26.09.2012

Ubraniowo: zdobycze lumpeksowe + nowe buty + szybki strój dnia

Dzisiaj pokażę Wam kilka ubraniowych nowości, zarówno tych z wczorajszego wypadu do lumpeksu jak i butów, które zamówiłam na allegro. Zdjęcia te miały pojawić się wczoraj, jednak za późno zabrałam się za ich zrobienie i nie wychodziły tak, jakbym tego chciała. Przechodząc do rzeczy pokazuję Wam co udało mi się kupić. Z góry przepraszam za wygniecione ubrania, nie trafiły jeszcze do prania i prasowania. 

1. Tregginsy George 14 zł 


2. Spódnica Atmosphere 16 zł 


3. Płaszcz Sophie 8 zł 


4. Torebka FE 18 zł 


5. Torebka Evie 11 zł 


Wczoraj przyszedł do mnie kurier i przyniósł mi zamówione na allegro buty. Kosztowały mnie 69,99 zł + wysyłka. Razem wyszło 85 zł bez grosza. Jakby ktoś był ciekawy to zamawiałam je od użytkownika perfect_styl. Buty mają 9 cm, wydają się stabilne. 


Przy okazji pokażę Wam zestaw w większości z powyższych ubrań. 


Pozdrawiam!

123 komentarze:

  1. Cudne buciki i ta torebka FE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Z torebką się udało, bo znalazłam ją kilka godzin po dostawie.

      Usuń
  2. Spodnie i torebki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Z tregginsami też miałam sporo szczęścia, znalazłam je pod sam koniec buszowania. Ktoś musiał je odłożyć :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę Ci tych zdobyczy, umiesz świetnie szukać perełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Szkoda tylko, że moja szafa ma ograniczone możliwości :P

      Usuń
  4. Treginsy super - świetnie komponują się z butami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie trafilas na ciuszki! I torby super.

    Bardzo fajne buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*

      Mam nadzieję, że będą wygodne :)

      Usuń
  6. łeee jak możesz katować nas tymi zdobyczami ? :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Tregginsy wypas i torebki tez swietne. ja bylam tez na lupach. fotki na blogu!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta ruda torebka wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tregginsy świetne upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Trochę za krótkie są, ale na jesień do botków będzie ok :)

      Usuń
  10. Jaka słodka bluzka z kokardą! Zakupów nie komentuję, bo robię się nudna :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne te ciuszki. Masz świetną figurę i dobry gust :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Tregginsy mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Chyba były mi przeznaczone, bo znalazłam je pod sam koniec buszowania. Ktoś musiał je odłożyć.

      Usuń
  13. Torebka FE - oddawaj! :D czemu u mnie w lumpie nie ma takich torebek? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oddam :D Torebek tak samo jak butów, nigdy za wiele :D

      Usuń
  14. Wszystko mi się podoba ^^. Cudowne buty, spodnie i torebki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne rzeczy :) Zwłaszcza buty przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaa wszystko piękne jak zawsze zresztą:) Marzą mi się takie buty mam nadzieję że uda mi się znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poszłam na łatwiznę i zamówiłam, nie chciało mi się latać po sklepach. Na all w różnych cenach są, widziałam je nawet za 99 zł.

      Usuń
  17. O kurcze, ale świetne rzeczy upolowałaś !

    OdpowiedzUsuń
  18. no niee, jakie Ty cuda znajdujesz w tych lumpeksach! zazdroszczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale Ty masz oko! Świetne ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zakupy, a najbardziej podobają mi się butki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zakupy i te ceny:) Śliczne te torebki kojarzą mi się własnie z jesienią!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze nie mogę sie nadziwić nad Twoimi łowami ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tobie to zawsze uda się znaleźć fajne rzeczy w lumpeksie, ja nie mam takiego szczęścia ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wina leży po stronie lumpeksu, a nie Twojej :)

      Usuń
  24. Prześliczny sweterek !!
    Jak udaje Ci się to wszystko wyszukac w lumpeksach? Zachęcona Twoimi postami obleciałam 6 lumpeksów i nic...zero :(
    Zna ktoś dobre, sprawdzone lumpki w Warszawie??

    Przy okazji zapraszam na rozdanie :)
    http://lewinkabloguje.blogspot.com/2012/09/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Po prostu przeglądam wieszaki i biorę to, co mi się podoba. Na ogół jest tego cała siatka, ale później sporo rzeczy odrzucam, bo mają jakąś wadę, albo są drogo wycenione. Co do Warszawskich lumpeksów zajrzyj na modowe podforum na wizażu, tam dziewczyny polecają konkretne lumpki warte uwagi.

