12.10.2012

Wyprzedaż szafy cz.II

Dziś przygotowałam dla Was wpis z drugą i póki co ostatnią częścią wyprzedaży. Tym razem oprócz lumpeksowych zdobyczy mam dla Was kilka ubrań sklepowych, które gdzieś zalegają mi na półce. Niektóre nigdy nie były używane, po prostu nietrafiony lub zapomniany zakup. Z poprzedniej wyprzedaży zostało kilka rzeczy, więc pojawią się ponownie w tej części. Jedna osoba musiała zrezygnować, co oczywiście rozumiem. Kilka rzeczy z dzisiejszego wpisu ma drobne wady o czym poinformuję Was poniżej. Kolory ubrań mogą być odrobinę przekłamane, kwestia ustawień monitora i aparatu. Zasady są identyczne jak w poprzedniej części. 

Zasady zakupów:
1. Kto pierwszy ten lepszy
2. Do każdej rzeczy proszę doliczyć koszt przesyłki - w zależności od ilości rzeczy od 9 - 11 zł (koperta + przesyłka polecona priorytetowa)
2. Rezerwujesz w komentarzach podając numer i nazwę przedmiotu, po czym niezwłocznie wyślij mi maila potwierdzającego na adres beautyhairandfashion@wp.pl
3. W mailu zwrotnym podam Ci dane do przelewu
4. Na przelew czekam do 7 dni
5. Paczkę wyślę do 3 dni roboczych po otrzymaniu przelewu

Wszelkie pytania proszę kierować na maila. 


1. Spódnica Orsay, rozmiar 36, cena 8 zł. 

Wymiary: 
Szerokość w pasie - 37 cm x 2
Długość całkowita - 37 cm  


2. Bluzka Atmosphere, rozmiar 36, cena 7 zł. sprzedane

Wymiary:
Szerokość pod pachami - 38 cm x 2
Długość całkowita - 61 cm


3. Tunika Oxyd, rozmiar uniwersalny XS/S/M, cena 13 zł. sprzedane

Wymiary:
Szerokość pod pachami - 39 cm x 2
Długość całkowita - 67 cm


4. Tunika Oxyd, rozmiar uniwersalny XS/S/M, cena 13 zł. sprzedane 

Wymiary:
Szerokość pod pachami - 39 cm x 2 
Długość całkowita - 67 cm


5. Bluzka Reserved, rozmiar 36, cena 35 zł. 

Wymiary: 
Szerokość pod pachami - 39 cm x 2
Długość całkowita - 61 cm

Z boku wszyty zamek. 

  
6. Kardigan Lonky, rozmiar L/XL, w rzeczywistości jest to XS/S, cena 25 zł. 

Wymiary:
Szerokość pod pachami - 38 cm x 2
Długość rękawa od ramienia - 56 cm
Długość całkowita - 73 cm


7. Spódnica Topshop, rozmiar 40, cena 10 zł. 

Wymiary:
Szerokość w pasie - 37 cm x 2
Długość całkowita - 40 cm

Z tyłu ma chyba wadę w materiale, kawałek jest nieco ciemniejszy od reszty spódnicy. 


8. Sukienka Shikha, rozmiar S/M, cena 14 zł. sprzedane

Wymiary:
Szerokość w pasie ( wszyta gumka, która sporo się rozciąga) - 29 cm x 2
Długość całkowita od ramiączka - 79 cm

W rzeczywistości kolor jest granatowy, ciemniejszy niż na zdjęciu. Ja noszę rozmiar XS/S i na mnie okazała się za duża.


9. Bluzka Atmosphere, rozmiar 16 (44), cena 12 zł. sprzedane

Wymiary:
Szerokość pod pachami - około 51 cm x 2
Długość całkowita - 70 cm

Bluzka mojej mamy, stąd taki rozmiar. W rzeczywistości wypada na 40 lub 42. Ja mam identyczną w rozmiarze 38 i taka też pokazana jest na zdjęciu. 


10. Bluzka Butik, rozmiar 36 (bardziej 34), cena 30 zł. 

Wymiary:
Szerokość pod pachami - 35 cm x 2
Długość całkowita - 59 cm

Z boku wszyty zamek. 


11. Sukienka Orsay, rozmiar 34 (bardziej 36), cena 12 zł. sprzedane

Szerokość pod pachami - 39 cm x 2
Długość całkowita - 81 cm


12. Sukienka River Island, rozmiar 12 (40), cena 14 zł. sprzedane

Wymiary:
Szerokość pod pachami - 42 cm
Długość całkowita - 73 cm

Na ramiączku małe rozprucie. 



