16.10.2012

Nowości lumpeksowe i kosmetyczne

Dzisiaj przychodzę do Was z zakupami, zarówno tymi, które dzisiaj kupiłam w lumpeksie, jak i kilkoma nowościami kosmetycznymi. Dostawa podobnie jak w ubiegłym tygodniu nie powaliła mnie na kolana, mało rzeczy w moim rozmiarze. Na szczęście udało mi się kupić kilka z których jestem zadowolona. 

1. Sweter Next 19 zł



2. Komin Lipsy London 10 zł (nowy kosztuje 91 zł) 


3. Futrzany kołnierz 8 zł 


Skorzystałam z trwającej jeszcze promocji na produkty Alterra i kupiłam szampon z papają i bambusem w cenie 6,99 zł. W osiedlowej drogerii skusiłam się na maskę do włosów niesfornych z Ziai w cenie 6.50 zł, która jest dla mnie nowością. Podobnie jak matowa pomadka z Manhattanu w kolorze 53M, którą udało mi się kupić za 13,90 zł na ulubionym stoisku kosmetycznym. 


Pozdrawiam!

92 komentarze:

  1. Komin Lipsy London mnie zauroczył! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również :) Chyba najbardziej ten dodatek w postaci kokardki :P

      Usuń
  2. Mam spray bez spłukiwania z tej samej serii Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn. odżywkę do włosów w spray`u

      Usuń
    2. Zadowolona jesteś? Użyłam dzisiaj maski i pierwsze efekty pozytywne, ładne włosy po niej miałam.

      Usuń
  3. Ty to zawsze cuda upolujesz:-) cudny komin!

    OdpowiedzUsuń
  4. jake cudowności dorwałaś znów w lumpie! weź mnie zabierz do siebie ja tam trochę poszperam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Uroczy :) Ale za cenę regularną w życiu nie kupiłabym go :P

      Usuń
  6. dwie pierwsze rzeczy bym ukradła :D chociaż zakupy kosmetyczne także :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szykują się jeszcze lepsze zakupy kosmetyczne, ale na razie o tym ciiii :P

      Usuń
  7. Komin i sweterek to moje favy! Ty to zawsze upolujesz coś cudownego! Chyba zainwestuję w dobrego detektywa, żeby Cię śledził i wyczaił, gdzie są takie fajne second handy, gdzie można upolować takie cudowności :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nie miałby zbyt dużo pracy :P Zawsze chodzę do jednego sh. Chociaż we wtorek odwiedziłam jeszcze dwa inne, ale zupełnie nic mi się nie podobało.

      Usuń
  8. Co tu dużo pisać, podoba mi się wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. komin robi furire...ja jutro lece znowu do mojego ukochanego lumpeksu w ktorym sa boskie rzeczy

    wkoncu cos do testow dla moich wlosow
    kupie ta ziaje

    pozdrawiam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te pomadki Manhattanu :) Sweterek śliczny, idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już je uwielbiam i pragnę innych kolorów <3 Chyba nigdy nie miałam jeszcze nic tak trwałego na ustach.

      Dzięki :*

      Usuń
  11. Kurcze i pomyśleć, że takie ładne ciuszki można znaleźć w lumpeksach ;)
    Bardzo podoba mi się ten komin, jest słodki i jeszcze ta kokardka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można można, tylko trzeba mieć niezłą cierpliwość i stalowe nerwy żeby chodzić tam w dzień dostawy. U mnie ostatnio bardzo dużo ludzi, w dodatku niemili, czasami odechciewa mi się tam przez to chodzić.

      Usuń
  12. masz szczęście do lumpków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie to do tego jednego :) W innych też nie potrafię nic znaleźć, bo po prostu nic fajnego nie ma. W tym, do którego chodzę można znaleźć świetne rzeczy, ale ostatnio coraz większa konkurencja.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Nie jestem jeszcze przekonana do koloru. To chyba moja jedyna różowa rzecz :P

      Usuń
  14. Ale piękny sweterek :) I komin... Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. komin cudo! wspaniały :) "ulubione stoisko" czyżby w venusie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Tak jest! :D Świetne kosmetyki mają, za każdym razem co jestem w Venusie muszę stanąć i popatrzeć :P

      Usuń
  16. też dziś miałam lumpeksowe łowy, udało się jak nigdy świetne bluzki dostać, zwłaszcza, że też mam problemy z rozmiarem... komin świetny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super łowy :) Ja aktualnie poluje na asosie :P odstawilam lumpki bo czasami jest drozej niz w sklepie niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Ahh Asos ma piękne ciuchy, bardzo w moim stylu <3

      Usuń
  18. Komin mnie urzekł :)
    a ten szampon musze kupic jak wykończę te , które mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spiesz się, bo jeszcze tylko kilka dni trwa promocja na niego :)

      Usuń
  19. Cudowny sweterek i prześliczny komin :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne rzeczy ;)
    Jednak mimo wszystko wolę gdy pokazujesz wszystko na sobie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* We wtorek jakoś wyjątkowo przemęczona byłam, nie miałam chęci robić zdjęć na sobie, poszłam więc na łatwiznę. Obiecuję poprawę :)

      Usuń
  21. Podobają mi sie strasznie te matowe błyszczyki, ale nawet pomimo ciągłego nawilżania ust po jego zastosowaniu są strasznie suche co nie wygląda ładnie :( A wokół tej maski z Ziaji kręcę się chyba od 2 miesięcy. Daj znać koniecznie jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety taka ich wada, że wysuszają. U mnie do 2h wyglądają świetnie, później dopiero potrzebuję nawilżenia. Nakładam pomadkę bezbarwną i jest ok. O masce na pewno napiszę jak ją dobrze przetestuję :)

      Usuń
  22. zakochałam się w sweterku *_*
    jest przecudny! :D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe jak na twoich włosach spisze się ta maska. Ja mam do włosów zniszczonych i strasznie przetłuszcza włosy. Umyte rano wieczorem są jak posmarowane olejem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to nieciekawie. Ja dziś wypróbowałam swoją i myślę, że się polubimy, choć po jednym użyciu ciężko jeszcze coś powiedzieć. Dam znać jak poużywam dłużej :)

      Usuń
  24. ładny komin :)) lubię wszelkie jesienne szale, kominy, chusty... można się opatulic i z kubkiem herbaty przetrwac nawet na najnudniejszym wykładzie kończącym się późno wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też się zakochałam w sweterku i kominie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kołnierz fajny. Ja poszukuje takiego podobnego, może nie "identyko" ale coś w tym rodzaju:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie na allegro można w przystępnych cenach takie dostać :)

      Usuń
  27. sweterek i komin piękne ;) jesteś zadowolona z szamponów alterry? ja jeszcze nigdy ich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Tak, lubię je, zwłaszcza ten z papają, bambusem i biotyną, kofeiną.

      Usuń
  28. kurcze podoba mi sie Twoj blog, sama mam chec takiego zalozyc, tzn pisac o kosmetykach, tylko nie wiem jak sie do tego zabrac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Bardzo mi miło. Najlepiej z tym nie zwlekać, fajnie jest robić to, co się lubi :)

      Usuń
    2. ale u Ciebie widac takie zaangazowanie w to czego uzywasz, co kupujesz :) a ja nie wiem jak zaczac, ze np kupilam kosmetyk itd, nie mowiac o tym, jak zrobic zeby byl poczytny :) btw kocham Cię za to, że jesteś ze Świdnika :)

      Usuń
  29. Fajne zdobycze ja to nigdy nie mam szczęscia jak idę do SH :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo trzeba wejsc do niego przypadkowo :) niczego nie planowac ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...