Ostatnio skusiłam się na śliczną sukienkę! Wprawdzie 30zł, ale stwierdziłam, że i tak się opłaca. Sweterek w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. BArdzo mi się ta marynarka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie lumpeksy też nie są zbyt tanie ale przyznam, dużo ubrań jest fajnych ale na pewno nic sie nie kupi za poniżej 12 zł. ceny są tak od 12 - 40, niektóre żakiety i kurtki są sporo droższe i widziałam kiedyś prawdziwe futro (masakra) z ceną czterocyfrową :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...