04.12.2012

Lumpeksowe zdobycze

Dzisiaj jak co wtorek przychodzę do Was z lumpeksowymi nowościami, które udało mi się znaleźć na dzisiejszej dostawie. Miałam odpuścić sobie wypad i pospać dłużej, dobrze że tego nie zrobiłam, bo dostawa była bardzo ciekawa. Niestety miałam ograniczony budżet i nie mogłam wziąć wszystkiego, kupiłam więc rzeczy które podobały mi się najbardziej i których nie miałabym serca tam zostawić.


Sweter 8 zł


Bluzka H&M (dla mamy) 15 zł 


Jegginsy Internacionale 12 zł


Spodnie Topshop 14 zł


Kołnierz George 6 zł


Pozdrawiam!

103 komentarze:

  1. wow ale super rzeczy! bardzo podoba mi się bluzka dla mamy :D mam nadzieję że uda mi się wybrać za tydzień bo już się wybieram chyba z 2 miesiące...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mamie też się spodobała. Szkoda, że to nie mój rozmiar bo sama taką przygarnęłabym :)

      Usuń
  2. Fantastyczne zdobycze! Zazdroszczę sweterka i jegginsów (mam jedne i chodzę w nich non-stop, jakie toto wygoooodne!). I podziwiam za determinację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też uwielbiam je nosić właśnie ze względu na wygodę, nic się nie wbija, nic nie uwiera :P

      Usuń
  3. jak zawsze super! Zwłaszcza sweterek i jegginsy, które uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowności! Wszystkie rzeczy mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny sweterek i ta cena ! :) a takie bluzeczki H&M lub bardzo podobne były w sklepach w zeszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Pamiętam te bluzki, nawet chciałam się na taką przyczaić ale już nie było mojego rozmiaru.

      Usuń
  6. Cudny jest ten sweterek za 8zł :) Kołnierzyk też świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zdziwiło mnie że aż tak tanio go wycenili :O Nie rozumiem dlaczego sweter nowy z metką wyceniony był na 8 zł, a niektóre zniszczone, zmechacone ubrania kosztują dwa razy tyle.

      Usuń
  7. wszystko super! ja dawno nie byłam na zakupach w lumpku, zresztą u mnie nie ma zbyt wielu z ciekawymi szmatami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sweter i leginsy świetne. w przyszłym tygodniu wybieram się do Lublina może znajdę jakiś ciekawy lumpeks i parę perełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Poczytaj na wizażu na wątkach lumpeksowych, tam dziewczyny polecają konkretne lumpki. Ja w Lublinie jeszcze nie byłam, może kiedyś się wybiorę.

      Usuń
  9. Spodnie !! :o Ja się pytam dlaczego mnie nie ma takich cudownosci ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zapraszam w takim razie do mnie :)

      Usuń
  10. Ale cudeńka:)
    Jak ja dawno nie byłam w sh najgorzej, że wstać mi się nie chce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też mam problem ze wstawaniem rano, zawsze sobie powtarzam że na następny dzień odeśpię :P

      Usuń
  11. Jakie piekne spodnie :) ja w normalnych sklepach takich nie znajduje a co dopiero w lumpku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W Świdniku za piekarnią na wschodzie, obok weterynarza.

      Usuń
  13. sweter super, ale w Internecie można kupić równie fajne, nowe rzeczy jeszcze taniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Taniej niż 8 zł za sweter nowy z metką? Daj namiar na taką stronę :P

      Usuń
  14. Sweterek jest świetny. Aż nie mogę w to uwierzyć, że są tam takie cuda!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. w którym lubelskim lumpku znajdujesz takie skarby? :( chodzę i chodzę i nic nie mogę znaleść ;/ Twoje rzeczy są genialne ! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Lumpeks jest w Świdniku na wschodzie za piekarnią, obok weterynarza.

      Usuń
  16. Cudowny sweter, ależ ty masz nosa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny sweter:) Widać, ze jest ciepły, ale też świetnie na Tobie leży:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Bardzo ciepły jest, to prawda :)

      Usuń
  18. ...ide jutro na szmateksy.
    Jak zwykle swietne lupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam nadzieję, że i Twoje zakupy się udały.

      Usuń
  19. Sweter wygląda świetnie do tych jasnych spodni ;) Najbardziej podoba mi się bluzka dla mamy :) Ty to masz talent to wyszukiwania świetnych rzeczy w lumpeksie, ja niedługo także muszę się wybrać na jakieś poszukiwania. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Praktyka czyni mistrza :) Na początku też zupełnie nie umiałam się odnaleźć.