      Usuń
  25. jejku jaki fajny sweterek!!
    Podoba mi się Twój styl, mam taki sam ;p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. swietne te ubrania, ja nie potrafie znalezc nic ciekawego w sh:( torebka 4. wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* W niektórych lumpkach choćby nie wiem jak się starało nie ma nic ciekawego.

      Usuń
  27. Jaa też chcę takiego fajnego "lumpa" mieć gdzieś w okolicy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. czemu w moich lumpeksach nie ma nigdy fajnych torebek... mogę spytać jak je czyścisz? Z zewnątrz to nie problem, ale podszewkę w środku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli da się ją wyjąć to normalnie myję gąbką nasączoną środkiem myjącym, a jeśli nie to delikatnie czyszczę w środku.

      Usuń
  29. oj, strasznie zazdroszcze ci tych łowów, ja nie mma u siebie takich fajnych lumpeksów...

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne butki. :) mam podobne tyle że koturny. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Buty (!), płaszczy i pierwsza torba - świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tym razem rzeczy z ciuchlandu mało mi się podobają, ale buty bardzo fajne. Tylko, że ja zawsze boję się kupować buty przez net. Mimo podawania długości wkładki jakoś tak nie mam przekonania, że rozmiar będzie ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko wiązane zamawiam, boję się czółenek, bo mam dość szczupłą stopę. Długość wkładki zawsze biorę 23,5 i jest ok.

      Usuń
  33. Oznajmiam wszem i wobec, że zżera mnie zazdrość! Te wszystkie zdobycze są przepiękne. Za torebki dałabym się pokroić! Mi niejedna osoba mówiła, że mam szczęście do SH. Chyba nie widziała Twoich łupów. Ech...napisałabym, że muszę się wybrać na dostawę do polecanego przez Ciebie ciuchlandu, ale rok akademicki tuż tuż i chyba już czas mi na to nie pozwoli :( Chyba, że w jakąś sobotę się przejadę i też coś upoluję :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Na Wrońską chodzisz? Podobno ten mój lumpek i ten na Wrońskiej należy do tego samego właściciela, więc i może ciuszki podobne :) Ja od ponad roku szukam pracy, więc na razie mam nadmiar wolnego czasu, choć wolałabym jednak pracować, brałabym od czasu do czasu wolne na dostawy w lumpeksie :P

      Usuń
  34. Też widziałam te buty na all.. ale zastanawialam się czy ten kożuszek jest w całym bucie czy tylko tam na gorze...
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  35. Łupy świetne fajny macie tej SH u siebie. Ja również jestem fanką tego typu sklepów i chyba pójdę za twoim pomysłem i zrobię wyprzedaż bo szafa pęka w szwach :) zapraszam również do mnie na powitalne rozdanie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Od czasu do czasu fajnie odśwież szafę i pozbyć się rzeczy w których nie chodzimy. W przyszłym tygodniu może zrobię drugą cześć wyprzedaży.

      Usuń
  36. buty bardzo ładne :) ale zazdroszczę Ci umiejętności wynajdywania takich skarbów w sh- torebki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. masz rewelacyjne nogi! a buty bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* A jeszcze kilka lat temu były moim ogromnym kompleksem, teraz je lubię.

      Usuń
  38. Swietnie to sie prezentuje :) buty sa genialne torebka mnie urzekla :) wszystko jest bardzo ladne zazdroszcze SH z takimi prelkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tregginsy, pierwsza torebka i buty mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz świetnie :) Obie torebki - cudne! Tregginsy też świetne! Udane zakupy - jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  41. jestem tutaj pierwszy raz i bardzo spodobał mi się Twój blog-ułożenie szablonu i te aktywne okienka :) cudne zakupy :) te torby też są z sh? pozazdrościć, są cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Bardzo mi miło :) Tak, torby są z sh.

      Usuń
  42. O mamo! Ja chcę wszytsko z tego posta!

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne buty ;)
    Fajne rzeczy upolowałaś ;) mi się nigdy nie udaje nic fajnego upolować ;/

    OdpowiedzUsuń
  44. O jak miło poznać właścicielkę tych fantastycznych torebek, które zachwalałam na wizażu. Super będę tu wpadać i obserwować Twoje zakupy bo już wcześniej zauważyłam, że masz oko do prawdziwych perełek :* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. tregginsy świetne, a torebki - cuda, zazdroszczę! ja to nie mam szczęścia do łowów lumpkowych... to tez zaniechałam ostatnio takich wypraw... ale chyba będę musiała się znowu wybrać :P

    OdpowiedzUsuń
  46. Patrze, patrze i nie wierze w to co widze :P
    Gdzie Ty masz takiego super lupma?
    u mnie w tej cenie to przy duzym szczesciu szara firanke mozna kupic ;(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...