31.10.2012

Annabelle Minerals, swatche podkładów matujących

Kilka z Was przy ostatnim wpisie o kosmetykach mineralnych marki Annabelle Minerals prosiło mnie o swatche podkładów. Postanowiłam dziś przygotować je dla Was. Wszystkie otrzymane próbki są w formule matującej i posiadają trzy tonacje - Beige, Natural i Golden. Mam nadzieję, że dzięki zdjęciom uda Wam się dobrać odpowiedni kolor. Zrobiłam je bez lampy błyskowe i jak z nią, wszystkie w świetle dziennym. 


Odcienie beżowe 




Odcienie naturalne 




Odcienie złote 




Pozdrawiam!

35 komentarzy:

  1. Może Golden Fair by się dla mnie nadał. Miałam Beige Light i Natural Light i jeden był zbyt pomarańczowy, a drugi zbyt różowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Fair jest śliczny, dla mnie niestety trochę za żółty. Chyba najbardziej najjaśniejsze odcienie Natural są odpowiednie dla mojego kolorytu.

      Usuń
  2. Golden Fairest, tak ten odcień będzie mój - tak jak Zoila i ja miałam problemy, bo Natural Light jest ciut zbyt różowy i za ciemny, a i Beige będzie zbyt pomarańczowy :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się podoba najbardziej Golden Fairest.:D
    Będę musiała się zaopatrzyć w próbki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tonacja golden może by mi podeszła, choć nie wiem czy nie za zółta... szkoda, że nie zrobili nic o oliwkowych tonach :P

    Patrząc po swatchach to Golden Dark lub Medium mógłby u mnie robić za brązerek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie te najciemniejsze kolory zamierzam wykorzystać jako bronzer :)

      Usuń
  5. świetnie, że w ofercie są kolorki bardzo jasne, z pewnością zdecyduję się na odcienie naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam Natural light w formule kryjącej i jest rewelacyjny!!! :)
    minerałki to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. powiększyli w końcu liczbę odcieni? :) mam kilka próbek, niestety żadna nie pasuje do mojego kolorytu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamówiłam właśnie wczoraj próbki najjaśniejszych i czekam na paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że ktoś zebrał wreszcie wszystkie odcienie do kupy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w końcu jakieś jaśniejsze odcienie ;) pare moich koleżanek ma z tym problem żeby takowe znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. możliwe że golden fair byłby dla mnie odpowiedni, dzięki za piękne, wyraźne swatche. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie golden wszystkie za ciemne

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki wielkie za swatche! Chyba golden fair będzie dla mnie najlepszy :) Chociaż golden fair może też by się nadał. Muszę poczekać jeszcze na swatche u innych dziewczyn i dopiero złożę zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę, że chociaż jeden czy dwa odcienie nadawały by się i do mojej bladej gęby :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że te nowe odcienie są jednak dużo jaśniejsze od wersji light. Brakowało ich w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja miałam próbki także tych podkładów jednak zdecydowanie do mnie należały jasne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję! Wreszcie widzę, że odcienie Fairest będą najlepsze. Nie wiem jeszcze tylko czy beige czy natural...

    OdpowiedzUsuń
  18. hmmm ogromna różnica między moim natural light a fairest :D dobrze, że pomyśleli o jaśniejszych odcieniach... bo dla mnie byli już zdyskwalifikowani

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia :) Odcienie naturalne byłyby chyba dla mnie całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam te podkłady Annabelle, mam kryjące i rozświetlające i jestem z nich niesamowicie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  21. Golden Dark może być fajnym bronzerem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. natural fairest chyba byłby dla mnie ok, wybór odcieni jest spory, pewnie każdy dobierze coś dla siebie :) ciekawią mnie też podkłady rozświetlające z ich ofery, chyba w końcu zamówię sobie próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. również dostałam te podkłady do testów, jak na razie są całkiem fajne. :):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne ♥ sama chętnie bym je przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo udana gama kolorystyczna, znalazło by się coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. hej :) szukam dobrego podkladu i tak się zastanawiam czy sąż warte uwagi wg Ciebie? ;) jakie efekty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka razy przetestowałam i byłam całkiem zadowolona z efektu. Krycie niezłe, ale musiałam użyć korektora pod oczy i na jakieś niespodzianki, mat na kilka godzin był, nie zauważyłam wysuszenia. Na pewno jak dłużej potestuję zdam relację na blogu.

      Usuń
  27. Witam:)
    Od jakiegoś czasu czaję się na próbki am, tylko ciężko zdecydować się na odcień' na odległość', ale na szczęście blogerki przychodzą z pomocą wraz ze swatchami:) więc tak, z tego co się zorientowałam to naturale są różówawe, beige- pomarańczowawe a godeny- żółtawe, tak? Wiec na pewno odpadają u mnie naturale, więc chyba zamówię beiga i goldena, tylko kurczę, pomiędzy fair a light jest taka duża różnica! Na twarzy też jest taki kontrast pomiędzy tymi kolorami czy tak 'groźnie' wyglądają tylko w słoiczkach? Bo bladziochem nie jestem ale śniadej karnacji tez nie mam:D Hm, chyba bd celować w lighty. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dobrej jakości swatche! Bardzo mi pomogłaś. Prawie już zamówiłabym light, który byłby dla mnie za ciemny. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  29. ja posiadam natural fair. jest zima idealny! aktualnie jednak paskudnie jasny bo opalilo mnie na wyjezdzie.


    patrzac na te najciemniejsze odcienie mysle nad zamowieniem jakiejs probki w celu uzywania jako brazera

    OdpowiedzUsuń
  30. nie umiem wybrać ;/ chyba oszaleję.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zamówiłam próbki i jestem MEGA zadowolona. Jestem "bladziochem" z tendencją do czerwienienia. Golden fairest z lekko żółtym odcieniem jest idealny, na zimę natural fair jeżeli ktoś woli totalną zgodność z karnacją. Ja lubię żółte tony ponieważ niwelują zaczerwienienia skóry.Dzięki bardzo za zdjątka-bez nich nie dałabym rady!Zakochałam się w tych prod. więc sięgnę po próbnik róży i korektorów+ciemne kolorki jako brązery :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...