30.09.2012

Może babeczkę? Czyli So Sweet Blog Award

Od pewnego czasu w blogosferze krąży słodka babeczka, która trafiła i do mnie. Stało się to za pośrednictwem:

Pauliny z bloga paubiana i jej swiat
Iwony z bloga strawberryfasionstyle
Ani z bloga remedyforignorance 
Agnieszki z bloga my red hair
Bardzo Wam dziękuję! 

Zabawa polega na wyróżnieniu 5, 10 lub 15 blogów, które najchętniej odwiedzamy.  


Wybór nie był łatwy, na większość blogów, które mam w swoim blogrollu zaglądam chętnie, staram się regularnie je podczytywać. Jednak najbardziej lubię te o różnorodnej tematyce. Nie da się też ukryć, że mój wzrok przyciągają te blogi, które oprócz ciekawej treści mają minimalistyczną szatę graficzną i ładne zdjęcia. 

Wyróżnienia chciałabym przyznać 10 blogerkom:


Idalia to jedna z blogerek, na której wpisy czekam z utęsknieniem. Zachwycam się urodą autorki, makijażami i jednymi z najpiękniejszych włosów w blogosferze. Poza tym urzeka mnie grafika, zdjęcia i różnorodność. Uwielbiam jej recenzje, zawsze są ciekawe, dopracowane, rzetelne.  


Podziwiam ją za ogromny talent w kwestii makijażu. Lubię zarówno jej bloga, jak i kanał na yt. Wydaje się być bardzo ciepłą, miłą i skromną osobą. Poza tym jest piękną kobietą, która jak coś robi, robi to w sposób perfekcyjny. Widać jaką ogromną pracę wkłada w zdjęcia i filmiki. 


Uwielbiam jej lekkie pióro, poczucie humoru, piękną szatę graficzną i jeszcze piękniejsze zdjęcia. Blog Pauli jest niezwykle kreatywny, inspirujący, a sama autorka wydaje się niezwykle sympatyczna, inteligentna, z ogromnym poczuciem estetyki, co widać po każdym wpisie. Można tak wymieniać w nieskończoność, w samych superlatywach. 


Kocham jej zdjęcia, zawsze zachwycam się w jaki sposób je obrabia, wszystko ze smakiem i dobrym gustem. Bardzo lubię jej recenzje, które są dokładne, dopracowane w każdym calu. Czytanie jej to dla mnie czysta przyjemność, nie omijam żadnego jej wpisu. 


Na blog Natalii zaglądam regularnie. Uwielbiam jej zakupowe wpisy, dopracowane recenzje okraszone ładnymi zdjęciami. Sam blog prowadzony bardzo ciekawie i różnorodnie. Wydaje mi się, że mamy podobny gust kosmetyczny, wiele produktów kupiłam z jej polecenia i nigdy się nie zawiodłam. Poza tym Natalia wydaje się osobą bardzo miłą i pomocną. 


Uwielbiam jej blog za piękne zdjęcia, bardzo dokładne, czytelne recenzje, lekkie pióro do pisania. Poza tym bardzo podoba mi się jej szata graficzna. Genialny blog, który regularnie podczytuję. 


Blog Smieti przeglądam od bardzo dawna, kiedy jeszcze nie prowadziłam swojego. Zawsze zachwycam się genialnymi zdjęciami. Lubię jej recenzje, zawsze pisze krótko, zwięźle i na temat. 


Podziwiam ją za systematyczność prowadzenia bloga i za aktywność. Zawsze ma coś ciekawego do napisania, bardzo lubię jej zakupowe wpisy, recenzje. Miła, ciepła osoba, którą bardzo chętnie czytam. 


Blog, który odkryłam dzięki Pauli z bloga one little smile. Od pierwszego wejścia wiedziałam, że zostanę tu na dłużej. Uwagę moją przykuła piękna szafa graficzna i bardzo dobre zdjęcia. Świetne recenzje, które są bardzo czytelne. Przebywam tu z ogromną przyjemnością.


Uwielbiam jej blog za świetne zdjęcia, posty kosmetyczne, bardzo czytelne i zwięzłe recenzje, oraz wpisy z serii "Pani gadżet". Jest dla mnie kopalnią pomysłów, dzięki niej odkryłam sporo świetnych kosmetyków.


Przy okazji chciałabym polecić Wam dwie strony na które mogłabym patrzeć godzinami, te zdjęcia, ten klimat tam panujący, coś wspaniałego! 



Pozdrawiam!

29 komentarzy:

  1. Ja również przyznałam Ci babeczkę :)) Również bardzo lubię blog Idalii i Aliny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś na liście jako Ania z bloga remedyforignorance :P Nie poznałaś się?

      Usuń
    2. O kurcze nie zauważyłam się haha :D

      Usuń
  2. Podzielam Twoje zdanie! :) Wymieniłaś wiele blogów, które uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do wzięcia udziału w miesiącu maseczkowym:) Mam nadzieję, że będziesz chciała się przyłączyć?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej :) Dziękuję! Bardzo mi miło :) To już moja kolejna babeczka ;-) Muszę wreszcie odpowiedzieć na ten TAG :)

    OdpowiedzUsuń
  5. większość z tych blogów czytuję na co dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się z Twojej nagrody i gratuluję! Bloga podczytuję od niedawna, ale bardzo mi on przypadł do gustu szczególnie jeżeli chodzi o włosową pielęgnację i lumpeksowe łowy *O*!(muszę się w końcu porozglądać po moich lumpach; ponad to żałuję, że nie załapałam się na Twoją szafową wyprzedaż ~ maybe next time!)3mam zatem kciuki i dopinguję do dalszych wpisów :)

    Poza tym bardzo lubię również bloga Aliny i Idealii.
    Pozdrawiam,
    Phero_nike

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Strasznie mi miło :) A wyprzedaż szafy cz. II już lada dzień się pojawi :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. dziękuję ogromnie za wyróżnienie i rumieniący policzki opis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za ciacho :* bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za ciacho, jest mi szalenie miło przeczytać takie słowa na swój temat :) :* Tym bardziej, że pojawiłam się w towarzystwie blogerek, których blogi też strasznie uwielbiam i obawiałam się, że nigdy nie będę z nimi w tej samej kategorii (chyba nadal na to nie zasługuję!) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasługujesz! Świetne recenzje, świetne zdjęcia, czego chcieć więcej :D :*

      Usuń
  10. Super blog zapraszam do mnie http://aleksaandrs.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, bardzo Ci dziękuję za ciacho :* Niezwykle miło czytać tak ciepłe słowa, aż się zarumieniłam... :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostać od Ciebie ciacho to dla mnie zaszczyt :* Dziękuję Ci Kochana bardzo, bardzo :) Ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dla mnie zaszczytem było Ci je dać :D To sobie posłodziłyśmy :D :*

      Usuń
  13. Gratuluje wyróżnionym dziewczynom!
    Natalię z bloga Moje kosmetyki by N. mam przyjemność znać osobiście i potwierdzam- jest przesympatyczną osobą! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam zdjęcia ze spotkania, zazdroszczę przeokrutnie :)

      Usuń
  14. Dziękuję serdecznie za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...