19.12.2012

BingoSpa maska do twarzy ze 100% olejem winogronowym

Dzisiaj mam dla Was recenzję maski do twarzy marki BingoSpa, która znalazła się wśród produktów do przetestowania. Zadaniem masek jest natychmiastowa poprawa stanu cery, nawilżenie, wygładzenie oraz poprawa kolorytu skóry. Powinna ona zawierać większą porcję składników odżywczych. Najlepiej jeśli przed jej nałożeniem rozgrzejemy skórę twarzy chociażby za pomocą ciepłej ściereczki z mikrofibry, dzięki czemu pory zostaną otwarte, a składniki z maski będą miały szanse wniknąć głębiej. Maskę zawsze mam w swojej kosmetyczce, testuję różne rodzaje, dotychczas nie znalazłam wśród nich ulubieńca. Znacznie większą rolę odgrywa u mnie dobry krem. Jeśli jesteście ciekawe co myślę o masce BingoSpa zapraszam Was do recenzji. 


Obietnice producenta                                                                                                                    

Maska do twarzy BingoSpa zawiera 5% czystego oleju winogronowego oraz ujędrniający kompleks algowy. Olej winogronowy BingoSpa zawiera ok. 85% niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT), a szczególnie należący do esencjonalnych kwasów tłuszczowych (EFA) kwas linolowy (72%) oraz frakcję niezmydlalną w postaci tokoferoli, fitosteroli i fosfolipidów, które tworzą strukturę błony komórkowej, regulując jej płynność i aktywność enzymów. Kwas linolowy odgrywa istotną rolę w procesach metabolicznych skóry, zaś frakcja niezmydlająca się w postaci fitosteroli wzmacnia lipidową barierę naskórka - chroni skórę przed wieloma szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi: wiatrem, chłodem, promieniowaniem słonecznym i detergentami. Ujędrniający kompleks algowy poprawia nawilżenie i elastyczność skóry oraz wspomaga jej regenerację. Maska BingoSpa ze 100% olejem winogronowym polecana jest do pielęgnacji cery tłustej, mieszanej i zanieczyszczonej.

Sposób użycia: nanieść maskę BingoSpa na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu omijając okolice oczu. Pozostawić na ok. 15 minut, po czym zmyć letnią wodą.



Dostępność i Cena                                                                                                                          

Maskę możemy zamówić na stronie sklepu BingoSpa w cenie 12 zł / 120 g. 

Skład                                                                                                                                                 

Aqua (woda), Glycerin (gliceryna), Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil (olej winogronowy), Tea (regulator pH), Acrylate/Steareth-20 Mathacrylate Copolymer (regulator lepkości), Propylene Glycol (humektant), Aqua (woda), Echinacea Angustifolia Extract (wyciąg z jeżówki), Centella Asiatica Extract (ekstrakt z wąkroty azjatyckiej), Fucus Vesulosus Extract (ekstrakt z morszczynu pęcherzykowatego), Trigonella Foenum-Graecum Extract (wyciąg z kozieradki pospolitej), Carbomer (zagęstnik), Propylene Glycol (humektant), Parfum (zapach), Dmdm-Hydantoin (konserwant), Methylchloroisothiazolinone (konserwant), Methylisothiazolinone (konserwant), Ethylparaben (konserwant), Methylparaben (konserwant), Propylparaben (konserwant).

Moja opinia                                                                                                                                      

Maska jest przyzwoita, ma swoje zalety jak i wady. Stosowałam ją dwa razy w tygodniu zgodnie z zaleceniami producenta, czyli trzymając około 15 min. Opakowanie to odkręcany słoiczek o pojemności 120 g. Nie jestem zwolenniczką takich rozwiązań w przypadku produktów do twarzy, zdecydowanie bardziej preferuję produkty w tubkach. Inaczej jest w przypadku produktów do ciała. Konsystencja maski jest dość gęsta, żelowa. Produkt dobrze rozprowadza się na twarzy i nie ma problemu z jego zmyciem. Lekko zasycha na twarzy, ale nie daje efektu ściągnięcia skóry. Zapach jak dla mnie neutralny, nie jest ani ładny, ani brzydki. Z opakowania wydaje się mocny, jednak po aplikacji na twarz staje się mało wyczuwalny. Działanie nie do końca mnie przekonuje. Zaraz po nałożeniu maski wyczuwam dość mocne chłodzenie, dlatego zdecydowanie przyjemniej używałoby mi się jej latem. Po zmyciu twarz jest gładka, miękka, pory są lekko zwężone, ale brakuje jej nawilżenia. Konieczne jest użycie kremu. Maska nie podrażnia i jest bardzo wydajna.

Plusy:
- gęsta, żelowa konsystencja, nie spływa z twarzy
- bardzo wydajna
- nie podrażnia
- nie powoduje ściągnięcia skóry
- po zmyciu twarz jest gładka, miękka, pory są lekko zwężone

Minusy:
- niezbyt przyjemne uczucie chłodu
- brak nawilżenia
- trudno dostępna poza internetem

Ocena: 3/5

Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. A ja lubię to uczcucie chłodu podczas stosowania maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam z tym olejem sojowym, nie lubię, nie widzę w ogóle po niej efektów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt co jak co ale produkty do twarzy(poza kremem) w pudełeczku to dla mnie dość kiepskie rozwiązanie ale mimo tego maska wydaje się przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maski do twarzy Bingo Spa specjalnie mnie nie interesują, ale maski do włosów polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam nigdy tej maski:) jedynie co lubię na dłużej nakładać na buzię to glinki i maski algowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy, ale ciekawią mnie te produkty

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam tą maskę, ale jeszcze jej nie używałam. Nie przepadam za chłodzeniem twarzy w zimie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ją, ale faktycznie słoiczek to niezbyt dobry pomysł przy maseczkach :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najbardziej lubię stosować wieczorem sam olej z pestek winogron, rano buzia jest delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc nie przepadam za maskami o takiej konsystencji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm interesujące, muszę się zastanowić nad nią.

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem przyzwoity skład, szkoda, że działanie nie do końca satysfakcjonujące :o

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wersję z olejkiem sojowym i niestety bubel :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że są trudno dostępne w sklepach stacjonarnych

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie udało się jedynie znaleźć przez interenet.

    OdpowiedzUsuń
  16. nawilżenie jest chyba najważniejszą cechą, jakiej wymagam od masek ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...