27.09.2012

Mak i kwiat pomarańczy, czyli o soli do kąpieli Wellness & Beauty + mój blog na fb

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję soli do kąpieli o zapachu maku i pomarańczy od Wellness & Beauty. Na co dzień jestem zwolenniczką prysznica, ale raz w tygodniu lubię nieco dłużej powylegiwać się w wannie. Właśnie wtedy czas umilają mi zapachowe dodatki. Nadal jestem ogromną fanką olejku do kąpieli Fenjal. Uwielbiam go za piękny zapach, który długo pozostaje na mojej skórze oraz za jego właściwości nawilżające. Czy sól Wellnes & Beaty również mnie zachwyciła? Zapraszam do recenzji. 


Obietnice producenta                                                                                                                    

Zanurz się w wyjątkowej kąpieli i pozwól rozpieścić się delikatnie kwiecistą kompozycją zapachową z maku i kwiatu pomarańczy. Drobne kryształki soli z wartościowymi minerałami dostarczą ciału, umysłowi i zmysłom odprężającego relaksu. Pozwól sobie na chwilę wytchnienia i rozpieszczaj codziennie siebie i swoje zmysły.  

Sposób użycia: sól wysyp do nalewającej się wody. W kąpieli o temperaturze 36-38 °C pozostań przez 10-20 minut. 




Dostępność i Cena                                                                                                                          

Sól możemy kupić w Rossmannie za około 3 zł / 80 g. 

Skład                                                                                                                                                  

Maris Sal, Sodium Methyl Oleoyl Taurate, Parfum, Silica, Citrus Aurantium Amara Flower Extract, Papaver Rhoeas Petal Extract, Propylene Glycol, Aqua, Sodium Benzoate, Citric Acid, Alcohol, CI 16035, CI 14700, Benzyl Salicylate, Citronellol, Butylphenyl Methylpropaional.  

Moja opinia                                                                                                                                      

Sól jak to sól, raczej nie wzbudziła we mnie zachwytu. Zdecydowanie bardziej wolę dodatek do kąpieli w formie olejku. Opakowanie to saszetka jednorazowego użytku o pojemności 80 g, więc całkiem sporo. Sól w formie kryształków, które pod wpływem ciepła rozpuszczają się tworząc delikatną pianę. Sól barwi wodę na czerwono-pomarańczowy kolor, nie brudzi przy tym wanny. Zapach jak dla mnie jest bardzo ładny, orzeźwiający, kwiatowo-owocowy. Kąpiel z tym produktem była przyjemnością, ale tylko ze względu na zapach i barwioną wodę. Nie zauważyłam jakichkolwiek właściwości pielęgnacyjnych, ale po takim produkcie raczej na taki efekt nie liczyłam. Na pewno nie jest to produkt niezbędny, jest jedynie miłym dodatkiem. Jak dla mnie dość drogim, jak na produkt jednorazowego użytku. Od jutra sól możemy nabyć w promocji za 1,99 zł i taka cena już jest zdecydowanie bardziej korzystna. 

Plusy:
- przyjemny zapach
- sól tworzy delikatną pianę, która dość szybko znika
- produkt barwi wodę na czerwono-pomarańczowy kolor

Minusy:
- brak jakichkolwiek właściwości pielęgnacyjnych
- dość droga jak za produkt jednorazowego użytku

Ocena: 3/5 

Lubicie tego typu dodatki do kąpieli? 

Postanowiłam założyć blogowy profil na fb. Będzie to chyba najszybsza forma kontaktowania się z Wami. Poza nowinkami blogowymi pojawiać się też będą wpisy i zdjęcia, które na blogu nie będą publikowane. Jeśli macie chęć zapraszam do polubienia. 



Pozdrawiam!

22 komentarze:

  1. Muszę Ci powiedzieć , że robisz świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też zwróciłam uwagę na zdjęcia :) świetne są :P

      Usuń
    2. Dzięki :) Cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  2. Ja sól dodaję do wody, w której moczę stopy lub dłonie. Do kąpieli wybieram zazwyczaj coś, co robi pianę (wiem, wiem, że głupie, ale uwielbiam leżeć w wannie i rozdmuchiwać pianę po całej łazience xD) i co nawilża skórę. Skoro już się moczę w tej wodzie, to warto, by skóra coś miała z tego moczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Ja też lubię pieniące się kosmetyki. O moczeniu w niej stóp nie pomyślałam, dzięki za podrzucenie pomysłu :)

      Usuń
  3. Właśnie rozglądam się za jakąś solą do kąpieli .

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie przypadła mi ta sól;/ zapach okropny duszący, mdły, nie dla mnie;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zapach przypadł do gustu, może nie powala na kolana, ale też nie jest zły.

      Usuń
  5. Uwielbiam sole kąpielowe, ta niestety zupełnie mnie nie zachwyciła...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 5 opakowań soli kąpielowych -uwielbiam je,zwłaszcza gdy zapach długo się utrzymuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się dzisiaj nad nią w rosmannie, ale jednak zdecydowanie bardziej wolę olejki i płyny do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam saszetkę tej soli o zapachu trawy cytrynowej i bambusa - zapach był, ale szybko się ulotnił. Niezbyt udany zakup :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe połączenie zapachowe... Może skuszę się kiedyś na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi zapach niezbyt się podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  11. a jeszcze niedawno szukałam Cię na fb, a tu proszę :) dziękuję za link i polubię na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ją nawet polubiłam, spodobało mi się jaki kolor miała woda :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja najlepiej chyba lubię sole z Biedronki. Tanie i naprawdę ok. Niebieska z algami jest świetna.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...