02.10.2012

Nowości od Golden Rose

Przychodzę do Was z nowościami od Golden Rose, które dziś przyniósł mi kurier. W paczce znalazł się puder Mineral Terracotta oraz tusz Sexy Black. Oba produkty możemy już zamówić na stronie sklepu


Puder według obietnic producenta "zapewnia doskonałe krycie nadając jednocześnie naturalne i aksamitne wykończenie makijażu. Puder zawiera wysokiej jakości kompleks minerałów m.in tlenek cynku, mikę, krzemionkę, kaolin czy magnez. Składniki aktywne zawarte w pudrze tworzą barierę między skórą a szkodliwymi czynnikami środowiska chroniąc w ten sposób naszą cerę. Wyjątkowe połączenie minerałów nadaje skórze rozświetlony i młodzieńczy wygląd. Puder dostępny w czterech odcieniach naturalnych oraz dwóch odcieniach brązu. Aplikacja: w celu uzyskania naturalnego efektu zaleca się użycie pędzla, zaś gąbeczki dla bardziej kryjącego i długotrwałego efektu" 
Sugerowana cena produktu to 24,90 zł


Tusz do rzęs, który zgodnie z producentem  "ekstremalnie pogrubia i wydłuża rzęsy z każdym pociągnięciem. Elastyczna szczoteczka precyzyjnie je unosi i rozdziela, zapewniając perfekcyjny kształt każdej rzęsy. Specjalna formuła tuszu przeciwdziała powstawaniu grudek i sklejaniu się rzęs, dzięki czemu możemy kilkakrotnie aplikować tusz bez obawy o nieestetyczny wygląd rzęs. Wysoka zawartość pigmentów gwarantuje kolor głębokiej czerni. Efekt końcowy to maksymalnie pogrubione, wydłużone i uniesione rzęsy, które otworzą spojrzenie, a oczom dodadzą blasku i stylu". 
Cena tuszu to 21,90 zł



Zaciekawiły Was nowości? Tusz wygląda fenomenalnie, urzekła mnie szata graficzna. Na dniach zabieram się za testowanie, z pewnością podzielę się z Wami moimi wrażeniami. 

Pozdrawiam!

36 komentarzy:

  1. ja mam już tyle tuszy, że nie wykorzystam ich przez 3 lata co najmniej :D

    ten wygląda kusząco!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie ciekawi ten puder, masz może jego skład?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam zdjęcie na szybciora http://imageshack.us/a/img253/6568/87586074.jpg

      Usuń
    2. Stokrotne dzięki.Długawy coś :D

      Usuń
  3. no ciekawa jestem tej kosmicznej szczoteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śmieszna szczoteczka od tego tuszu :) Efekt może być całkiem ciekawy^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten tusz wygląda obłędnie! Chyba go kupię ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest zjawiskowe *_* chyba najładniejsze jakie miałam, no ale zobaczymy jak spisze się sam tusz :)

      Usuń
  6. Obydwa produkty mnie bardzo zainteresowały! Na pewno rozglądnę się za nimi w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam z niecierpliwością na recenzję tuszu :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. wow świetne nowości, szczególnie ten tusz mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie bardzo zaciekawiły te nowości- mam czarny cień do powiek z serii Terracotta i jestem zachwycona jego pigmentacją i trwałością. Ciekawe, czy tak samo byłoby z pudrem :)
    Tusz ma piękne opakowanie, intrygującą szczoteczkę... Będę z niecierpliwością czekać na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Ja mam wypiekany bronzer i też bardzo jestem z niego zadowolona.

      Usuń
  10. Bardzo ładne opakowania! Jestem ciekawa pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tusz ma intrygującą szczoteczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie przekonują mnie taki pudry... Ale tusz wygląda interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że solo i mnie nie przekona. Zobaczymy jak sprawdzi się do wykończenia makijażu.

      Usuń
  13. Zaciekawił mnie tusz- ma świetna szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa szczoteczka,czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wygląda ten tusz, czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne opakowanie tego tuszu. Ja chyba przez sam ten róż bym się skusiła ;) Jestem ciekawa jaki jest w użyciu. Podobną szczoteczkę ma któryś z tuszy z górnej półki, tylko cholewcia nie mogę sobie przypomnieć który...

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na recenzję tuszu, choć obydwa produkty wyglądają bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem ciekawa tuszu, szczoteczka bardzo mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szata graficzna rzeczywiście ładna ; )
    Ciekawie się zapowiada : )

    Pozdrawiam i dodałam do obserwowanych : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Szata graficznie faktycznie ciekawa ;) No ale nie to jest najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie jakoś jak na razie nie kusi. Może dlatego, że z kolorówki mam wszystko co potrzeba a jednak tego typu kosmetyków nie wykańcza się tak szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. oo jaka szczoteczka ;) ciekawa jestem tuszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi też się bardzo spodobał wygląd tuszu i ta szczoteczka...

    OdpowiedzUsuń
  24. fajną szczoteczkę ma ten tusz :) szata graficzna faktycznie urocza :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...