26.11.2012

- 40 % na kolorówkę, czyli moje zakupy w drogerii Rossmann

Po kilku dniach nieobecności przychodzę do Was z kolorowymi zakupami. Pewnie jak większość z Was skorzystałam z trwającej jeszcze promocji - 40 % na produkty do makijażu w drogerii Rossmann. Pokus było o wiele więcej, bo i taka okazja nie zdarza się często, jednak postanowiłam ograniczyć się do kilku produktów, które już wcześniej chciałam kupić. Takim sposobem do koszyka wrzuciłam 6 rzeczy za łączną kwotę 34,34 zł. Kilka z nich miałam okazję już testować jak błyszczyk i kredkę Miss Sporty, a inne są dla mnie nowością. 


1. Pomadka Wibo Eliksir 5,19 zł  x 2 
2. Błyszczyk Miss Sporty Hollywood 6,59 zł
3. Tusz Lovely 5,39 zł 
4. Kredka Miss Sporty 5,39 zł 
5. Korektor Miss Sporty 6,59 zł 

Nawilżające pomadki Wibo Eliksir kupiłam w dwóch kolorach 08 i 04 (na zdjęciach od lewej). Oba już testowałam, zrobiły na mnie pozytywne wrażenie. Pomadki ładnie wyglądają na ustach, nie podkreślają suchych skórek, dają przyzwoite krycie i faktycznie są nawilżające. Jedyne zastrzeżenia mam do opakowania, jest dosyć tandetne. Trwałość też nie powala na kolana, ale do stosowania na co dzień sprawdzą się fajnie. 



Kolejnym zakupem jest transparentny błyszczyk Miss Sporty Hollywood, który kupuję regularnie od kilku lat. Lubię go za gęstą konsystencję, dzięki czemu dłużej pozostaje na ustach. Używam go na pomadkę, zdecydowanie rzadziej solo. 


Tusz Lovely Spectacular Me ma swoich zwolenników i przeciwników. Ja chyba dołączę do pierwszej grupy. Użyłam go dwukrotnie i całkiem spodobał mi się efekt jaki daje. Fajnie rozdziela rzęsy i wydłuża.


Kredkę Miss Sporty w odcieniu 018, czyli brązie kupuję regularnie. Z łatwością malują nią kreskę na dolnej powiece. Jest trwała, nie znika w ciągu dnia. Nie podrażnia oczu. Dla mnie bardzo dobra i przede wszystkim tania. 


Nowością jest dla mnie korektor Miss Sporty w najjaśniejszym kolorze, czyli 001 Light. Kupiłam go z myślą o stosowaniu pod oczy i w tej roli spisuje się bardzo dobrze. Używam go na podkład, cienie pod oczami są przykryte. Na większe niespodzianki może okazać się za słaby, ale od tego mam niezawodny Dermacol. Przyjemny korektor w dosyć jasnym, żółtym odcieniu. Dla osób, które potrzebują większego krycia raczej będzie niewystarczający. 



Byłyście już w Rossmannie? Jeśli nie, to promocja trwa jeszcze do 28 listopada, spieszcie się, bo kosmetyki znikają w trybie błyskawicznym. 

Pozdrawiam!

63 komentarze:

  1. Też kupiłam ten błyszczyk z Miss Sporty :)
    Chyba skuszę się jeszcze na te pomadki Wibo, bo sporo osób je poleca.

    Buu jutro wtorek, więc pewnie znów będzie mnie skręcać z zazdrość na widok Twoich lumpeksowych łupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałam dziś kupić strasznie lubiany przeze mnie tusz Lovely Curling Pump Up, ale niestety, na półkach nie było już żadnego rodzaju tuszy tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że go polecałaś ale z tego co widziałam ma podobną szczoteczkę do Golden Rose różowego, jakoś nie mam do nich przekonania.

