03.11.2012

Nowy wygląd bloga

Ostatnio zapowiadałam, że planuję zmiany na blogu. Poprzedni szablon trochę kolidował z rozdzielczością monitorów, poza tym bardzo długo wczytywał się, przynajmniej na moim komputerze. Nie miałam również możliwości zrobienia nagłówka, teraz już taką możliwość mam. Nie twierdzę, że nie ulegnie on zmianie, może będę go z czasem udoskonalać, tak jak i wygląd całego bloga. Lubię szablony minimalistyczne, czyste i takie też było założenie w tworzeniu nowego wizerunku. Obecny jest nieco bardziej kobiecy, ale nadal zachowałam niezbędne minimum. Bazowałam na gotowym szablonie, który jednak zupełnie zmieniłam. Pozostaje jeszcze dopracować kilka szczegółów, w tym wyśrodkowanie zakładek. 


Co sądzicie o nowym wyglądzie? Z chęcią poczytam Wasze sugestie :) 

Pozdrawiam!  

70 komentarzy:

  1. jak dla mnie jest ok ; ) nagłówek mi się najbardziej podoba : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten szablon jest rzeczywiście bardziej kobiecy i profesjonalny, jednak tamten był węższy, przez co wydawał się być smuklejszy, także jak dla mnie pół na pół ;) Za to widzę pełno drobnych rzeczy (linia z kokardką pod postem, mini obrazeczek przy tytule posta itd), które naprawdę upiększają całość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamten był węższy i na moim monitorze wyglądał ok, ale z tego co wiem na innych rozdzielczościach był aż za wąski.

      Usuń
  3. Wyszedł prześliczny. Idealnie w moim guście: minimalistyczny i w pastelowych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie trochę za szeroki, ale wciąż bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakim sensie za szeroki? Masz pasek do przewijania, czy widzisz go na całym ekranie?

      Usuń
  5. mnie się bardzo, bardzo podoba ;) jedyne co mogłabym zmienić, to usunąć zdjęcie z nagłówka i powiększyć ten piękny logotyp z nazwą bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku właśnie tak zrobiłam, ale jakoś było za ubogo :P Nad nagłówkiem może jeszcze popracuję :)

      Usuń
  6. kokardka przed komentarzami jest boska :P jak ją zrobiłaś ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szablonie na którym bazowałam był wstawiony separator, zmieniłam go tylko na inny. Zerknij na tutoriale, których pewnie najwięcej na angielskich stronach, chyba nie jest to trudne do zrobienia.

      Usuń
  7. Bardzo ładnie wygląda, bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba tutaj :). Zresztą u Ciebie zawsze było pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny! Na mój monitor idealna szerokość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba! Jasno i przejrzyście, delikatnie - pięknie :) Na mój monitor też pasuje szerokość :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Właśnie na tym mi najbardziej zależało, żeby było przejrzyście i jasno, czyli cel zrealizowany :D Super, że szerokość odpowiednia, bo wcześniej był z tym problem.

      Usuń
  11. Pięknie! Świetne zmiany :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny, przejrzysty, jasny. kokardka na dole posta podoba mi sie baaardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. moim zdaniem świetnie :D jasno, przejrzyście - aż miło się wchodzi :D

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam nadzieję, że z rozdzielczością już nie ma komplikacji :P

      Usuń
  15. obrazek u gory wyglada jak jajka, pozatym ladnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Jajko, pisanki, a nawet rozsypane jądra, toż to tylko kulki różu :P

      Usuń
  16. zwęziłabym tę kolumnę po prawej stronie :) urocza kokardka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się uda to na pewno będzie węższa :)

      Usuń
  17. Właśnie w nocy byłam u Ciebie na blogu i się zakochałam w nowym wyglądzie! Sama chę robić zmiany u siebie i Twój blog jest mi w tym inspiracją:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beauty, piękna metamorfoza :) Szablon i nagłówek bardzo mi się podobają. Jasno, przestronnie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny ten nowy design :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow ! Nowy wygląd jest jeszcze lepszy niż poprzedni :_)

    OdpowiedzUsuń
  21. ZGADZAM SIĘ W 100% Z PANEM ANONIMOWYM ....jeszcze dodam od siebie że ta czcionka trochę mała poprzednia była o wiele lepsza ,Ale i tak uwielbiam tu do Ciebie zaglądać
    POZDROWIONKA ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm wielkość czcionki jest taka sama jak przy poprzednim szablonie.

      Usuń
  22. Wstążeczka jest super :) W ogóle Twój blog i był, i jest, jednym z najładniejszych, na jakie zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ten szablon u mnie ładuje się dłużej...hehe ;)
    zmniejszyłam to po prawej stronie i czcionkę
    jest czysto, przejrzyście, ale nie wiem dlaczego mam odczucie, że bardziej podobał mi się poprzedni szablon
    ale to tylko moja szczera opinia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz :P Kurczę wszystkim niestety nie dogodzę :P Najlepiej gdyby każdy mógł wybrać sobie sam szablon na jakim chce przeglądać stronę, ale chyba takie opcji jeszcze nie ma :P

      Usuń
  24. Bardzo podoba mi się zdjęcie kuleczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff czyli jednak wyglądają jak kuleczki, a nie jak jajka czy pisanki? :P Dzięki :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...