19.09.2012

Wyprzedaż szafy cz. I

Dziś zapraszam Was na wyprzedaż szafy. Wiem, że już jakiś czas temu miałam to zrobić, jednak lenistwo zawsze zwyciężało i odkładałam to w czasie. Wyprzedaż będzie podzielona na dwie części. W pierwszej sprzedaję ubrania, które głównie pochodzą z lumpeksów, natomiast w kolejnej poza lumpeksowymi będą te, które kupiłam w sklepach. Kolory ubrań mogą być odrobinę przekłamane, kwestia ustawień monitora i aparatu. Przed zakupem zapoznaj się z poniższymi zasadami.

Zasady zakupów: 
1. Kto pierwszy ten lepszy 
2. Do każdej rzeczy proszę doliczyć koszt przesyłki - w zależności od ilości rzeczy od 9 - 11 zł (koperta + przesyłka polecona priorytetowa)
2. Rezerwujesz w komentarzach podając numer i nazwę przedmiotu, po czym niezwłocznie wyślij mi maila potwierdzającego na adres beautyhairandfashion@wp.pl 
3. W mailu zwrotnym podam Ci dane do przelewu
4. Na przelew czekam do 7 dni 
5. Paczkę wyślę do 3 dni roboczych po otrzymaniu przelewu

Wszelkie pytania proszę kierować na maila. 
  


1. Spódnica Orsay, rozmiar 36, cena 8 zł. sprzedane

Wymiary: 
Szerokość w pasie - 37 cm x 2 
Długość całkowita -  37 cm    


2. Sweter New Look, rozmiar S/M, cena 5 zł. sprzedane

Wymiary: 
Szerokość pod pachami - 37 cm x 2
Długość rękawa od ramienia - 41 cm
Długość całkowita -  60 cm 


3. Sukienka Dorothy Perkins, rozmiar 36, cena 10 zł. sprzedane

Wymiary: 
Szerokość pod pachami - około 35 cm x 2
Długość całkowita - 76 cm

  
4. Bluzka Atmosphere 16/44, cena 12 zł. sprzedane

Wymiary: 
Szerokość pod pachami - około 51 cm x 2
Długość całkowita - 70 cm 

Bluzka mojej mamy, stąd taki rozmiar. W rzeczywistości wypada na 40 lub 42. Na mamę okazała się za mała, mimo, że nosi rozmiar 40/42. Ja mam identyczną w rozmiarze 38. 

  
5. Tunika Select, rozmiar 36, cena 12 zł. sprzedane

Wymiary:
Szerokość pod pachami - 37 cm x 2
Długość całkowita - 73 cm 

    
6. Spodnie, rozmiar 36, cena 11 zł. sprzedane

Wymiary: 
Szerokość w pasie - 33 cm x 2
Szerokość w biodrach - 38 cm x 2
Szerokość nogawki na górze/ na dole - 21 cm/12cm x 2
Długość całkowita - 97 cm
Długość nogawki (wewnętrzna) - 75 cm
Stan przód/tył - 19 cm/27 cm 


7. Sukienka Shikha, rozmiar S/M, cena 14 zł. sprzedane

Wymiary: 
Szerokość w pasie ( wszyta gumka, która sporo się rozciąga) - 29 cm x 2
Długość całkowita od ramiączka - 79 cm

W rzeczywistości kolor jest granatowy, ciemniejszy niż na zdjęciu. 


8. Bluzka Atmosphere, rozmiar 36, cena 7 zł. 

Wymiary:
Szerokość pod pachami - 38 cm x 2
Długość całkowita - 61 cm

  
9. Sweter Atmosphere, rozmiar 38, cena 8 zł. sprzedane

Wymiary: 
Szerokość pod pachami - 36 cm x 2
Długość całkowita -  64 cm 


10. Sukienka Evie, rozmiar 38-40, cena 10 zł. sprzedane

Wymiary:
Szerokość pod pachami - 36 cm x 2
Długość rękawa od ramienia - 60 cm 
Długość całkowita -  76 cm


11. Spódnica Atmosphere, rozmiar 36, cena 10 zł. sprzedane

Wymiary: 
Szerokość w pasie - 34 cm x 2 
 Długość całkowita - 37 cm


Wymiary podane są na płasko, bez rozciągania. Stan ubrań jest idealny / bardzo dobry, nie posiadają oznak użytkowania. 

