14.10.2012

Smaczna niedziela

Jak Wam mija niedziela? Bo mi jak dotąd bardzo leniwie. Uprzyjemniam sobie dzisiejszy dzień pysznym jedzeniem. Całe szczęście z moją przemianą materii mogę pozwalać sobie dość często na małe, bądź większe grzeszki. Na obiad zaserwowałam sobie Biedronkową pizzę z pieca kamiennego cztery sery, moja ulubiona z tych kupnych. Tak, tak zjadłam całą i o dziwo wcale nie czuję się w pełni najedzona :P Na ogół nie lubię dań gotowych, mało kiedy są smaczne, zazwyczaj nafaszerowane są niewiadomego pochodzenia składnikami. Jednak pizza z Biedronki taka nie jest, ma cienkie ciasto, odpowiednią ilość składników, zupełnie przyzwoity skład. 




Z kolei na deser blok czekoladowy, smak mojego dzieciństwa. Zawsze kosztowałam już w trakcie przygotowania liżąc wałek :P Tu akurat nic się nie zmieniło, nadal tak robię! 




Mam nadzieję, że taka odskocznia od wpisów kosmetycznych i ubraniowych będzie dla Was miłym zaskoczeniem. 

Znacie Biedronkową pizzę? A czy blok czekoladowy to również Wasz dziecięcy przysmak? 

Pozdrawiam!

56 komentarzy:

  1. Ta pizza jest pyszna :D Najlepsza jaką jadłam z tych kupnych :) Lubię wszystkie wersje, ale sporadycznie,bo wiadomo... idzie w boczki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi chyba ta smakuje najbardziej, choć inne rodzaje też są dobre :)

      Usuń
  2. o mamo! blok czekoladowy <3 nie jadłam go wieki

    OdpowiedzUsuń
  3. Pychota,moja mama ostatnio użyła tego bloku czekoladowego jako spodu do tortu z kremem i wiśniami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę spróbować tej pizzy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam pizze z biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Super są, ale tylko te z lodówek, bo z zamrażarek są fuj.

      Usuń
  6. Biedronkowej pizzy jeszcze nie jadłam. Kiedyś uwielbiałam pieczarkową pizze dr.Oetkera, ale ostatnio jakoś jest mi po niej niedobrze :( A bloku czekoladowego chyba nigdy nie jadłam, a przynajmniej nie pamiętam żebym jadła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ristorante? Całkiem dobre są, choć chyba te Biedronkowe smakuję mi bardziej.

      Zrób :) Łatwy w przygotowaniu, nawet ja potrafię go zrobić :P

      Usuń
    2. Bodajże Rigga się zwie. No chyba kiedyś się skuszę i spróbuję zrobić :)

      Usuń
  7. Znam też biedronkową pizzę, i według mnie niektóre dania gotowe z Biedronki czy Lidla są b. dobre :P Bardzo ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam zbyt wielu. Z Biedronki chyba jadłam Lasagne i niezbyt dobra była. A z Lidla to uwielbiam słodycze :)

      Dzięki :)

      Usuń
  8. Uwielbiam blok czekoladowy!! ;)
    i też podjadam w trakcie robienia go^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Też liżesz wałek? I też mama mówi Ci że będziesz miała łysego męża? Hehe czy to tylko moja ma takie teorie :P

      Usuń
  9. mniam;d
    zazdroszczę leniwej niedziele,ja niestety cały dzień spędziłam w szkole;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję ... Ja mam zjazd 26-28 października, na szczęście tylko raz w miesiącu.

      Usuń
  10. pizze zazwyczaj robię sama :D
    A co do bloku oj to były czasy, często wracam do smaków z dzieciństwa, są niezastąpione !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę ja jeszcze nigdy nie robiłam :X zawsze kupuję w sklepie, ewentualnie zamawiam.

      Usuń
  11. Uwielbiam blok. Tak to smak z mojego dzieciństwa. Najpyszniejszy robiła moja ciocia. Sama też od czasu do czasu robię, choć wcale nie jestem fanem słodkości. Za pizzami gotowymi nie przepadam. Chyba ostatni raz kupiłam z 2 lata temu. Już wolę z lenistwa zamówić w pobliskiej pizzerii.

