25.10.2012

Rosyjskie nowości ze sklepu Bioarp

Pisałam Wam ostatnio, że planuję zrobić zakupy w sklepie internetowym Bioarp i tak też się stało. Mam to szczęście, że biuro tego sklepu znajduje się w moim mieście, mogę więc bez ponoszenia kosztów dostawy odbierać zamówienia osobiście. Czyż nie jest cudownie? A jak się okazało w rozmowie z panem Zygmuntem rosyjskie kosmetyki mogę nabyć również w pobliskiej aptece. Oj coś czuję, że mój portfel z tego powodu będzie notorycznie uszczuplany. Do wirtualnego koszyka wrzuciłam 4 produkty, które są dla mnie nowością. Pokusa była ogromna, zwłaszcza, że ceny produktów jak za taką jakość są bardzo przystępne. Wszystkie zamówione kosmetyki mają bogate składy, jestem ciekawa jak przekładają się na działanie. Już nie mogę się doczekać aż się o tym przekonam. Tymczasem pokażę Wam o co dokładnie powiększyły się moje kosmetyczne zbiory. 


1. Baikal Herbals - szampon regenerujący - 13,00 zł / 280 ml 
2. Planeta Organica - balsam aleppo odżywczy - 16,50 zł / 280 ml 
3. Receptury Babuszki Agafii - krem na dzień do 35 lat - 12,50 zł (% z 26 zł) / 50 ml
4. Receptury Babuszki Agafii - naturalny ziołowy lotion przeciw wypadaniu - 12 zł / 150 ml 

Jesteście ciekawe tych produktów, a może miałyście już okazję testować? Jeśli tak podzielcie się wrażeniami.

Pozdrawiam!  

42 komentarze:

  1. dzisiaj przyszła do mnie paczka z kaliny, w której również znalazł się tonik przeciw wypadaniu włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lotion przeciw wypadaniu to mój absolutny hit! Zatrzymał włosy na mojej głowie, kiedy dotknęło mnie jesienne wypadanie:) Nigdy nie miałam tak fantastycznego produktu, któremu tak wiele zawdzięczam...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ogólnie jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków, ale obecnie nie mogę sobie na nie pozwolić ze względów finansowych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spośród kosmetyków, które kupiłaś, znam jedynie tonik Agafii- co prawda ja miałam wersję wzmacniającą, ale myślę, że ta przeciw wypadaniu sprawdzi się podobnie. A u mnie efekty były po prostu genialne! Włosy lśniły, rzeczywiście się wzmocniły. Na pewno jeszcze wrócę do tego toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, już same opakowania takie egzotyczne...jestem bardzo ciekawa działania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mnie ciekawia te rosyjskie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam styczności z tymi kosmetykami. Ale chętnie poczytam.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, ale Ci dobrze! Zazdroszczę! :) To teraz czekam na recenzje :) Zwłaszcza szampon i lotion mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainteresowałaś mnie szamponem Baikalu. Jest u mnie apteka, która sprzedaje ich produkty, więc pewnie do niej zajrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Działanie liotonu najbardziej mnie interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zamowilam ten tonik i juz nie moge sie doczekac jak go zaczne uzywac!

    OdpowiedzUsuń
  12. kosmetyki zapowiadają się ciekawie, zwłaszcza ten lotion przeciw wypadaniu :) chętnie sama bym coś przetestowała, ale póki co z funduszami kiepsko... a i na półce stoją zapasy do zużycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zamierzam kupić ten tonik, teraz poczekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten ziołowy lotion jest na mojej liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiedziałam że jest w Świdniku :) parę produktów też mnie kusi ale bardziej opłaci mi się chyba zamówić z przesyłką niż jechać z Lublina..

    OdpowiedzUsuń
  16. Lotion muszę mieć!!!! Koniecznie zdaj relację z jego działania!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z w/w produktów posiadam tylko lotion, cudowny kosmetyk :)). Zazdroszczę, że możesz odbierać kosmetyki i nie płacić za przesyłkę, ale jednocześnie współczuję, bo faktycznie pokusa dla portfela ogromna :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tych 4 rzeczy 3- szampon, balsam i lotion są na mojej wish-liście. Koniecznie daj znać jak się sprawują ;) Szczególnie ciekawi mnie ten wysławiany pod niebiosa lotion :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przyjemne ceny chociaż i tak boję się o portfel tyle mnie kusi;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet nie wiedziałam, że mam takie cuda pod nosem [wszak po sąsiedzku!]. Będę musiała się wybrać na zakupy :)

    PS. Zostałaś otagowana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa tego szamponu Baikal Herbals, i nie mogę się doczekać zrobienia wielkiego świątecznego zamówienia w ich sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. z Baikala mam odżywczy - bardzo niezły :) z serii nr 3 mam maskę, a bardzo jestem ciekawa nr 2 bo ostatnio się na niego czaiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja właśnie jestem w trakcie testowania balsamu aleppo i muszę powiedzieć, że jest fajny - włosy są gładkie, nawilżone, ładnie się układają, niestety stosowany razem z naturalnym szamponem daje efekt "przyklapniętych" włosów, tracą na objętości, muszę spróbować z jakimś w miarę lekkim szamponem z SLS ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włoski mogą być przyklapnięte, bo zarówno szampony rosyjskie jak i ta odżywka mają guar w składzie, a on tworzy na włosie ochronną powłokę, tak jak silikony i raz na jakiś czas trzeba oczyszczać slsem :) pozdrawiam

      Usuń
  24. Mam w domu ten lotion i balsam ale inny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa jestem jak sie u Ciebie sprawdzą. Ja kupiłam 2 balsamy Agafii i krem-żel pod oczy do 35 lat ;) Składy mają wręcz piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę sobie zamówić kilka rzeczy :) jestem ciekawa tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale fajnie masz z tym dostępem do kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja zamówiłam sobie też ten tonik, poleciła mi go przyjaciółka, czekam aż listonosz mnie odwiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę Ci, że możesz nabyć te kosmetyki u siebie na miejscu, na pewno ja wtedy miałabym więcej takich rosyjskich kosmetyków
    Ciekawi mnie balsam aleppo odżywczy
    Nie mogę się doczekać,kiedy odłożę pieniążki, uszczuplę swoje zapasy i zamówię sobie produkty z Bioarp

    OdpowiedzUsuń
  30. Kuszą ostatnio te rosyjskie kosmetyki, oj kuszą. ;) Daj znać, jak się sprawują.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dwa ostatnie produkty bardzo mnie kuszą:) Ciekawa jestem recenzji. Myślę jeszcze o masce drożdżowej do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  32. tonik mam i jest dobry, a szampon bajkału u mnie niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  33. kusi mnie ten ostatni produkt :(

    OdpowiedzUsuń
  34. zazdroszczę apteki z produktami rosyjskimi :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkich jestem ciekawa ;)
    Szczególnie produktu przeciw wypadaniu włosów i szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  36. choruję na maskę drożdżową babci Agafii, jak na nią trafię to będzie moja. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja zamawiałam przez internet - mam ten krem co Ty tylko wersję na noc - jestem z niego b zadowolona

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...