30.10.2012

Second hand

Przychodzę do Was z nowościami lumpeksowymi, które udało mi się kupić na dzisiejszej dostawie. Najbardziej zależało mi na cieplejszych swetrach, grubszych sukienkach, niestety pod tym względem dostawa była bardzo kiepska. Nic nie wpadło mi w oko oprócz ramoneski, na którą polowałam już dłuższy czas i torebki. 

Ramoneska y.d 40zł  




Torebka Atmosphere 5 zł 


Zdradzę Wam, że szykuję zmiany na blogu w postaci nowego szablonu, będzie bardziej kosmetycznie. 

Pozdrawiam!  

125 komentarzy:

  1. o nieee, jaka cena za taką kurtkę :o czemu u mnie nie ma takich fajnych lumpków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że gdyby nie była to rozmiarówka dziecięca kurtka byłaby droższa.

      Usuń
  2. Mam tę torebkę :) Kupiłam ją rok temu za ok.50zł na Allegro. Dobry deal zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialny ma środek ta torebka, cały w futerku <3 A wiesz, że też miałam ją kiedyś zamawiać, strasznie mi się podobała.

      Usuń
  3. Piękna ramoneska! Mam podobny kożuszek, zapłaciłam za niego 250 zł (sic!!) i go uwielbiam, choć wkurza mnie, że nie jest tyćkę dłuższy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Auć, taka cena trochę boli, dlatego ciągle powstrzymywałam się przed ich zakupem. W tamtym roku chorowałam na taki. Fakt, są krótkie i mój jeszcze mógłby mieć dłuższe rękawy tak o 2 cm :P

      Usuń
  4. Ramoneska rządzi :) Zazdroszczę łupów!

    OdpowiedzUsuń
  5. super romeska ja jutro ide na lumpa bo rzeczy u nas jutro będą po 3 zł wczoraj tylko 2 sweterki kupiła bo -50 % było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Ja jakoś nigdy nie chodzę na przeceny. Mam wrażenie, że nic już nie będzie, ale może się mylę.

      Usuń
  6. Łowy się udaly :) az zazdroszcze hehe :) piękna ramoneska.

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtka bomba ale torebk mi sie nie podoba..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Mnie torebka zauroczyła, zwłaszcza jej futrzany środek <3 Podoba mi się w połączeniu z ramoneską.

      Usuń
  8. Padłam, cena mnie powaliła, bardzo tanio :) Świetne łupy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Boska ramoneska! Wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka świetna ramoneska!! Zazdroszczę:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ramoneska mnie powaliła na kolana! Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! Ty to potrafisz świetne rzeczy znaleźć w sh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Obie rzeczy znalazłam przez przypadek, w połowie poszukiwań, pewnie ktoś je odłożył.

      Usuń
  13. świetna kurtka :) mam identyczną torebkę ale z Avonu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Coś Cię nie widać ostatnio :P

      Usuń
  14. cudowna ta Twoja ramoneska :D ahhh

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurtka bombowa! I ta cena - umarłam (z zazdrości). W dodatku genialnie na tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka jest świetna i to futerko ;D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. No zarąbiste rzeczy,a cena wyjątkowo niska...bardzo, bardzo fajne rzeczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. cholera jasna...jadę do Ciebie na zakupy! ; D

    OdpowiedzUsuń
  19. wow ramoneska świetna też chcę taką:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę znaleziska *_* muszę się przejść po lumpkach.

    OdpowiedzUsuń
  21. o matko, jaka ramoneska cudowna ♥ oddaj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* A nie za mała będzie? Ona na 11 lat hehe na mnie dobra tylko rękawy mogłyby być o jakieś 2 cm dłuższe :P

      Usuń
  22. Zazdroszczę ramoneski, od dawna za mną taka chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Za mną też od dawna chodziła, w końcu się doczekałam :)

      Usuń
  23. Ramoneska jest przesliczna, też taka chcę!:)a torebka tez bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie się upewniłam, że to tylko ja nie umiem grzebać w SH :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wina leży po stronie lumpeksu, a nie Twojej ;)

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. :) Teraz i tak skromniej, jakoś dostawy ostatnio nie zachwycają.

      Usuń
  26. Zawsze Ci zazdroszczę tych lumpeksowych łupów, masz do tego rękę;) Z chęcią bym kiedyś z Tobą poszła na takie zakupy:D Chociaż ja dziś nie mogę narzekać - upolowałam sweterek i dwie chustki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* To samo mówi koleżanka, lubi chodzić ze mną na zakupy do sh, bo zawsze coś jej wyszukam :) Jak coś to wpadaj :D

      Usuń
  27. Idealnie pasuje do Ciebie ta kurteczka! Pięknie wyglądasz w niej. A torebka świetna, za tą jesienną słotę jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Obie rzeczy świetne :) Torebka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę,że i tak opłaciło się iść na tą dostawę :) Zakupy są super.

