29.12.2012

Kolor koralowy w dwóch odsłonach

Koral to zdecydowanie jeden z moich ulubionych kolorów zarówno na ustach jak i policzkach. Przy okazji wczorajszych zakupów skusiłam się na dwa produkty właśnie w tym odcieniu. Myślę, że kolor ten świetnie pasuje zarówno na dzień, jak i na wieczór w zależności od tego jak zestawimy go z resztą makijażu. Przy mocno zaznaczonych ustach stawiam na delikatne wykończenie oczu, przeważnie w kolorach brązu. 


Róż Bell 2Skin Pocket w kolorze 11 w cenie promocyjnej kosztował 5,99 zł.  Aktualnie możemy kupić go w Biedronce. 

  
Pomadka Vipera Cream Color 35 kosztowała 11 zł. 


Zrobiłam też swatche, pierwsze zdjęcie bez lampy, a drugie z. 



Lubie kolor koralowy w makijażu? 

Pozdrawiam!

43 komentarze:

  1. Piękny róż, mam jeden z tej serii i go bardzo lubię. Szminka też bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zadziwiająco dobra pigmentacja różu, można niestety z nim łatwo przesadzić.

      Usuń
  2. na ustach lubie koral ale na policzki wybieram cos w chlodniejszym odcieniu:)))
    mam roz z tej serii i jestem z niego zadowolona...prawde mowiac to jeden z moich ulubiencow:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję że i ja się z nim polubię :) Po pierwszych testach byłam zachwycona kolorem <3

      Usuń
  3. nie używam różu, bo cały czas wydaje mi się, że to jeszcze bardziej podkreśli moje niedoskonałości, a do malowania ust także nie umiem się przekonać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłodne matowe róże nie powinny podkreślać niedoskonałości. Unikaj tych o satynowym wykończeniu i rozświetlających.

      Usuń
  4. Podoba mi się kolorystyka obu produktów. Poszukuję ładnego koralowca na moje usta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba musze skoczyc do biedry, wpadl mi w oko ten roz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę grzech nie wziąć, bardzo dobra pigmentacja :)

      Usuń
  6. lubie koralowy róż z elfa :) zapraszam do siebie http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też róż jest super, na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. róż bardzo mi się podoba! :))) aktualnie używam tylko bronzera, aczkolwiek koral mi odpowiada w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  9. woooow udane zakupu :) zarówno róż, jak i pomadka bardzo mi się podobają :) chyba skoczę się do biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomadka wygląda pięknie. Ja mam jedną koralową, która niestety okazała się niewypałem;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kollor koralowy, szczegolnie na ustach jak i w postaci ubran, ale wydaje mi sie ze ta vipera ma bardziej hmm pomaranczowo czerwonawy pigment (?), a moze mam inaczej ustawione kolory na monitorze :)
    Ja mam fiola na punkcie mojej szminki Rimmel Firecracker :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach jest dość mocno pomarańczowa. Zrobię za jakiś czas recenzję :)

      Wygooglowałam Rimmela, cudowny kolor! Kiedyś będzie mój :)

      Usuń
  12. róż wygląda ładnie :) może i ja się skuszę na niego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ten róż! Nie widziałam nigdzie pomadek Vipery... Gdzie można je kupić? Ciekawa jestem odcieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tylko w osiedlowych sklepach. Nie mam pojęcia czy w jakiejś sieciówce można kupić kosmetyki Vipery. Zerknij na ich stronę, tam znajdziesz info o punkach sprzedaży.

      Usuń
  14. Ja uwielbiam na paznokciach wychodzi pięknie, akurat mam inglota nr 719:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny ten róż! Nawet dzisiaj oglądałam je w Biedronce :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomadka cudna,idealnie trafia w mój gust. Róż całkiem przyjemny,aż szkoda że muszę odstawić właśnie róże,podkłady,pudry itp. :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna szminka a róż jest po prostu cudowny uwielbiam go:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię koral, ale mi niestety nie pasuje i muszę się zadowolić podziwianiem go u innych:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten róż i bardzo lubie ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne opakowanie ma ta pomadka.

    OdpowiedzUsuń
  21. W kolorze koral najlpiej sie czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudny kolor ... Dlaczego wczesniej nie zwrocilam na niego uwagi. Teraz na pewno sie to zmieni :-D

    OdpowiedzUsuń
  23. róż ma piękny kolor, jakoś wcześniej nie zwracałam uwagi na róże w takim odcieniu, teraz chcę koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. BARDZO ŁADNY KOLOREK tej pomadki z Vipery :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mam ten róż :) również go kupiłam w biedronce! uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba nie mam takiego koloru w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...