13. Sukienka Miso, rozmiar 36 (bardziej 38), cena 23 zł. sprzedane 
Nie dostałam maila!

Wymiary:
Szerokość pod pachami - 41 cm x 2
Długość rękawa od ramienia - 65 cm
Długość całkowita - 78 cm

Brak 3 guzików przy rękawach.  



14. Sukienka Miso, rozmiar 36, cena 10 zł. sprzedane

Wymiary:
Szerokość pod pachami (wszyta gumka) - 33 cm x 2
Długość całkowita - 60 cm

Można zaczepić ramiączka, niestety nie ma ich w komplecie. 


Wszystkie wymiary podane są na płasko, bez rozciągania. 

Pozdrawiam!

37 komentarzy:

  1. ładne rzeczy, szczególnie ta sukienka nr 14 :)) ja niestety mam aż za dużo ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym zarezerwować bluzkę nr. 10 :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uf :D już myślałam, że ktoś był przede mną :)

      Usuń
    2. Zdążyłaś. Widzę, że jedynie pomyliłam się w liczbach. Teraz bluzka ma nr. 9 :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. numer 14. Sukienka Miso kupilam tez ostatnio na lumpku tylko we fiolecie:=)
    fotki na blogu

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwona tunika świetna, ale już poszła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buuu, to na co się zdecydowałam już sprzedane :-( Za późno...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chcesz założyc konta na szafa.pl? Ja sprzedałam już tam znaczną część mojej szafy, która nie była mi potrzebna i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tam konto, ale bardzo rzadko coś wystawiam. Tu zdecydowanie szybciej i przyjemniej :)

      Usuń
  8. sukienka nr 13 mnie bardzo kusi powiedz mi tylko jaki jest twój wzrost i dokąd ci sięga?
    zapraszam cie również do mojego bazarku niedługo planuje powiększyć jego asortyment :P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 158 i sięga mi kilka cm przed kolano. Tak wygląda na mnie http://2.bp.blogspot.com/-bFhJuli8Y0Q/T7J48LOQTsI/AAAAAAAACkE/FmUgEqmeijs/s1600/28.jpg Zazwyczaj noszę rozmiar ubrań XS lub S. I jak widać na mnie jest za duża. Na osobę noszącą większą S lub M będzie dobra.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ewa wysłałaś maila? Nic póki co nie dostałam.

      Usuń
    2. Nie zastosowałaś się do regulaminu, tak więc uznaję sprawę za nieaktualną. Sukienka idzie do innej osoby.

      Usuń
  10. 4. Tunika Oxyd, rozmiar uniwersalny XS/S/M, cena 13 zł !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta bluzka Atmosphere ;( - piękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze jak wchodziłam na Twojego bloga zastanwiałam się kogo mi przypominasz i dziś reszcie do tego doszłam. Nie wiem czy widziałaś taki film August Rush ale jedna z bohaterek Layla strasznie mi Ciebie przypomina :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładna ta sukienka Miso, ale chyba jednak się nie zdecyduję... zimniejsze dni idą. Tuniki również piękne, szkoda że nie zdążyłam :)

      Usuń
  14. rezerwuję nr 12 i 14 :)) jeszcze aktualne? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym zarezerwować sobie nr 11, z tym, że z tego co mierzyłam wynika, że sukienka będzie na styk. Da radę w razie czego zwrócić? ;> Poza tym, mieszkasz w Lublinie? Bo mogłabym odebrać na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam obok Lublina, w Świdniku. W Lbn rzadko bywam, na pewno będę 26,27 i 28 październik, mam wtedy zjazd na uczelni :) Jak coś to mogę przyjąć zwrot, jeśli okaże się za mała. Ja noszę zazwyczaj 34/36 i na mnie jest nieco za luźna.

      Usuń
  16. Masz troszkę tych piękności :-) Gdyby nie fakt, że moja szafa pęka w szfach a ja w tygodniu donoszę kilka nowych rzeczy z SH to pewnie bym coś kupiła. Życzę powodzenia w interesach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne ubrania, szkoda że muszę zacisnąć pasa, może następnym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeju ale rewelacyjne rzeczy:) szkoda ze bez kasy jestem teraz ;(. Aha i masz rewelacyjnego bloga:), dodałam Cię do obserwowanych i na pewno będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne rzeczy ale nie moje rozmiary i niedokonca moj gust

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...