    OdpowiedzUsuń
  30. masz oko, ja w lumpkach nic nie umiem znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* No niestety w niektórych lumpkach nie ma nic ciekawego. Sama zajdę czasem do innego i też nic nie znajduję.

      Usuń
  31. Reaktywowali mi lumpka:D Tylko nie mam kiedy chodzić... Fajna kurteczka. Torba nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, tylko szkoda że nie masz kiedy pójść. Ja póki nie pracuję to mogę szaleć, pewnie kiedyś się to skończy.

      Usuń
  32. oddawaj ramoneskę! za duża na Ciebie! XD

    OdpowiedzUsuń
  33. Też na taką poluję! Zakochana w nich jestem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Chyba w tamtym roku w sieciówkach było ich pełno.

      Usuń
  34. zazdroszczę cen zdecydowanie:P
    i po drugie cierpliwości do szukania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym drugim to różnie bywa :P Ale raz na tydzień można się poświęcić :)

      Usuń
  35. Wprost nie mogę uwierzyć, jaką Ty masz piękną urodę!
    Mi się ogólnie ramoneski nie podobają, ale ta jest śliczna, zupełnie inna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi dziś z przed nosa jedna babka sprzątnęła świetną, ciepłą sukienkę... Ale nie wyszłam z pustymi rękami, bo dwa fajne swetry udało się upolować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zła jak ktoś mi sprzątnie coś ciekawego sprzed nosa :P Dobrze, że udało Ci się coś upolować. Sama chodziłam za swetrami, ale żaden nie wpadł mi w oko, a jak już to nie był w moim rozmiarze.

      Usuń
  37. Fenomenalne zdobycze! JA nigdy nie mam takiego szczęścia w sh.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ktoś Ci te rzeczy podrzucił chyba w ostatniej chwili i to prosto do rąk. Pasują do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie prosto do rąk ;) obie rzeczy znalazłam po jakimś czasie, pewnie ktoś odłożył. Dzięki :)

      Usuń
  39. Piękna ramoneska, razem z torebeczką (notabene mam taką samą i też z SH) tworzą zgrany duet :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Ten misio w torebce jest niesamowity :D

      Usuń
  40. A jaką metodą "umyjesz" kurtkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie w pralce lub ręcznie, można prać ją w 40 stopniach ;)

      Usuń
  41. Ta ramoneska jest po prostu świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  42. No fajna kurteczka, ja upolowałam niedawno żakiet z Zary o ramoneskowym kroju, za całe 5 zł, czyż SH nie są cudowne ??? !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są są, co do tego nie ma żadnych wątpliwości <3

      Usuń
  43. fajna ta ramoneska tylko, że nie lubię takich krótkich :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Ona zdecydowanie na cieplejsze dni. Teraz też w tak krótkich nie chodzę, zamarzłabym ;)

      Usuń
  44. ehh... Ty to masz szczęście do takich łowów ;) Nie myślałaś o otworzeniu sklepu internetowego z takimi wyszukanymi w lumpkach perełkami? :) Widziałam takie sklepy stacjonarne w Amsterdamie, z pięknymi, używanymi ubraniami. Właścicielka sama wyszukiwała je na pchlich targach i w lumpeksach, tworzyła z nich piękne outfity na manekinach, miała całe regały kapeluszy, parasolek, okularów - ogólnie mówiąc wspaniały sklep. Ceny za to były dosyć wysokie, nawet wyższe niż nowych ubrań w np. Zarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami myślę, że chciałabym mieć coś swojego, ale z drugiej strony to strasznie pracochłonne. Znajoma sprzedaje używane ciuchy i wiem, że dużo czasu temu poświęca. Teraz jakoś ciężej o fajne ciuchy w sh, na dostawach niewiele rzeczy mnie zachwyca no i duża konkurencja jest, bo sporo handlarzy tam przyjeżdża. Chyba bardziej kręciłaby mnie praca przy kosmetykach :)

      Usuń
  45. Możze orientujesz się jak jutro jest z ciuchlandem koło piekarni? Od 9 jest otwarty? I czy jest nowy towar? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytasz o tego, do którego ja chodzę przy weterynarzu? Nie mam pojęcia czy jutro jest otwarty, podejrzewam, że nie, ale ręki sobie uciąć nie dam. Jeśli jednak jest otwarty to od 9 :) Nowy towar jest we wtorki. W piątki nie mam pojęcia co się dzieje, nigdy nie byłam.

      Usuń
  46. Piękne rzeczy wyszukujesz, zazdroszczę! :(
    Masz piękną sylwetkę.
    jesteś modelką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie, nie jestem. Mam tylko 158 wzrostu :)

      Usuń
  47. rewelacyjne rzeczy! masz do tego nosa i dobre lumpeksy w okolicy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...