      Usuń
  3. Fajne łupy :) Ja się raczej do R. nie wybieram, bo mam wszystko co mi potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zakupy też trochę spontaniczne, ale szkoda było nie skorzystać z takich okazji :)

      Usuń
  4. noo ceny kuszące
    Ładne rzeczy upolowałaś ;D

    Zapraszam do mnie na bloga na rozdanie : http://pissing666.blogspot.com/2012/11/organizujemy-rozdanie.html . Jeśli nie chcesz brać udziału to trudno miło będzie jak w ogóle zajrzysz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czwóreczka z Wibo taka ładna?! Nie wiedziałam! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczna jest, ale sama nie wiem czy dobrze mi w takim kolorze. Jakoś nie mogę się przyzwyczaić do tak różowych ust :P Tobie pewnie byłoby świetnie.

      Usuń
  6. a ja po kolejną partię kosmetyków dotrę dopiero w środę...ciekawe czy coś jeszcze zostanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam tylko tusz do rzęs i eyeliner, bo reszty nie używam :D Piękne zdjęcia, uwielbiam je u Ciebie oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie tylko pozazdrościć. Ja bez podkładu czy chociaż korektora nie czuję się i pewnie nie wyglądam najlepiej ;)

      Dzięki :) Bardzo mi miło :)

      Usuń
  8. ja również skusiłam się na kilka cudeniek, żal było nie skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem tego korektora Miss Sporty. Można by go porównać do tego z Essence Stay All Day Long (jeśli oczywiście go miałaś:))?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałam korektora z Essence baa jedyny korektor jaki w życiu miałam to Dermacol. Miss Sporty jest dla mnie wystarczający, ale tylko wtedy gdy nakładam go na podkład, wtedy lepiej kryje.

      Usuń
  10. mmmm podoba mi się pomadka wibo :) ja jutro mam zamiar znaleźć 05 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że udało się kupić :) Oglądałam ją ale został tylko tester. Bardzo ładny kolor, dzienny i delikatny.

      Usuń
  11. Właśnie wracam z Rossmanna z podkładem - zdobycie go nie było takie proste, kosmetyki są już poprzebierane. Jutro chyba skuszę się na lakiery Wibo, które uwielbiam. Mam nadzieję, że zostaną jeszcze interesujące mnie kolory...

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja zaraz sie wybieram do Rossmanna, i chyba kupie ten sam korektor co ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że będziesz równie zadowolona co ja :)

      Usuń
  13. pomadki wibo będą jeszcze w promocyjnej gazetce od 29 listopada :) może wtedy skuszę się jeszcze na jakiś nudziakowy odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też się skusiłam na pomadkę Wibo i zastanawiam się czy nie ruszyć po następną ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe wiesz, że i ja o tym myślałam :P ale jednak dałam sobie spokój, mam kilka innych pomadek w zapasie.

      Usuń
  15. uwielbiam ten korektor, tusz niestety strasznie się osypywał i wysechł po ok 2 tyg ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups :/ zobaczymy jak będzie z moim, póki co sprawuje się bardzo dobrze.

      Usuń
  16. tez skorzystalam z 40% na moim blogu sa zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tą pomadkę wibo (nr 09) i jest całkiem ok :) Poluję teraz na nr 05, ale nie wiem czy ją w najbliższym czasie znajdę, bo tak jak mówisz już prawie wszystko zostało wykupione :) Myślę, że skuszę się też na ten tusz, bo patrząc jakie efekty daje u niektórych to warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 05 i mi się podobała, ale został po niej tylko tester :)

      Usuń
  18. jestem oczarowana pomadkami z Wibo :) kusi mnie jeszcze ten korektor z Miss Sporty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo pasują, opakowania jedynie mają beznadziejne ;)

      Usuń
  19. Tusz do rzęs Lovely widzę ma fajną szczoteczkę-najlepiej mi się tuszuje rzęsy takimi własnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przydatne zakupy :) Też kupiłam pomadkę z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zdecydowałam się na mój wymarzony podkład Bourjois Healthy Mix i na tusz do rzęs Max Factor. Wreszcie ich cena była w miarę przystępna...:D

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja byłam i nic z kolorówki sobie nie kupiłam! :D jestem z siebie taka dumna, że nie uległam pokusie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam :) Ja też zarzekałam się, że nic nie kupię a wyszło jak wyszło :P

      Usuń
  23. ja się nie skusiłam na zakupy w Rossmannie :) mam odpowiedni zapas kosmetyków kolorowych i stwierdziłam, że nie będę dokupować kolejnych na siłę, tylko dlatego, że jest promocja ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kupiłam 3 pomadki Wibo, nigdy ich wcześniej nie miałam, ale postanowiłam wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie :) Za taką cenę żal było nie wziąć. Z tego co widzę od dzisiaj są znowu w promocji.