Pozdrawiam!

29 komentarzy:

  1. 2. Sweter New Look, rozmiar S/M, cena 5 zł.
    3. Sukienka Dorothy Perkins, rozmiar 36, cena 10 zł

    OdpowiedzUsuń
  2. 4. Bluzka Atmosphere 16/44, cena 12 zł.
    7. Sukienka Shikha, rozmiar S/M, cena 14 zł.
    mam nadzieję, że zdążę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Spódnica Orsay, rozmiar 36, cena 8 zł.
      no to jeszcze spódnicę. :D

      Usuń
  3. Kochana mam pytanie odnośnie sukienki nr 7 - ona jest bardzo szeroka pod pachami? Będzie na XS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na XS raczej byłaby za duża. Ja zazwyczaj noszę XS lub S i jest za luźna.

      Usuń
  4. Tunika Select, rozmiar 36, cena 12 zł :) mam nadzieję że zdążę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze 11. Spódnica Atmosphere, rozmiar 36, cena 10 zł. :)

      Usuń
  5. Buu, szkoda:( piękna jest:( Świetny pomysł z wyprzedażą szafy:) Jeśli się nie pogniewasz, to podkradnę Twój pomysł, bo mam tonę ciuchów i butów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób, rób, może ja wypatrzę coś u Ciebie :D

      Usuń
  6. Wybacz, że nie tak komentarz pod komentarzem, ale nie chce się cytować, nie wiem czemu:/
    Szkoda, że sukienka szeroka, a już mi smaka nią narobiłaś:D
    dzięki!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. a może jakieś torebki? zawsze Twoje torebkowe zdobycze z sh sa piekne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko coś wybrać, bo te które sobie zostawiłam noszę. Dwie mamie oddałam.

      Usuń
  8. no no szybko poszła sprzedaż, połowy już nie ma:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie? Weszłam tu i widzę, że większość sprzedana, super :))!

      Usuń
    2. Ja tak samo wchodze i to co najfajniejsze wyprzedane...

      Usuń
    3. Zrobię drugą część, może wtedy coś uda się wybrać.

      Usuń
  9. To co mi się podoba jest już sprzedane. bardzo interesujące te spódnice.

    OdpowiedzUsuń
  10. 9. Sweter Atmosphere, rozmiar 38, cena 8 zł.
    10. Sukienka Evie, rozmiar 38-40, cena 10 zł.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O nieeeee :( Czemu nie weszłąm tu wcześniej :( Będę czatować na drugą część wyprzedaży ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda,ze nie bylo mnie tutaj wczesniej,a biały sweterek jest piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a kiedy druga część? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę obiecywać konkretnego dnia. Myślę, że w przyszłym, bądź jeszcze kolejnym tygodniu, zależy jak to z czasem będzie.

      Usuń
  14. Świetne są te wszystkie rzeczy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. czemu nie widziałam tego posta wcześniej :((
    Czekam na kolejną część!

    Ps. Zapraszam na mój blog z pierzastą i niepierzastą biżuterią :)
    oduchadoucha09.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 6. Spodnie, rozmiar 36, cena 11 zł
    :)
    Szkoda że już ta spódniczka poszła <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Szybko poszły rzeczy. Fajne i tanie. Może innym razem na coś się załapie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj:) Zostałaś u mnie na blogu wyróżniona 'nagrodą' so sweet award:) Zachęcam Cię do przedstawienia swojej listy blogów wyróżnionych, chętnie przeczytam taką listę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Spóźniłam się, ale fajnych rzeczy się pozbyłaś!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...