07.11.2012

Mat na ustach, czyli o pomadce Manhattan

Jakiś czas temu do mojej kolekcji dołączyła matowa pomadka marki Manhattan w kolorze 53M, czyli pięknym odcieniu pomarańczy. Jestem pewna, że to pierwsza i nie ostatnia pomadka z tej serii. Bardzo spodobał mi się efekt matowych ust. Niestety niesie on za sobą nie tylko zalety w postaci trwałego koloru przez wiele godzin, ale również wady w postaci wysuszonych ust. Pomadki o matowym wykończeniu podkreślają suche skórki, wszelkie nierówności, dlatego przed ich nałożeniem warto zrobić peeling.


Obietnice producenta                                                                                                                    

Wyjątkowo delikatne i kremowe pomadki do ust. Innowacyjne pomadki w kremie w intensywnych kolorach. Dla trwałego, matowego wykończenia makijażu ust. Gwarantuje fantastycznie delikatne odczucie na ustach. 



Dostępność i Cena                                                                                                                          

M. in. Rossmann, Natura. Cena to około 16 zł / 6,5 ml. Ja swoją kupiłam na stoisku kosmetycznym w galerii za około 13 zł. 

Moja opinia                                                                                                                                      

Uwielbiam tą pomadkę głównie za kolor i trwałość, która jest naprawdę imponująca, bo na moich ustach bez poprawek spokojnie wytrzymuje do 4 godzin. Opakowanie jest małe i poręczne, w sam raz do torebki. Zapach waniliowy, bardzo przyjemny dla nosa. Konsystencja kremowa, lekka. Pomadka dość dobrze się nakłada, nie tworzy smug, po jakimś czasie całkowicie zastyga na ustach tworząc matowe wykończenie. Aplikator jest wygodny, dość precyzyjny, nabiera odpowiednią ilość pomadki. Minusem jest to, że produkt wysusza usta, podkreśla suche skórki i odbija się na zębach. 

Plusy:
- intensywny i długotrwały kolor
- matowe wykończenie 
- odpowiednia konsystencja
- przyjemny, waniliowy zapach 
- wygodny aplikator
- nie tworzy smug
- dosyć niska cena

Minusy: 
- wysusza usta
- podkreśla suche skórki
- odbija się na zębach
- mały wybór kolorów  

Swatche                                                                                                                                            


Efekt na ustach                                                                                                                               


Ocena: 4/5  

Jesteście fankami matowych ust, czy jednak wolicie inne wykończenie?

Pozdrawiam!

76 komentarzy:

  1. Wpisuję na listę 'must have'. Jeśli ta pomadka na moich ustach będzie przynajmniej w połowie wyglądać tak dobrze, jak na Twoich - będę zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cos dla mnie :) jakos nie lubie jak mi sie strasznie blyszczy na ustach :)

    bardzo fajna pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna! Pomimo minusów zdecyduje się na zakup ;) O ile znajde Rossmanna ze stoiskiem Manhattan :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro są za około 13 zł już z wysyłką, ale tego koloru akurat nie ma.

      Usuń
  4. Kolor śliczny, ale wysuszanie ust niestety ją dla mnie dyskwalifikuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam i strasznie lubię ;) mam zamiar kupić jakiś jaśniejszy kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa opcja dla tych, którze nie lubią błyszczących ust. Także dla mnie. :)

    Pierwsze zdjęcie jest tak mega urocze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) I dla tych, którzy lubią trwały kolor przez kilka godzin.

      Dzięki :*

      Usuń
  7. Hm.. bardzo trudno znaleźć mi coś do ust, gdyż d=to moja drażliwa sfera. nie lubię kiedy się błyszczą, więc może to będzie coś dla mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda prześlicznie! Lubię matowe pomadki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Sama nie wiem czemu tak długo zwlekałam z jej kupnem.

      Usuń
  9. śliczny kolor ! chyba wole błyszczyki koloryzujące niż pomadki :) usta nie są takie wysuszone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię, choć błyszczyki u mnie zdecydowanie krócej trzymają się na ustach.

      Usuń
  10. U Ciebie ten mat wygląda prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wygląda na ustach, w ogóle dopiero zauważyłam, że masz bardzo ładny kształt ust:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygląda :) Kurczę, może sama w końcu się skuszę na jakąś matową pomadkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie matowe wykończenie co prawda ładnie wygląda, ale jest niepraktyczne. Ja nie lubię tego uczucia suchości na ustach, balsamy do ust wykańczam w tempie ekspresowym. :) Raz kiedyś zniosłabym to uczucie, ale na co dzień wolę zdecydowanie kremowe wykończenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to drażni zwłaszcza po kilku godzinach od nałożenia, muszę mieć przy sobie coś nawilżającego, dlatego nie używam jej codziennie :)

      Usuń
  14. W tym tygodniu kupiłam ten odcień oraz 56K. Podzielam zachwyty, ale masz rację - niestety podkreśla suche skórki i wysusza usta. Szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety coś za coś :( Ta 56K ma piękny kolor :)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Mi też taki efekt podoba się, dobrze czuję się w tym kolorze.