      Usuń
  20. wow ! świetne zdobycze <3

    OdpowiedzUsuń
  21. sweterek uroczy, mogłabym taki mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny sweter! W dodatku nowy i taki tani :) Zazdroszczę lumpeksu :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. niezłe łupy :) ja jakoś nie potrafię nic fajnego w sh znaleźć ;<

    OdpowiedzUsuń
  24. sweter, jegginsy i kołnierz super! zazdroszczę, mnie się ostatnio udało upolować jedynie ciepły fioletowy komin ech :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakupy jak zawsze ciekawe. Chciałabym kiedyś trafić na takie fajne legginsy

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweter i beżowe spodnie są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Znów kusisz. A ja już tyle lat nie byłam w lumpeksie! Kiedyś chodziłam bardzo często i przepuszczałam masę kasy :-) Twoje zdobycze mnie zachęcają do kolejnych odwiedzin. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Uważaj, bo to wciąga :P Nawet jak mam 20 zł w portfelu idę na polowanie :P

      Usuń
  28. O jaaa, ile razy wchodzę na Twojego bloga to jestem zła na siebie, że zawsze nie chce mi się zwlec tyłka do lumpa u siebie, muszę się w końcu zebrać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Doskonale Cię rozumiem, bo też ciężko mi się wstaje, ale raz na tydzień warto się poświęcić :)

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. Hmm chyba nie oddam :P No może za jakiś czas jak mi się znudzą :P

      Usuń
  30. Gdzie Ty takie rzeczy znajdujesz? W moim sh są same brzydactwa;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeden lumpeks gdzie właśnie są takie ciuchy. W innych też nie widzę nic ciekawego.

      Usuń
  31. Ty zawsze wyszukasz jakieś cudeńka - u nas nie ma takich fajnych okazów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj w mniejszych miastach są lepsze lumpeksy. Może warto poszukać gdzieś w okolicy? :)

      Usuń
  32. spodnie kawowe i bluzka dla mamy boskie, aż bym ci je zwinęła:) hehe:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :P W bluzce pewnie byś się utopiła :P

      Usuń
  33. Bardzo fajne łupy :) W mojej okolicy niestety nie ma fajnych lumpków :(

    OdpowiedzUsuń
  34. ty to masz szczęście - zawsze upolujesz coś ciekawego :) zazdroszczę, bo u mnie nie ma nic ciekawego w SH

    OdpowiedzUsuń
  35. ciuszki są naprawdę bardzo ładne, masz szczęście do takich zakupów;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. ja nie wiem jak Ty to robisz, chyba Cie przed otwarciem wpuszczaja na godzinke :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe aż tak dobrze to nie ma :) Wchodzę razem z innymi :)

      Usuń
  37. I jak co tydzień podziwiam Twoje łupy :D
    U mnie nie dość, że nie ma takich fajnych rzeczy, to jeszcze te gorsze są znacznie droższe -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja nie wiem jak oni to wyceniają, u mnie jest podobnie. Nieraz te gorsze ciuchy, zniszczone są wyżej wycenione.

      Usuń
  38. Świetne łupy, w szczególności ten pierwszy sweter :) Jestem pod wrażeniem, bo mnie jak dotąd udało się kupić w sh, uwaga uwaga... nic. Byłam w kilku, przegrzebałam mnóstwo ubrań i zawsze wchodziłam zawiedziona. Zastanawiam się, czy to mój brak szczęścia, nieumiejętne szukanie czy uroki krakowskich, drogich i nieszczególnych lumpeksów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Może na wątkach lumpeksowych na wizażu znajdziesz jakieś godne polecenia. Poszukaj :) Niestety często jest tak że w większych miastach są gorsze lumpeksy.

      Usuń
  39. Podpiszę się pod słowami Idalii - spodnie z Topshopu świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Widziałam jeszcze drugą identyczną parę o rozmiar większą :)

      Usuń
  40. Uroczy sweterek :) Choc ja w czerwonym wygladam raczej kiepsko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To chyba bardziej pomarańcz, taki ceglasty :)

      Usuń
  41. Ale Ci się udało !:D Do którego SH tym razem poszłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Do tego co zawsze, za piekarnią na wschodzie w Świdniku :) Może któregoś dnia wybiorę się na Lublin.

      Usuń
  42. Jegginsy i sweter super zdobycze. Za takie pieniążki to aż żal nie kupić. Sama buszuję po sh i doskonale wiem jak to jest kiedy nie można się oprzeć "super okazjom" :P
    Pozdrawiam LaFaMi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Czasami ciężko się powstrzymać, chociaż teraz i tak biorę mało rzeczy, nie szaleję tak jak kiedyś :) Towar zimowy nie zachwyca mnie tak jak letni.

      Usuń
  43. Jak zwykle piękne zdobycze :) Kolejny raz zazdroszczę, ale tak pozytywnie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  44. O nie, chcę beżowe spodnie i maminą bluzkę:p

    OdpowiedzUsuń
  45. marzą mi się takie jegginsy lub tregginsy tylko nigdy nie mogę znaleźć , tak samo rurek, czy w ogóle spodni w moim rozmiarze xs, pełno wielkich ubrań, a jak się znajdą fajne to zwykle poplamione, nie do sprania :(. Buszuje po Bydgoszczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj poszukać na dziale dziecięcym. Ja właśnie tam znajduję najwięcej spodni. Angielski rozmiar dziecięcych ubrań na 12 lat jest moim zdaniem równy Naszej xs. Zajrzyj na ten wątek, dziewczyny polecają kilka lumpków w Twoim mieście http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=206129

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...