18.09.2012

Golden Rose Cat Walk, czyli tuszowy faworyt ostatnich miesięcy

Dzisiaj recenzja jednego z moich ulubionych tuszy, czyli Cat Walk od Golden Rose. Nowa seria tuszy, które występują w trzech wersjach bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła i mogę śmiało stwierdzić, że są to jedne z lepszych tuszy które używałam. Maskara Cat Walk przeznaczona jest do zadań specjalnych. Ma ona nadawać Naszym rzęsom maksymalną objętość, oraz intensywnie czarny kolor



Obietnice producenta                                                                                                                   

Cat Walk Mascara to tusz przeznaczony dla miłośniczek maksymalnie pogrubionych rzęs. Specjalnie zaprojektowana, elastyczna szczoteczka wygląda intrygująco, ale jest też ekstremalnie skuteczna. Jej oryginalny kształt ma swoje praktyczne uzasadnienie. Krótsze włoski maksymalnie zwiększają objętość rzęs i pogrubiają je, a dłuższe podkręcają i precyzyjnie rozdzielają – wystarczy jedno pociągnięcie szczoteczką! Dzięki dużej ilości pigmentów tusz Cat Walk ma kolor głębokiej czerni i efektownie podkreśla naturalną oprawę oczu. 



Dostępność i Cena                                                                                                                         

Stoiska kosmetyczne, sklep on-line Golden Rose, allegro. Cena 10,90 zł / 9,3 ml. 

Moja opinia                                                                                                                                      

Tusz jest genialny. Obecnie jeden z moich ulubionych, z pewnością kupię kolejne opakowanie. Pięknie wydłuża rzęsy, pogrubia, nadaje im głęboki, czarny kolor. Nie osypuje się i nie kruszy. Nie zasycha błyskawicznie, dzięki czemu mogę dłużej popracować nad wyglądem rzęs, oraz nałożyć kilka warstw. Szczoteczka tuszu jest silikonowa, ma nietypowy kształt typu Bubble Flexy Brush. Bardzo dobrze dociera do każdej rzęsy.  Jest łudząco podobna zarówno pod względem szczoteczki, jak opakowania do maskary Eveline Big Volume Lash 100% Black Lashes. Ciekawa jestem, która z nich wygrywa pod względem jakości, a może obie są równie świetne. Trwałość jak pisałam jest bez zastrzeżeń, tusz nie znika z rzęs. Świetnie sprawdzi się zarówno do dziennych jak i wieczorowych makijaży. Podsumowując jest to naprawdę świetny tusz, na moich rzęsach spisuje się idealnie. Jeśli miałabym porównać go do wcześniej recenzowanego tuszu z Golden Rose Maxim Eyes to ten jest odrobinę lepszy, nadaje rzęsom większą objętość. 

Plusy:
- bardzo dobrze wydłuża i pogrubia
- nadaje głęboki, czarny kolor
- nie osypuje się i nie kruszy
- odpowiednia konsystencja 
- bardzo wygodna, choć nietypowa szczoteczka 
- ładne opakowanie 
- trwałość bez zastrzeżeń
- niska cena  

Minusy:
- odrobinę skleja rzęsy, co w tym przypadku akurat mi nie przeszkadza

Rzęsy bez tuszu                                                                                                                               

  
Efekt na moich rzęsach                                                                                                                 




Ocena: 5/5

Macie swój ulubiony tusz do zadań specjalnych?  


Pozdrawiam!

47 komentarzy:

  1. Efekt bardzo fajny po użyciu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wydłuża! chyba skusze się kiedyś na ten tusz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez ją mam i jest super. Tylko ja dałam za nią 9.90 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzęsy wyglądają bardzo ładnie po jego użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie podkreślił twoje rzęsy ;) Ja niestety ostatnio mam spore problemy z rzęsami i z każdym tuszem wyglądają beznadziejnie ;/ Muszę rozpocząć kurację olejkiem rycynowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam swojego ulubieńca od lat.....ale szukałam innego, bo wiadomo kobieca ciekawość nowości :P jednak zawsze wracam do tego mojego sprawdzonego...jest jeden tusz którego pragnę jak nic na świecie...:P
    Lecz cenowo poza moim zasięgiem, przynajmniej na razie bo dziś wygram 20mln zł w totka :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam, namiętnie kupuję Maybelline Collosal, ten żółty tradycyjny. :) Już dobre kilka lat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, pomalowane rzęsy wyglądają rewelacyjnie :)
    Ja niestety nie mam jeszcze swojego ulubieńca :/
    Wciąż szukam..

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ale Ci rzęsy wyciągnęło.:P

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię te tusz, ale mój mi strasznie szybko wysechł ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow faktycznie efekt super! Jak skończą mi się tusze to na pewno kupię ten!

    OdpowiedzUsuń
  12. rzeczywiście mega wydłuża i pogrubia rzęsy, nie skleja ich tak bardzo jak inne tusze

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny efekt :) Ale ja ostatnio pokochałam Max Factor False Lash Effect i nie zamienię go na żaden inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale efekt!! Moim ulubieńcem jest od prawie trzech miesięcy tusz Eveline w wersji bio.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja niestety nie cierpię jak tusz skleja rzęsy, wiec nie zdecyduję się na niego. le przyznam, że bardzo podoba mi się odcień głębokiej czerni. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, nie spodziewałabym się takiego efektu po tuszu Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  17. z takimi pieknymi oczami to chyba kazdy tusz dobrze wspolgra :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt świetny:) i jaka cena tuszu!

    OdpowiedzUsuń
  19. mój ulubiony to chyba z FM , który neidawno recenzowałam zresztą :) Jedyny który zagościł w mojej kosmetyczce więcej niż raz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojoooj, gdyby nie wadzie girki byłby ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny efekt!!, dosłownie efekt sztucznych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super efekt, na pewni kupię jak wykończę swój. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. On jest bardzo fajny, choć ja jeszcze bardziej wolę City Style xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow ale efekt jak go gdzieś spotkam chętnie się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt jest świetny :) W dodatku ta czerń - piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. szkoda, że tworzy grudki na rzęsach :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim zdaniem ten tusz wygląda sztucznie przez te grudki :( Nie podoba mi się, choć cena jest super.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna szczoteczka tego tuszu i widać efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Efekt jest niesamowity! I cena bardzo korzystna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę go wypróbować, podoba mi się jego efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No fajnie to wygląda rzeczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny efekt ! Może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie wygląda na rzęsach, cena przystępna, więc można się skusic. Design też mi się podoba, fajne 'opakowanie' :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny efekt! Jak tylko zużyję tusz, który aktualnie używam to na pewno go sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Efekt mi się bardzo podoba. Ja ostatnio gustuję w tuszach Hean

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam od niedawna wystartowałam z moim blogiem o kosmetykach i modzie takze zapraszam do odwiedzenia mojego bloga oraz na pierwsze powitalne rozdanie
    pozdrawiam
    zapraszam na http://agnesbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny efekt :) I faktycznie to taka smolista czerń...

    OdpowiedzUsuń
  38. Super efekt, muszę poważnie rozważyć zakup tuszu tej firmy ]:->

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...