      Usuń
  16. efekt daje fajny, jako jedna z niewielu tych matowych, ale szkoda, że wysusza usta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, szkoda, ale niestety coś za coś :(

      Usuń
  17. Musze przyznać, że wyglądasz w niej świetnie! Pasuje do Ciebie! ;) Ja jakoś przekonana do takiej pomadki jeszcze nie jestem zwłaszcza, ze wysusza, a moje usta i tak są co chwile suche...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W takim razie pewnie nie byłabyś z niej zadowolona.

      Usuń
  18. pomadka świetnie współgra z Twoim naturalnym urokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To ostatnie zdjęcie - cudne! Pięknie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ją, uwielbiam ten kolor! czasem robię peeling ust, często nakładam miód i nie widać suchych skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor, ja mam błyszczyki Basic które bardzo lubię:) Oooo usunęłaś jedna zdjęcie a takie śliczne było;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych Basic u mnie nie dostanę, nie mam Schleckera. Usunęłam, bo jakoś nie pasowało mi do nowego szablonu ;)

      Usuń
  22. Mam różową :) Uwielbiam! A w tym kolorze mam z Basic. Praktycznie niczym się nie różni od tej z Manhattanu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tylko ceną, Basic są połowę tańsze z tego co widziałam. Szkoda, że u mnie ich nie ma ;)

      Usuń
  23. Bardzo mi się podoba obróbka zdjęć, to na górze szczególnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny kolor, ale ja nie lubię wysuszania ust

    OdpowiedzUsuń
  25. podkręśla skorki i wysusza usta.. potwierdzam, mam nawet ten sam kolor, ale niechętnie korzystam z tej pomadki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego to wlasnie pomadka nie dla mnie :(

      Usuń
  26. Strasznie podobają mi się te pomadki, ale faktycznie dość mocno wysuszają usta więc daruję sobie ich kupno.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu, ale bardzo mi się podoba :)
    Mam pytanie, jakiego podkładu używasz? Widzę że masz dość jasną cerę, też jestem posiadaczką takowej, i dość ciężko mi znaleźć odpowiedni podkład, a twoja twar wygląda świetnie :) Jeśli już pisałaś recenzję podkładu to proszę o linka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Aż tak jasnej karnacji jak na zdjęciach nie mam. Robię je na przeciwko okna, dlatego wychodzą nieco prześwietlone. Tutaj akurat miałam minerały Annabelle Minerals w matującej formule. Na co dzień używam Revlona Colorstay w kolorze 105 do cery tłustej/mieszanej na zmianę z Pierre Rene Skin Balance Porcelain. Oba uwielbiam, z tym że drugi na pewno nie jest do bardzo jasnej cery, bo nawet najjaśniejszy z kolorów jest dość ciemny.

      Usuń
  28. skoro wysusza, to absolutnie ie dla mnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten kolor wygląda cudownie! Nie mogę się napatrzeć! Bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wygląda na Twoich ustach :) niestety, moje mają skłonność do przesuszania się, więc raczej nie jest to produkt dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam inny kolor tej pomadki i bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  32. Coś mi się wydaje, że na Twoich ustach wszystko wyglądałoby ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda pięknie! Ale niestety nie na moje pomarszczone usta:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam ją, na ustach jest świetna, w dodatku kojarzy mi się z budyniem, ale po całym dniu na ustach jest susza.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny kolor. Chyba będę musiała się zaopatrzyć w jakieś maty, bo bardzo mi się podoba efekt na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygląda świetnie, choć wolę bardziej stonowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kurcze, nie sądziłam, że matowe usta mogą wyglądać tak pięknie. Idealne do pracy. Ładnie Ci w tym kolorze.

    Pozdrawiam
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz w tym kolorze! Ja mam trzy kolory z tej serii i bardzo je lubię. Za tę trwałość jestem w stanie znieść nawet te delikatne przesuszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uważam, że na ustach lepiej wyglądają wszelkie maty. Ale na moich ustach by to nie przeszło - i tak mam skłonne do wysuszania. No ale popodziwiam efekt u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam ten kosmetyk w kolorze czerwonym i jestem bardzo zadowolona :) Podoba mi się Twój kolor na ustach, chyba rzucę na niego okiem przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  41. dla mnie matowa pomadka to najpiękniejszy rodzaj pomadki żadne połyskujące, z drobinkami, błyszczyki itp. okropieństwo

    OdpowiedzUsuń
  42. U Ciebie prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja pierdziele, pomadka swoją drogą... ale Ty jesteś prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  44. Wygląda rewelacyjnie! :) Mam w innym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...