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak blok jest swietny :) ja tez lubie biedronkowe pizze :) ale tej jeszcze nie jadlam.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nigdy nie jadlam bloku czekalodowego,ale wyglada tak smakowici,ze chetnie bym sprobowala:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham pizzę, jeju, ale ona pysznie wygląda :D no nic, muszę zadowolić się kanapką :(

    OdpowiedzUsuń
  15. też się dzisiaj obżerałam :D ale am ochotę na tortille i zrobię jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dziś miałam obiad i deser według przepisów sławnych blogerek- mój luby wynalazł przepis na makaron z tuńczykiem- patrzę, a to przepis dodany na Wizażu przez Katosu xD a ja na deser zrobiłam cynamonowo-jabłkowe muffiny z przepisu Anwen :P Obydwie potrawy wyszły bosko, polecam! :)
    A pizzę koniecznie muszę kupić!

    OdpowiedzUsuń
  17. tak! blok czekoladowy to było to :) uwielbiałam jak babcia go robiła. muszę gdzieś wyszukać jej przepis i zrobić

    OdpowiedzUsuń
  18. też lubię tą pizzę :) jednak ostatnio częściej sama robię niż kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pizze własnie jem :)
    a blok czekoladowy :O Mniam !

    OdpowiedzUsuń
  20. tej pizzy jeszcze nie znam, wygląda smakowicie, chyba się skuszę
    a blok też z Biedronki?

    OdpowiedzUsuń
  21. mmmmm ale mi narobiłaś ochoty na tą pizzę ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Niedzieli leniwej zazdroszczę, za przemianę materii to Cię chyba przestanę lubić;) Ja niestety cały weekend jestem ostro zapracowana.

    OdpowiedzUsuń
  23. :O jak mogłaś :O pośliniłam się ;( jak ta pizza pięknie wygląda ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. OMG Blok czekoladowy!!! Obiecuję sobie, że po diecie zrobię sobie go w końcu :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Blok to u mojego męża w domu przysmak Bożonarodzeniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie jadłam tej pizzy:) a blok czekoladowy uwielbiam! Łatwy w przyrządzeniu a jaki pyszny:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Biedronkowej pizzy jeszcze nie kosztowałam, ale na zdjęciu wygląda tak pysznie, że chyba się po nią w piątek wybiorę :) Blok czekoladowy zawsze robi się u mnie w domu na Boże Narodzenie. Mmmm... uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jadłam tę pizzę i faktycznie jest bardzo smaczna :) Blok czekoladowy - lata tego nie jadłam... Hmmm :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również jadłam tę pizzę parę razy i rzeczywiście z tych sklepowych ta jest najlepsza!
    Blok czekoladowy jest ulubionym mojego męża, Ja nigdy nie kosztowałam go jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  30. chętnie przy okazji spróbuję tą pizzę
    my często kupujemy gotowe spody za 3 zł i sami nakładamy dodatki, pizza na 7 min do piekarnika i jest gotowa

    OdpowiedzUsuń
  31. o nie, narobiłaś mi ochoty na pizzę :D blok czekoladowy od razu przypomniał mi dzieciństwo... ;)
    pozdrawiam1

    OdpowiedzUsuń
  32. Blok znam, pizzy z B. nie:) ogólnie nie kupuje gotowych fastfoodów, bo robię takie domowe, tylko przewaznie czasu brak:/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie lubię Cię :D Takie pyszności pokazywać :D

    OdpowiedzUsuń
  34. ja nie jem takich rzeczy i mnie nie nie kręcą, jak już coś to ciastka ale owsiane i bez dodatków różnych ciekawych składników :D

    OdpowiedzUsuń
  35. pizza wygląda całkiem ok jak na kupną ;) muszę ją kiedyś wypróbować :)
    Co do bloku, to chyba tylko ja o czymś takim nigdy nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  36. myslalam ze sama robilas pizze a to kupna
    calkiem ladnie wydlada

    ja od jakiegos czasu tylko i wylacznie sama robie pizze od samego poczatku...maka,woda,drozdze....

    OdpowiedzUsuń
  37. blok mniam mniammmmm
    gotowych jedzen nie kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Też lubię jeść pizzę z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...