      Usuń
  25. Zainteresował mnie korektor... I hmm kusicie tymi pomadkami:P

    OdpowiedzUsuń
  26. No no, nizłe łupy :)
    ja dziś capnęłam 2 tusze :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę , że już wszystkie uległyśmy rossmannowi :D

    OdpowiedzUsuń
  28. kusisz tymi szminkami!;p
    niestety u mnie ten korektor się nie sprawdził- wyszuszył mi skórę pod oczami.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. U mnie póki co nic złego się nie dzieje. Zobaczymy jak sprawdzi się na dłuższą metę :)

      Usuń
  29. kupilam tez ta pomadke. w odcieniu 09... moze mogla by byc trwalsza, ale prezentuje sie pieknie!
    chyba siegne jeszcze po jakis kolor

    OdpowiedzUsuń
  30. Wibo tymi tandetnymi opakowaniami strzela sobie w kolano. Jak można produkować tak ochydne opakowania gdzie powszechnie wiadomo, że kobiety zwracają dużą uwagę na takie detale :P Również kupiłam ten tusz ina tym skończyły się moje łowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to prawda, opakowania są fatalne, na szczęście nadrabiają zawartością :)

      Usuń
  31. mam ten tusz i pomadkę:) są super:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Poszłam po podkład Bourjois...gdybym go nie dostała miałam kupić róż tejże firmy. Po dotarciu na miejsce okazało się, że nie ma w ogóle ich szafy u mnie! Kupiłam więc kilka innych rzeczy..

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też kupiłam kilka rzeczy, ale Eliksirów już nie dorwałam - wszystkie były wymiecione :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Oglądałam te pomadki Eliksir już dwa razy, ale jeszcze się nie skusiłam. Szkoda, że nie kryją mocniej :(

    OdpowiedzUsuń
  35. też się skusiłam na ten korekotr i świetnie się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Eliksir też trafił w moje łapki i pierwsze wrażenia są u mnie bardzo pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne zakupy :) Ja też skusiłam się na Eliksir :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że kolor 05 kupiłaś. Też chciałam go wziąć, ale zostały tylko testery ;)

      Usuń
  38. także byłam w Rossmannie skusić się na promocję:)

    OdpowiedzUsuń
  39. OGROMNIE Ci dziękuję. Mam Rossmanna niedaleko domu i jestem w nim często, a ostatnio miałam dosyć długą przerwę i o mało co nie ominęła mnie taka cudna promocja!! Powiem szczerze, że na Twoim blogu najbardziej lubię posty z wtorku czyli łupy z lumpeksu ;) bo sama też buszuję po lumpeksach, wchodzę tutaj z 2 godziny temu z nadzieją na post o używanych ciuchach, a tutaj post z wczoraj o kosmetykach..myślę: 'no dobra,nie ma ciuchów to poczytam o kosmetykach' i jak mnie nie wcisnęło w krzesło ;-) Poleciałam do Rossmanna zła na siebie,że już pewnie będzie przetrzepane, ale znalazłam ostatnią idealną dla mnie pomadkę eliksir i trochę innych rzeczy:) tak więc: dziękuję pięknie :-*

    OdpowiedzUsuń
  40. Zbankrutuję prez tego Rossmanna! :/

    OdpowiedzUsuń
  41. Odpowiedzi
    1. Jest w porządku. Używam go pod oczy na podkład i kryje przyzwoicie, utrzymuje się długo i nie wysusza. Za taką cenę można się skusić.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...